op mij ook nietquote:
schortjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Tally het volgende:
Nee idd
De perfecte huisvrouw ben ik zeker niet.
Met schortjes heb ik wel iets
je kan mij niet overtreffenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef Ripley het volgende:
Ik ben de slechtste huisvrouw van Nederland
Ik ging eens op visite bij iemand.. En we zouden gaan ontbijten.quote:
ik heb alleen af en toe een echte schoonmaaktic ... verder doe ik alles met tegenzin, terwijl het allemaal zo gedaan isquote:
ik ontbijt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging eens op visite bij iemand.. En we zouden gaan ontbijten.
Toen hij de deur open deed had hij alleen een schort aan
En toen hij aan het koken was zag ik zijn billen tussen het schortje piepen
Dat vond ik zo leuklief. En soms zelfs aandoenlijk.
Hij heeft leuke en lekkere billetjes,
O en het ontbijt was ook heerlijkEngels ontbijt maakte hij voor me
Ik ook niet. En dat was ook zijn reden voor een ontbijt. Het kan ook leuk zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ontbijt niet![]()
maar verder klinkt het goed
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niksquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alleen af en toe een echte schoonmaaktic ... verder doe ik alles met tegenzin, terwijl het allemaal zo gedaan is
ja, of je zegt gewoon nee, bedanktquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
shit , wordt er net aangebeld, ik denken dat me vriendin haar sleutels heeft vergeten blijken er ineens twee klapjosties voor de deur te staan die mij Nuon willen aansmeren.
Wanneer gaan die hufters nu eens de privacy van andere mensen accepteren gvd ?
Heb meteen de deur dichtgekwakt.
Oh! Dat heb ik ook. Alleen dwingt mama me. En ik doe het maar als ze zegt dat het moet... anders ben ik weer de sjaakquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niks
Die energie-mannetjes van tegenwoordig zijn gewoon de nieuwe jehova'squote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
shit , wordt er net aangebeld, ik denken dat me vriendin haar sleutels heeft vergeten blijken er ineens twee klapjosties voor de deur te staan die mij Nuon willen aansmeren.
Wanneer gaan die hufters nu eens de privacy van andere mensen accepteren gvd ?
Heb meteen de deur dichtgekwakt.
ik heb dat eigk alleen bij anderen thuisquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niks
ik zei bambino's, geen gedrochtenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik liet net gewoon een half bord warm eten van m'n bord afglijden op mezelf, de bank en de grond
vind je die verkiezingsdiscussie ook zo spannend dat je gewoon er helemaal in opgaatquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik liet net gewoon een half bord warm eten van m'n bord afglijden op mezelf, de bank en de grond
Nee schuin.. het gleed er vanafquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is zuur
op zn kop natuurlijk
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, of je zegt gewoon nee, bedankt
jij zei dat je de deur meteen dichtklaptequote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.
Dacht je soms dat ik ze meteen het portiek heb uitgeslagen ?
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Die energie-mannetjes van tegenwoordig zijn gewoon de nieuwe jehova's
Dat is toch niet Sea Sheperd he?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.
[ afbeelding ]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei bambino's, geen gedrochten
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouwquote:
Inderdaadquote:
Ach jij hebt al een vriendin, dus niet treurenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef kitao het volgende:
[..]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo, und wieder zu hause
Kitao nog niet gebanned.. jammer...
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik neem het ook voor je mee, dit weekend
Duh, ik vraag idd in een ban. Eindelijk zeg je iets slimsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef kitao het volgende:
[..]
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?
Roepen om een ban is vragen om een ban.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouw
Min of meer , het begon met een lang verhaal maar toen ik Nuon hoorde was het kwak.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zei dat je de deur meteen dichtklapte
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd bier voor mijn gasten..
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd bier voor mijn gasten..
heb mijn opa zelfs van de week nog mijn fles met zwetchenwasser meegegevenquote:
Ik heb een platonische vriendin.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach jij hebt al een vriendin, dus niet treuren
en je gaat vreemd met dr zusquote:
fijn voor je , klim maar in je hijskraantje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, ik vraag idd in een ban. Eindelijk zeg je iets slims
Hey Cuequote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Cue_ het volgende:
Hey ano, alles goed?
Nog info over je meisje?
Ah oke, kan gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Cue![]()
Alles is goed. Ik had het een beetje druk met een beveiliginsklus dus ben even niet geweest... Morgen weer....En hoe is het met jou?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
niet echt , dat is mijn "ex" waar ik nog meer van houd.
ik denk dat ie in een of ander gekkenhuis zit..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]Echt he.. soms sta ik versteld van hoe de relaties zitten bij jou
Soms gaat centjes verdienen voor....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah oke, kan gebeuren
Hier is t wel goed.
Dat vind ik dan weer wat overdreven..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ie in een of ander gekkenhuis zit..
misschien wel hier in het PCN
Logisch ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms gaat centjes verdienen voor....![]()
Hier in het topic of met jou?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ie in een of ander gekkenhuis zit..
misschien wel hier in het PCN
Ja. Ik hoop dat ze morgen weer les geeft....quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ze morgen weer les geeft....![]()
Okay. Omdat alles gewoon lekker loopt of is er iemand?
Dank jequote:
En zijn er hier nog schokkende gebeurtenissen geweest?quote:
Niet echt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zijn er hier nog schokkende gebeurtenissen geweest?
Alleen meters slowchat zeker?quote:
Okay.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |