Wees blij dat die Volkskrantbijlage banner er niet meer isquote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Kan die lelijke UITVERKOCHT logo bovenaan niet weg/vervangen worden?
Huh? Die kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wees blij dat die Volkskrantbijlage banner er niet meer is
Achja de plattegrond klopt ook nog niet. Want de magneetbar is weg en er is een nieuw podium.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Ja maar die is er ook nog niet, dat logo kan makkelijk verandert worden. Ik zou het best willen doen maar ik weet niet welk lettertypen er is gebruikt in de OP.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Achja de plattegrond klopt ook nog niet. Want de magneetbar is weg en er is een nieuw podium.
Ik duik ff m'n immense gif-archief inquote:
Ik moet m'n ozzy-smiley ook weer eens gaan gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik duik ff m'n immense gif-archief in
Waar is de duif/vleermuis?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet m'n ozzy-smiley ook weer eens gaan gebruiken
[ afbeelding ]
Het is een smiley, dat past nietquote:
Ik zie nietsquote:
Als ge wilt ken alles.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is een smiley, dat past niet
[ afbeelding ]
Gevondenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik duik ff m'n immense gif-archief in
Nee, dat logo... Het logo dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Je weet niet wat het programma wordt, hè. Ze kunnen nu alles boeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel erg matig dat het al uitverkocht is voordat het programma een beetje bekend is. Over een tijd zullen de grote kaartenaanbieders wel weer met woekerprijzen komen.
Die is idd wel kut ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Blinker het volgende:
Sinds wanneer zijn er dagkaarten weer dan?
Die staat op de zogenaamde black-list. Zie http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarticketskopen.phpquote:
oplichterij natuurlijkquote:
ik heb er 1.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van een lijstje Fok!kers die wel een kaartje hebben in de OP ?
Wat denk je van dat gewoon lekker op de Wiki bijhouden?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.quote:
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Wanneer verschijnt de nrc.next bijlage trouwens?
Ik ken nog wel een paar geintresseerden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Misschien dat ik dit jaar dan eindelijk is mijn maten over kan halen naar Pukkelpop te gaan. Dat heeft toch altijd een betere line-up. Snap eigenlijk ook echt niet waarom ik zelf een kaartje heb gekocht terwijl er maar 3 namen bekend zijn.
Die bijlage was moddervet afgelopen jaarquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bijlage was moddervet afgelopen jaar
Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.twitpic.com/1620cz
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Nee, dat is mijn postcode.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?
Ik heb hem volgens mij niet meer. Maar het programma boekje wat heel LL in mn achterzak zat en de LL-app op m'n mobieltje helpen me vaakquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.
Eerlijk dat wel, maar ik zou het risico niet nemen dat ik nog 10 kaarten over hou van de 15.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie fontquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Zet mijn naam er maar onderquote:
Kies maar:quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef conobram het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie font
Ik zeg die onderste.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies maar:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef PiRANiA het volgende:
Een kaartje:
http://tinyurl.com/kaartLL10
Iemand zin om wat toe te voegen?
Onderste it isquote:
Ik heb de OP aangepastquote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Krijgen we dan dat gezeur weer van mensen die in de lijst willen maar niet weten hoe de Wiki werkt of te lui zijn 'm zelf aan te passen?
Alleen als je een account hebt, wat iedereen kan aanmaken, maar dan is het allemaal wat makkelijker in de hand te houden.quote:
Done of moet deze banner bovenaan?quote:
Hij staat goed zo, als je de hele wiki overneemt daat het alleen beterquote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done of moet deze banner bovenaan?
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Krijgen we dan dat gezeur weer van mensen die in de lijst willen maar niet weten hoe de Wiki werkt of te lui zijn 'm zelf aan te passen?
Als het lastig is mag je mij PMmenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....
Nu is ie goedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij staat goed zo, als je de hele wiki overneemt daat het alleen beter, dan staat er ook een link met hoe je jezelf in het userlijstje zet
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructiesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....
En dus ben ik er ook bijquote:Op maandag 1 maart 2010 15:38 schreef Detroit het volgende:
Nog op tijd met de aanschaf van 3 kaarten.
Een 'Rainbow Rave' op LL's dat zou vet zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik hoop op charley lownoise en mental theo.
Rot op met je dafontquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies maar:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het feit dat je het vandaag pas hoort zegt genoegquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef user_friendly het volgende:
Belachelijk vroeg uitverkocht. hoorde het net. Is het eerste jaar na 5 keer op rij Lowlands, dat ik er niet bij zal zijn. De lineup zal door het snelle uitverkopen ook wel weer magertjes worden. Ik ging de laatste jaren ook al voor de sfeer maar een kaartje kopen op blink 182 en sfeer vind ik te ver gaan. Jammer is het wel.
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het feit dat je het vandaag pas hoort zegt genoeg
Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoekenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef user_friendly het volgende:
Belachelijk vroeg uitverkocht. hoorde het net. Is het eerste jaar na 5 keer op rij Lowlands, dat ik er niet bij zal zijn. De lineup zal door het snelle uitverkopen ook wel weer magertjes worden. Ik ging de laatste jaren ook al voor de sfeer maar een kaartje kopen op blink 182 en sfeer vind ik te ver gaan. Jammer is het wel.
Precies... en zijn dus goed geinformeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
De sfeer is niets mis mee, maar uiteindelijk wil ik ook graag een aantal aansprekende acts zien en daar wil ik ook mijn keuze op baseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoeken![]()
De sfeer is ieder jaar weer uniek, geen jaar is hetzelfde en ja ik geef daar zonder probleem 155 euro voor uit![]()
Lowlands is al 13 jaar lang een ritueel waar ik geen genoeg van kan krijgen
Ik zie jouw logica niet zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies... en zijn dus goed geinformeerd.
Ik welquote:
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 meiquote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Kan er niet weer zo'n Lowlands forum komen?
Ok.. niet iedereen is een infojunkiequote:
1 mei pas?! Hoe moet ik dit nou bijhouden???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 mei
Maar nu gaat het pas beginnen, er zijn nu geen kaartjes meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 mei
Ach, zolang het nog niet sneller dan [Singles] ...Met schortjes, als de perfecte huisvrouw/man... gaat, is er nog geen man overboord. Maar ik volg ze allebei, zodra LL Singles inhaalt, ga ik wel heel hard zeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Kan er niet weer zo'n Lowlands forum komen?
Ik heb ze toen ook even gezien vanaf het bankje waarop ik zat te eten(na aandingen van de groep) terwijl ik vooraan wilde staan. Blij dat we opstonden en weg gingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoeken![]()
De sfeer is ieder jaar weer uniek, geen jaar is hetzelfde en ja ik geef daar zonder probleem 155 euro voor uit![]()
Lowlands is al 13 jaar lang een ritueel waar ik geen genoeg van kan krijgen
PUB SC gaat snellerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef conobram het volgende:
Ik vind het wel lekker overzichtelijk zo, het gaat wel een beetje snel maar ach.
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, zolang het nog niet sneller dan [Singles] ...Met schortjes, als de perfecte huisvrouw/man... gaat, is er nog geen man overboord. Maar ik volg ze allebei, zodra LL Singles inhaalt, ga ik wel heel hard zeuren
Single zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???
Ik post niet de hele dagquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???
Logicaquote:
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik post niet de hele dag(maar heb ze wel in MyAT staan
)
My Active Topics, rechts bovenaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?
My active topicsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
mijn actieve forumsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Dat is de highway naar coolnessquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Uh..... KAREL!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grapjasper
(mag jij raden hoe ik heet...)
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Mr.DD het volgende:
Probleem met m'n LLOWLIFE = wachtwoord vergeten.
Ik gebruik bijna altijd hetzelfde wachtwoord, maar nu dus blijkbaar niet. Weet iemand of er bepaalde voorwaarden vast zaten aan je wachtwoord, bijvoorbeeld cijfers + letters? want dan experimenteer ik wat, bij gebrek aan 'wachtwoord vergeten'-knop
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.quote:
Nee blijkbaar nietquote:
Alle mogelijk combinaties dan nog maar ff proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:
zou het niet enig zijn als alle text uit de OP ook gecentreerd word?
Pirania?
Inderdaad, kopjes en tekst links houden lijkt me het bestequote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denk
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef pfaf het volgende:
Op 1 maart uitverkocht.Volgens mij moet ik gewoon blij zijn dat ik niet kan dit jaar.
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.
voorpretquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
WAt de fuck boeit die openingspost man?Lul eens op, pirania posthunter
Het is een paar jaar achter elkaar uitverkocht, mensen nemen geen risico meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?
Persoonlijk heb ik het idee dat er een kunstmatige hype gefabriceerd is, o.a. d.m.v. Twitter. Dat heeft geleid tot paniekaankopen. Ongetwijfeld zijn er dit jaar ook veel meer mensen die er een slaatje uit willen slaan. Helaas, dat wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?
Nou fapfap. Ik ga elk half uur kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
dat plaatje wordt elk halfuur geupdate(met de users uit de wiki
)
Ik zal hem in de OP zetten
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een paar jaar achter elkaar uitverkocht, mensen nemen geen risico meer.
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Is niet gemanipuleerd, dit is gewoon hoe het werkt. Juist omdat het uitverkocht raakt. Mensen grijpen er naast, denken, dat gebeurt me niet weer, en kopen eerder. Anderen bedenken zich ook dat anderen dat gaan doen, dus kopen ook eerder. En er is natuurlijk de groep die altijd vroeg koopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.
Donequote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?![]()
Het festival wordt veel gepromoot via de media en mond-op-mond reclame. Mensen willen er gewoon graag bij zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?![]()
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is niet gemanipuleerd, dit is gewoon hoe het werkt. Juist omdat het uitverkocht raakt. Mensen grijpen er naast, denken, dat gebeurt me niet weer, en kopen eerder. Anderen bedenken zich ook dat anderen dat gaan doen, dus kopen ook eerder. En er is natuurlijk de groep die altijd vroeg koopt.
Dus dan is het in mei uitverkocht.
En omdat het in mei al uitverkocht is, krijg je weer dat hele verhaal en is het binnen 10 dagen uitverkocht.
Mark my words, volgend jaar binnen 3 dagen en het jaar ernaar op de eerste dag.
Wat een rare wortel!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
de vvk ging gewoon als een : [ afbeelding ]
Fail!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Mr.DD het volgende:
RRB heeft me geblokkeerd op twitter na een nep-retweet die ik had gemaakt om een vriend te pesten
De doelgroep heeft gewoon geld. Scheelt weer in de paupers niet waarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.
Ik hoop dat het volgend jaar weer normaal wordt, want hoewel ik kaarten heb, zijn er zat bekenden die best gewild hadden, maar eerst even het geld bij elkaar moesten sprokkelen. Die zijn de dupe van deze idioterie.
Gewoon kutquote:
Heel veel mensen willen er heen. Er willen gewoonweg meer mensen naar LL dan dat er heen kunnen, en dan krijg je dit. Aan de vraag kan niet voldaan worden, dus is het sneller uitverkocht, omdat die mensen er wel heen willen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.
Ik hoop dat het volgend jaar weer normaal wordt, want hoewel ik kaarten heb, zijn er zat bekenden die best gewild hadden, maar eerst even het geld bij elkaar moesten sprokkelen. Die zijn de dupe van deze idioterie.
True, maar in nog geen 3 jaar tijd van vlak voor het begin van het festival uitverkocht naar een kleine 10 dagen heeft niets met mond op mond reclame te maken, maar met een hype. Als je ook nog eens muzikaal gaat kijken, zijn er veel jaren geweest tov de laatste jaren, die beter waren.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het festival wordt veel gepromoot via de media en mond-op-mond reclame. Mensen willen er gewoon graag bij zijn
Ik wilde het topic eigenlijk een beetje schoon houden van de hele tijd gezeur over de OPquote:
TYquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wilde het topic eigenlijk een beetje schoon houden van de hele tijd gezeur over de OP. PM werkt beter denk
, maar ik zat je er wel in
Ik heb ook een kaartjequote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ze hebben natuurlijk wel de hele week voor de voorverkoop start op 3fm het gehypt, de pre party vorig weekend in het paard erbij, dat werkt natuurlijk allemaal flink mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar in nog geen 3 jaar tijd van vlak voor het begin van het festival uitverkocht naar een kleine 10 dagen heeft niets met mond op mond reclame te maken, maar met een hype. Als je ook nog eens muzikaal gaat kijken, zijn er veel jaren geweest tov de laatste jaren, die beter waren.
Het gaat er straks niet meer om dat je gaat omdat je het een leuk festival vindt, maar dat jij wel een gelukkige was die een kaartje wist te bemachtigen. Meestal komt dit niet ten goede van de sfeer.
Tuurlijk werkt het allemaal mee, maar dit is ook gewoon zo on-Nederlands.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel de hele week voor de voorverkoop start op 3fm het gehypt, de pre party vorig weekend in het paard erbij, dat werkt natuurlijk allemaal flink mee.
Vooral het effect op de sfeer vind ik op dit moment even belangrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het allemaal mee, maar dit is ook gewoon zo on-Nederlands.
En ik vraag me af of het een positief effect op de sfeer/programmering zal hebben. Hopelijk wel natuurlijk.
Achjaaaa. Ik verwacht de eerste nieuwe namen woensdagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ik vraag me af of het een positief effect op de sfeer/programmering zal hebben. Hopelijk wel natuurlijk.
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
Dit is een sprong van 2 maanden. Wat veel, vindt je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.
Ik hoop het niet inderdaad. Jij hebt wel een kaartje?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.
Hoe werkt dat dan? Ik heb "volgen" gekozen. Ik zag zo gauw geen namen in de OP zelf zeg maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Dat plaatje moet even in de openingspost in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik heb "volgen" gekozen. Ik zag zo gauw geen namen in de OP zelf zeg maar.
Voor het groeien van de e-penisquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef peaceman het volgende:
En welk nut heeft die lijst? OP is al erg vol toch?
Dat was mijn vraag: hoe voeg je je naam toen aan het wiki-lijstje?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat plaatje moet even in de openingspost in dit topic. Als er dan een nieuwe naam aan de wikilijst wordt toegevoegd, komt de nieuwe naam ook in de echte OP, zonder editen
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik mij afvraag. Ik denk zelf wel dat er dit jaar een heel ander publiek op Lowlands afkomt. Iets wat de afgelopen jaren natuurlijk ook al merkbaar is geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral het effect op de sfeer vind ik op dit moment even belangrijk.
Yupquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook iets wat ik mij afvraag. Ik denk zelf wel dat er dit jaar een heel ander publiek op Lowlands afkomt. Iets wat de afgelopen jaren natuurlijk ook al merkbaar is geweest.
http://wiki.fok.nl/index.php/LL10gangersquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag: hoe voeg je je naam toen aan het wiki-lijstje?
Het lijstje is al langer dus het plaatje hoeft niet perse in de OP te staan om te werken
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als het lastig is mag je mij PMmen. Maar zo moet het:
1- Account aanmaken (rechtsboven)
2- Naar die link met de users (deze)
3- Klik bovenaan op 'bewerken'
4- Jezelf toevoegen ([ * ] er voor)
5- Opslaan klikken onderaan
Stop eens met je rants manquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Bespreek die OPbagger in PM man. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het iets boeit
daarom zei ik: PM, ik zag het ook al gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie je wel, nu gaat het hele topic weer over die lijst. Niet aan beginnen!
Waren jullie dat die al die party tenten naar beneden haaldenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef conobram het volgende:
[..]
Wij gaan met onze groep weer camping 3 bevolken en ook weer afbreken zondagnacht
Ja, en dat ga ik dus niet meemakenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Maar is maar 1 manier om erachter te komen
Camping 4, bij de kapotte lantaarnpaal. Altijd en nooit meer anders!quote:
Ja zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Waren jullie dat die al die party tenten naar beneden haalden
Uiteraardskiquote:
/agreequote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Nou, on topic dan maar weer: wie willen we dit jaar op LL? Heb het al eerder gezegd: Mumford & Sons lijkt me fantastisch!
Daar stond ik in 100% nuchtere toestand bijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niet eens zo'n hele slechte redenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Gewoonik het volgende:
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.
Onzin. er was niets leuker dan de security met brandblussers rond te zien rennen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niet eens zo'n hele slechte reden
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Onzin. er was niets leuker dan de security met brandblussers rond te zien rennen.
Baseballsquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Da hopman het volgende:
(I don't feel like dancing on lowlands in the rain)
Je hebt gelijk, het kan tegenwoordig inderdaad niet meer. Maar toen wel en dat maakt de herinnering niet minder leuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.
Ja, er zullen heus mensen zijn die hun tent op een 'veilige' manier affikken. Maar heb zat lui met hun dronken kop op 2 meter van een tent waar nog mensen in lagen een tent de hens in zien steken, vlammen van 2~3 meter hoog en verradelijke windvlagen.
Een tent is in een paar seconden weggefikt, of er nou mensen in liggen of niet.
Totally agree, bovendien stinkt het als de neten.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.
Ja, er zullen heus mensen zijn die hun tent op een 'veilige' manier affikken. Maar heb zat lui met hun dronken kop op 2 meter van een tent waar nog mensen in lagen een tent de hens in zien steken, vlammen van 2~3 meter hoog en verradelijke windvlagen.
Een tent is in een paar seconden weggefikt, of er nou mensen in liggen of niet.
Ja dat herinner ik me nog wel stond vlakbij met mijn tentquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef julian6 het volgende:
We hadden ook een soort brug gebouwd van al die partytenten over dat slootje heen
Hoe laat mag je er op?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Totally agree, bovendien stinkt het als de neten.
Ik ben er hopelijk volgend jaar weer als een van de eerste, rennen naar camping drie en in de schaduw van de bomen (links dus) lekker tentje opzetten en chillen maar.
Scheelt eraan hè.. volgens mij vorig jaar om 12 omdat het stikheet was. Wij moesten nog een kilometertje of vijf lopen, maar stonden wel vooraan vooraan bij de hekken van de auto-ingangquote:
Wacht...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef julian6 het volgende:
Was camping 3 ja.
Kom dit jaar weer bij ons in de buurt staan, wij zijn die gasten met 2 partytenten naast elkaar met amsterdamse -XXX- vlaggen eraan hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die middelste
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.DD op 01-03-2010 21:57:36 ]Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Of je legt iedere maand 30 euro op zij voor LL's? Dat scheelt voor een student 1 stapavond in de maand en voor werkende mensen zonder kinderen zal dat ook geen probleem zijn. Daarnaast zoeken mensen in tijden van crisis goed vermaakt om de stress van het dagelijks bestaan te ontvluchten. LL's is een van de betere 'trips' die ik kenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
Dat middelste ventje kan ik me herinneren.. die kwam nog naar ons toe en zei iets over lastfmquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wacht...Stonden jullie naast een van deze gasten: [ afbeelding ]
die middelste
Vroeger kon je je tent in de fik steken en dan lekker toekijken hoe ze hem gingen blussen. Als ze dan weg waren stak je hem gewoon weer aan en kwamen ze hem weer blussenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Gewoonik het volgende:
Nee, Camping twee links of rechts achter na de laatste sloot.
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feestquote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat middelste ventje kan ik me herinneren.. die kwam nog naar ons toe en zei iets over lastfm
edit: Dat ben jij he![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feest![]()
Hij had het over ballen uit Amsterdam naast hun op camping 3 met partytenten en XXX Amsterdam vlaggen![]()
LOL!
Neeee Tom! Ik sprak hem vorige week nog in Paradisoquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wacht...Stonden jullie naast een van deze gasten: [ afbeelding ]
die middelste
Mooie tijd was datquote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feest![]()
Hij had het over ballen uit Amsterdam naast hun op camping 3 met partytenten en XXX Amsterdam vlaggen![]()
LOL!
Weheheh een ritje in het spookhuis!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
Voor de mensen zonder kaartje, sla je slag zou ik zeggen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
zal m ff doorpassen naar een stel jonkvrouwen die ik ken die hopeloos op zoek zijn naar een ticketquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
Ik wil wel even langskomen en mijn Freddy Krueger act opvoerenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weheheh een ritje in het spookhuis!
Helaas kent niemand jouquote:
Mmmm... zou wel aardig zijn, ze zijn oudgedienden van LL's.quote:
Mika?quote:
Vond ze wat tegenvallen op Werchter paar jaar terug.quote:
Geil hoor.quote:
Allemaal fijn!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef mouzzer het volgende:
V festival wat in het zelfde weekend als Lowlands plaatsvindt heeft deel van de line up bekend gemaakt:
Kings Of Leon
Kasabian
Stereophonics
Faithless
The Prodigy
The Kooks
Paolo Nutini
Skunk Anansie
Mika
La Roux
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef leeell het volgende:
Sigur ros, Mumford & sons, The National , The Hives, Arcade Fire, David Bowie (toch niet, maar hopen kan altijd) en als er maar 2/3 van die komen ben ik al blij
misschien komt alleen Jònsi wel omdat ie nu solo is gegaan met zn nieuwe albumquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef conobram het volgende:
[..]
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doen
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshowquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef conobram het volgende:
[..]
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doen
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshow
Dat zou ook zeer zeker mooi zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien komt alleen Jònsi wel omdat ie nu solo is gegaan met zn nieuwe album
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshow
Jaaaaa en een mooi techno programma en ik ben tevredenl.quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef conobram het volgende:
[..]
Dat zou ook zeer zeker mooi zijn![]()
[..]
elbow vind ik ook goedquote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik heb toen Elbow wel gemist, en daar baal ik achteraf wel van
tja, het is echt iets waar je van moet houdenquote:
Dit is wel leuk, spannend of nieuw.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef mouzzer het volgende:
Pet Shop Boys, Cheryl Cole, Ellie Goulding, Arcade Fire.
Technoquote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaaa en een mooi techno programma en ik ben tevredenl.
Wat ik natuurlijk al ben met Plastikman
Dat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Techno
Adam beyer 's nachts in de Bravo zou top zijn
Guiquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Joris Voorn of Gui Boratto zou ik wel erg graag willen zien.
Jorisquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lowlands zou een mooie eerste keer zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens aan de methyloneZit nog altijd op een tripreport van je te wachten (A)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mogen zeker komen, Bas Mooy lijkt me ook wel wat, heb een paar sets van hem, echt strak!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nou ik denk dat er een grote kans is dat Massive Attack, Muse en Editors er dit jaar staan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop vooral dat er niet weer veel acts komen die er de afgelopen 2/3 jaar al stonden.
Massive Attack lijkt mij vetquote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er een grote kans is dat Massive Attack, Muse en Editors er dit jaar staan.
Is ook niks mis mee. Maar bij de grote namen bij Lowlands kun je onderhand wel een patroon ontdekken (zeker de afgelopen 5 jaar). Dat is niet echt spannend meer. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van het aanbod maar toch..quote:
Wat een voorspelbare pollquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Even stemmen?
http://frontpage.fok.nl/poll/373742
Zomaar 4 kaartjes extra kopenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef Apenzuur het volgende:
Net even angstige minuten doorstaan. Had geen ticket kunnen regelen ivm geld, maar een vriend had er 4 extra gekocht voor het geval er vrienden niet optijd het kaartje konden regelen. Kreeg net een telefoontje dat er al 4 andere kandidaten voor dat kaartje zijn en ik er net te laat bij was. Jééézus daar ging m'n Lowlands bijna. Werd gelukkig net gebeld dat ik alsnog een kaartje van hem kan krijgen en het feestje gelukkig allemaal doorgaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |