Nee helaasquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Topic ban is ook al goed (al zou dat wel niet mogelijk zijn)
ik zou een goede mod zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
is dat nou niet een beetje overdreven ?quote:
Hmm.. zwakke reden eigenlijkquote:
So you sayquote:Op maandag 1 maart 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat nou niet een beetje overdreven ?
Maar even serieus , de smileys vlakken de opmerking toch af , het is toch geen doodsverwensing ?
gelukkig maar danquote:
Prima planquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Oh men wat een gezeik weer.. gaan we altijd zo door als kitao er is? Gewoon lekker negeren als je er last van hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo snel al.
ssdd.We gaan gewoon door.
Met sommige opmerkingen van hem is dat ook niet zo gek hoorquote:
beep beep , voor jou heb ik ook een geschikte pic...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij wacht nietquote:
Ik weet wel hoe je het goed kan maken...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Goh... we zijn het met elkaar eens zeg..
Nou Tally, laat je mod-krachten sprekenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Met sommige opmerkingen van hem is dat ook niet zo gek hoor
strijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tally het volgende:
Zo eerst strijken
En daarna eens kijken of ik nog zin heb om hard te lopen.
Nou ja de zin is er wel. Alleen die buikpijn
Mja ik doe wat ik kanquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou Tally, laat je mod-krachten spreken
Ik vind strijken en hardlopen leukquote:
jammer cue , ik had meer van je verwacht , een beetje support enzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Oh men wat een gezeik weer.. gaan we altijd zo door als kitao er is? Gewoon lekker negeren als je er last van hebt.
Tally, may the force be with youquote:
Oh? Vertelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je het goed kan maken...
Thanksquote:
Dat je het dit keer doet zonder dat hij kleding voor je hoeft te kopenquote:
en ik ben niet eens fanquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dat je het dit keer doet zonder dat hij kleding voor je hoeft te kopen
nee geeft je te veel machtquote:
Ik ben niet voor of tegen je hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef kitao het volgende:
[..]
jammer cue , ik had meer van je verwacht , een beetje support enzo.
Sterkte , sla anders een dagje over.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tally het volgende:
Zo eerst strijken
En daarna eens kijken of ik nog zin heb om hard te lopen.
Nou ja de zin is er wel. Alleen die buikpijn
batsen is toch goed ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen je hoor
Maar wil het wel een beetje oke houden in dit topic, zonder al dat gebash op en neer
ga je weer , ben je wel gelukkig met jezelf?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou Tally, laat je mod-krachten spreken
Good in het blauw en Evil in het rood?quote:
Ik strijk echt niks van mijn kleren, kreukels zakken wel uitquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind strijken en hardlopen leuk
Strijken daarmee maak ik mijn hoofd leegGewoon hersenloos werk. Hoef ik nergens aan te denken.
Ja dat ik de strijkbout niet op mijn hand zet
Hard lopen ook om mijn hoofd leeg te maken. Muziek luisteren en lopen maar.
Buikpijn is kut
Sorry Ripley , dat is niet mijn bedoeling , maar ik voel bad-vibes ondanks dat ik het zelf redelijk naar me zin heb.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Ripley het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk kitao? Vind je het een leuk topic? Waarom ben je iedereen tegen je in het harnas aan het jagen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik strijk echt niks van mijn kleren, kreukels zakken wel uit
en als ik later een meneer GvE heb, dan strijkt hij maar zelf
Illusie armerquote:
er is nooit teveel machtquote:
quote:
dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Good in het blauw en Evil in het rood?
Mja ik zou ook nog in bad kunnen gaan. Muziekje aan. Mn mobieltje mee (msn-en). Badzoutquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik strijk echt niks van mijn kleren, kreukels zakken wel uit
en als ik later een meneer GvE heb, dan strijkt hij maar zelf
als ik mijn hoofd leeg wil maken weet ik wel iets anders dan een beetje te gaan rennen en door mijn knieeen en enkels te zakken, dan ga ik lekker onder de douche zitten op mijn krukje met muziek aan
maar over buikpijn zijn we het eens
en datquote:
Ik wel!quote:
Ik doe het huishouden welquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
sorry lieverdmaar ik ben geen goede huisvrouw
In bad is wel heel lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zou ook nog in bad kunnen gaan. Muziekje aan. Mn mobieltje mee (msn-en). BadzoutIk heb nieuwe gekocht
En mja. Ik kan niet tegen kreukels. Daarom heb ik zelf ook heel weinig van die kreukel blousjes
ik heb geen bad meerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zou ook nog in bad kunnen gaan. Muziekje aan. Mn mobieltje mee (msn-en). BadzoutIk heb nieuwe gekocht
En mja. Ik kan niet tegen kreukels. Daarom heb ik zelf ook heel weinig van die kreukel blousjes
Nou.. ik vind het best leuk om te doen, maar heb er geen tijd voor..quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel!En ik ben er blij mee! Liefst zou ik zo'n stoomding hebben
Die heeft mijn moeder. Vind ik een gaafding
Mja misschien wel beter dan hard lopen op het moment.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
In bad is wel heel lekkerOok lekker voor je buik
Ik ben gek op blousjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen bad meer![]()
ik heb gewoon helemaal geen blousjes
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik doe het huishouden wel
En geef onze kids wel de borst
zelfverdediging moet toegestaan zijn , wie wil zich zonder verzet af laten maken ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen je hoor
Maar wil het wel een beetje oke houden in dit topic, zonder al dat gebash op en neer
Meestal doe ik het in het weekend. Gewoon even een uurtje staan. Is de hele wasgoed weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nou.. ik vind het best leuk om te doen, maar heb er geen tijd voor..
Niet?quote:
Morgen kun je ook nog gaan hardlopen. Nu even lief zijn voor jezelf en lekker ontspannen het bad inquote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja misschien wel beter dan hard lopen op het moment.
Aan de andere kant. Ik krijg dikke boven benen
En voor dat zo helemaal een obsessie word moet ik echt weer gaan hard lopen
[..]
Ik ben gek op blousjes
niet mijn ding, passen me nooit om mn armen of tietersquote:
ik wel. veel bambino'squote:
Dat heb ik met poetsenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Meestal doe ik het in het weekend. Gewoon even een uurtje staan. Is de hele wasgoed weg.
Ik doe het ook echt om te relaxen (hoe stom!). Alleen gun ik mezelf die tijd vaak niet
Daar heb ik geen last van. Bij de juiste blousjes danquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet mijn ding, passen me nooit om mn armen of tieters
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Door te zeggen dat het je spijt dat je mijn PM op straat heb gegooid.
Ik ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat heb ik met poetsenals ik me kut voel dan ga ik als een idioot schoonmaken
quote:
Ja dat van het douchen dat ken ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook!
En vroeger (toen ik net samenwoonde) was het een obsessie. Omdat ik gewoon heel erg moest wennen aan de stilte.
Elke dag maakte ik alles schoon. Als ik stond te douchen deed ik ook meteen de badkamer schoonmaken
Ik had net geen smetvrees maar kwam dicht in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |