mijn actieve forumsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?
Dat is de highway naar coolnessquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?
Uh..... KAREL!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grapjasper
(mag jij raden hoe ik heet...)
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Mr.DD het volgende:
Probleem met m'n LLOWLIFE = wachtwoord vergeten.
Ik gebruik bijna altijd hetzelfde wachtwoord, maar nu dus blijkbaar niet. Weet iemand of er bepaalde voorwaarden vast zaten aan je wachtwoord, bijvoorbeeld cijfers + letters? want dan experimenteer ik wat, bij gebrek aan 'wachtwoord vergeten'-knop
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.quote:
Nee blijkbaar nietquote:
Alle mogelijk combinaties dan nog maar ff proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:
zou het niet enig zijn als alle text uit de OP ook gecentreerd word?
Pirania?
Inderdaad, kopjes en tekst links houden lijkt me het bestequote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denk
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef pfaf het volgende:
Op 1 maart uitverkocht.Volgens mij moet ik gewoon blij zijn dat ik niet kan dit jaar.
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |