vind je die verkiezingsdiscussie ook zo spannend dat je gewoon er helemaal in opgaatquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik liet net gewoon een half bord warm eten van m'n bord afglijden op mezelf, de bank en de grond
Nee schuin.. het gleed er vanafquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is zuur
op zn kop natuurlijk
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, of je zegt gewoon nee, bedankt
jij zei dat je de deur meteen dichtklaptequote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.
Dacht je soms dat ik ze meteen het portiek heb uitgeslagen ?
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Die energie-mannetjes van tegenwoordig zijn gewoon de nieuwe jehova's
Dat is toch niet Sea Sheperd he?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.
[ afbeelding ]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei bambino's, geen gedrochten
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouwquote:
Inderdaadquote:
Ach jij hebt al een vriendin, dus niet treurenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef kitao het volgende:
[..]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo, und wieder zu hause
Kitao nog niet gebanned.. jammer...
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik neem het ook voor je mee, dit weekend
Duh, ik vraag idd in een ban. Eindelijk zeg je iets slimsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef kitao het volgende:
[..]
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?
Roepen om een ban is vragen om een ban.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouw
Min of meer , het begon met een lang verhaal maar toen ik Nuon hoorde was het kwak.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zei dat je de deur meteen dichtklapte
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd bier voor mijn gasten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |