Truequote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen komen ze helaas nog niet eens in de buurt van de Toppers, wat betreft walgelijk....
En Joran niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Truedie zijn in strijdt met wat fatsoenlijk is.
Fotoquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
De jurk? BlauwPrecies dat model en witte schot + witte panty's en blauw lintje in mijn haar. Nu nog schoenen. Ff kijken of die van mijn mam goed zijn.
De PM van NJ heb ik het over.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe , alleen van een vrouwelijke mod die mij beter kent en van een mij sympathieke user uit dit topic.
Ja, als ik mijn feestje heb gehad.quote:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb die video al jaren niet meer gezien
Zou wel grappig zijn als ik dat nou ging doen
Joran spoort gewoon niet. Die moet eens een keer gaan praten met een psycholoog.quote:
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
De jurk? BlauwPrecies dat model en witte schot + witte panty's en blauw lintje in mijn haar. Nu nog schoenen. Ff kijken of die van mijn mam goed zijn.
+1quote:
En een haarband hequote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!
maar ik weet niet wie NJ is .quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Tally het volgende:
[..]
De PM van NJ heb ik het over.
Van wie jij voor de rest PM's krijgt kan me weinig schelen
NJ is toch ook een mod?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ik weet niet wie NJ is .
Bovendien komt hij of zij met verwijten zonder quottes.
Wat moet ik dan daarmee ?
Kunt een hoop over de Toppers zeggen maar in geen zin te vergelijken naar Joran.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.
En van die beenwarmers en polsbandjes....quote:
Weet niet waar m'n kabels voor m'n videospeler zijn, dus gaat hem niet worden vanavondquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En van die beenwarmers en polsbandjes....
Downloaden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet waar m'n kabels voor m'n videospeler zijn, dus gaat hem niet worden vanavond
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.
Ik vergelijk ze ook niet met Joran. Ik Joran een ziek individu. Iemand die overduidelijk in een psychiaterische inrichting opgenomen moet worden. De Toppers zijn het dieptepunt van NL.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt een hoop over de Toppers zeggen maar in geen zin te vergelijken naar Joran.Ik mag hopen dat je niet serieus bent?
Toppunt van geen tijd, want ik ga aan de slagquote:
geen idee , waarschijnlijk wel of iemand loop hier een misselijke grap met me uit te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |