Pathe was boos omdat de DVD-release al in juni is. Nieuwe afspraken gemaakt, maak je geen zorgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord.Ohwee als het niet doorgaat.
![]()
Ik twijfel alleen nog of ik gele verfspray koop zodat mijn haar blond lijkt.
Je loopt wel week of 2 achter he.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pathe was boos omdat de DVD-release al in juni is. Nieuwe afspraken gemaakt, maak je geen zorgen
Ach van een balkon afvallen schijnt veel effectiever te zijn.......quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
Doe dan gewoon een treinquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Doe het dan goed en spring van het Hilton. Daar zijn al goeie recensies over.
Sorry, hoorde het vandaagquote:
dat klopt, maar de brug is niet zo hoog.. meter of 10 denk ik. weet even niet zo van welke hoogte water net zo dodelijk is als beton... is wel zo vanaf hoog geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als de brug maar hoog genoeg is moet dat wel lukken.
Als je verkeerd terecht komt is 10 meter genoegquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt, maar de brug is niet zo hoog.. meter of 10 denk ik. weet even niet zo van welke hoogte water net zo dodelijk is als beton... is wel zo vanaf hoog geloof ik
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach van een balkon afvallen schijnt veel effectiever te zijn.......
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uitquote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]dacht een vrouwtje bij mij in de straat ook.. ze leeft nog steeds.. als een kastplantje
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]dacht een vrouwtje bij mij in de straat ook.. ze leeft nog steeds.. als een kastplantje
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uit
Joran is ook een zeer betrouwbare bron.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....
Same. Ook in het geval van een dwarslaesie.....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uit
Ken ik jou niet uit F&F ?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
Je kan het beter tegen je kinderen zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we al afspraken over gemaakt, MOCHT het ooit gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef krengetje het volgende:
[..]als dat bij mn ouders zou gebeuren zou ik dat ook doen
Met het hoofd naar beneden!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef Cue_ het volgende:
Al lijkt me dat als je eraf springt, je reflex je zo in een houding probeert te dwingen dat je het wel zou moeten redden, of redelijk. En dan kan je nog wel pech hebben natuurlijk. Maar de kans op sterven is een stuk kleiner dan van een goed gebouw
Vertelquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....
Coolquote:
Ik kwam al zappend gister Joran in gesprek met een hele dikke gozer tegen. Toen vertelde hij dat ze van het balkon was gelazerd toen ze aan het dansen was en hij en een maat haar in een moeras hadden gedumpt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel![]()
Joran comes with another story. This time it's the truth about what happend that night. To night live and exclusief at CNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |