Gevondenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik duik ff m'n immense gif-archief in
Nee, dat logo... Het logo dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Kan die lelijke UITVERKOCHT logo bovenaan niet weg/vervangen worden?
Je weet niet wat het programma wordt, hè. Ze kunnen nu alles boeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel erg matig dat het al uitverkocht is voordat het programma een beetje bekend is. Over een tijd zullen de grote kaartenaanbieders wel weer met woekerprijzen komen.
Die is idd wel kut ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Blinker het volgende:
Sinds wanneer zijn er dagkaarten weer dan?
Die staat op de zogenaamde black-list. Zie http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarticketskopen.phpquote:
oplichterij natuurlijkquote:
ik heb er 1.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van een lijstje Fok!kers die wel een kaartje hebben in de OP ?
Wat denk je van dat gewoon lekker op de Wiki bijhouden?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van een lijstje Fok!kers die wel een kaartje hebben in de OP ?
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.quote:
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Wanneer verschijnt de nrc.next bijlage trouwens?
Ik ken nog wel een paar geintresseerden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Misschien dat ik dit jaar dan eindelijk is mijn maten over kan halen naar Pukkelpop te gaan. Dat heeft toch altijd een betere line-up. Snap eigenlijk ook echt niet waarom ik zelf een kaartje heb gekocht terwijl er maar 3 namen bekend zijn.
Die bijlage was moddervet afgelopen jaarquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bijlage was moddervet afgelopen jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |