Okay.quote:
jaa en ik heb er wel lol omquote:
Scherpquote:
Alice in Wonderland?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Ik mis iets?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja geen idee, beetje overal vage opmerkingen over en soms zelfs nogal bot
De internetproviderquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Dank.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Quote jij eens goed
Ow dat ik nogal vaag was op t werk.
En wanneer draag je dat?quote:
Does niet zo serieus.quote:
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.quote:
Hoorde dat de première bijna niet doorgingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Cool! Verwacht wel pics hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Ik heb niets gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Wordt hij dan ergens vertoont?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Als de brug maar hoog genoeg is moet dat wel lukken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
Als de brug maar hoog genoeg is dan lukt het wel. Of het water koud genoeg. Etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |