Nee daar heeft het niets mee te maken. Master of Puppets gaat over verslavingquote:
Yep! En Sesamstraat en de films Dark Crystal en Labyrinth.quote:
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeacequote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Behalve de koffie zit ik er nu weer naast?
Het is inderdaad seasheperd.
Yahtzee, bestaat dat nogquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ook weg..
op naar ouderwets yahtzee![]()
adios
Hoe zou het klinken als Miss Piggy Tallllllllly zou roepen zoals ze normaalgesproken Kermiiiiiiiiiiiiie roept?quote:
Maar Jim Henson was de true master of puppets.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar heeft het niets mee te maken. Master of Puppets gaat over verslaving
Die break + gitaarsolo in dat nummer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
Die belde mij vorige week nog, het jaarlijkse 'heel cool dat je ons maandelijks steunt, maar eh... wil je niet meer geven'. Logisch dat ze het vragen, maar helaasquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeace
Ik mis er in bovenstaande post ook een aantal.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. waarom hebben sommige mensen nog nooit van hoofdletters, punten en dergelijke gehoord![]()
Ik ken het nummerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dark Crystalquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! En Sesamstraat en de films Dark Crystal en Labyrinth.
*grin*quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou het klinken als Miss Piggy Tallllllllly zou roepen zoals ze normaalgesproken Kermiiiiiiiiiiiiie roept?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis er in bovenstaande post ook een aantal.
quote:
Dat is het enige kutte aan de goede doelen. Ze moeten blij zijn dat ze wat krijgen en niet gaan smeken om meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die belde mij vorige week nog, het jaarlijkse 'heel cool dat je ons maandelijks steunt, maar eh... wil je niet meer geven'. Logisch dat ze het vragen, maar helaas
Dat past prima bij mijn ware aard.quote:
Ik heb gisternacht op het werk Labyrinth zitten kijken.....quote:
Ik heb de special edition gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht op het werk Labyrinth zitten kijken.....
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
Ik ga een extern schijfje zoeken. Voor AL mijn muzieken AL mijn foto's
Mja, zijn genoeg mensen die dat wel zouden, maar het domweg vergeten. En ze doen even een kleine update enzo. 1x per ~2 jaar even 2 minuten. Kan het wel hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte aan de goede doelen. Ze moeten blij zijn dat ze wat krijgen en niet gaan smeken om meer.
Nou.. Wel heul veul!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?
Wow! Gaaf!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de special edition gekocht
Daar kreeg je namelijk tekeningen van de poppen bij enzo
Dat zijn wel heul veul bytes...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?
mtf?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef kitao het volgende:
Iemand enig idee wie NJ is , ik kreeg net een dreigbrief van de mtf.
hehequote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel heul veul bytes...
[ afbeelding ]
IJsland heeft al zijn eerste datastorage klant?quote:
Ja en toen wilde ik de Dark Crystal ook kopen. Special edition. Maar toen had ik geen geld:quote:
Waarvan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen hoor, maar ben doodmoe
Volgens mij zijn we tweeling ofzo... die moet ik dus ook nog steeds aanschaffen....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en toen wilde ik de Dark Crystal ook kopen. Special edition. Maar toen had ik geen geld:
En tot op heden nog niet gekocht
Ik heb ook geen boek meer.. binnenkort weer eens een paar aanschaffen. Alleen die heb ik altijd zo vlug uitquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog een boek had om te lezen.. ja heb er wel 1, maar die is echt saai
Oeh dat is vervelend. Dus je weekendje in Limbo was niet erg jofel afgesloten?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
3,5 uur in de auto gereden, ziekenhuis, ruzie met mn ma
Same here.. of ik vind ze uiteindelijk niks en daar schiet je dan ook niks mee opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boek meer.. binnenkort weer eens een paar aanschaffen. Alleen die heb ik altijd zo vlug uit
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend. Dus je weekendje in Limbo was niet erg jofel afgesloten?
Jammer! Anders had ik een filmpje als hieronder gemaakt.quote:
lees jij tegenwoordig zoveel ?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog een boek had om te lezen.. ja heb er wel 1, maar die is echt saai
greenpeace is ontstaan uit seasheperd heb ik begrepen , seasheperd is de extreme voorloper ervan meen ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeace
Nee.. van die ubersaaie boekenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. of ik vind ze uiteindelijk niks en daar schiet je dan ook niks mee op
Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we tweeling ofzo... die moet ik dus ook nog steeds aanschaffen....
Dat wist ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar Jim Henson was de true master of puppets.
Toen nog welquote:
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer overquote:
quote:
Thnxquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan omdat je zo'n zwaar weekend hebt gehad!
alles?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer over
de vellen hangen er aan, en alles was kut
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?quote:
Ben and Jerry's? Welke?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen niet
O en nu Ben and Jerry's!
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
Is FF niet lief dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
hahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.quote:
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.
Ik ben ook lief voor jequote:
Ik eet haast nooit ijs....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijt
Als het niet te gewaagd is en niet te extreem wordt opgevat dan heb ik nog wel een lolly voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
Gelukkig maar voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahanee hij is juist wel lief voor me
Ik heb trek in een sigaretje.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
ik steek er net een opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb trek in een sigaretje.....
Je wilt ook eigenlijk stoppen?quote:
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn koelkast er half mee gekapt is
Dat eet ik wel eens in de zomer! Dat maakt de vader van een maat van mij heel goed.quote:
Geen grote voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopen(wel ff een maand krap zitten)
quote:
Wanneer is ooit?quote:
Uh.. geen grote koelkast voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
leg eens uit wat voor reden daar achter zit
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
Dat gedreig met bans gaat me een beetje uit de keel hangen , vieze fascisten soms hier.
![]()
[ afbeelding ]
Heb vandaag vrij gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
Hoi Murmquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |