Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.twitpic.com/1620cz
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Wanneer verschijnt de nrc.next bijlage trouwens?
Nee, dat is mijn postcode.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?
Ik heb hem volgens mij niet meer. Maar het programma boekje wat heel LL in mn achterzak zat en de LL-app op m'n mobieltje helpen me vaakquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.
Eerlijk dat wel, maar ik zou het risico niet nemen dat ik nog 10 kaarten over hou van de 15.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Wanneer verschijnt de nrc.next bijlage trouwens?
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie fontquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van een lijstje Fok!kers die wel een kaartje hebben in de OP ?
Zet mijn naam er maar onderquote:
Kies maar:quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef conobram het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie font
Ik zeg die onderste.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies maar:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef PiRANiA het volgende:
Een kaartje:
http://tinyurl.com/kaartLL10
Iemand zin om wat toe te voegen?
Onderste it isquote:
Ik heb de OP aangepastquote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Krijgen we dan dat gezeur weer van mensen die in de lijst willen maar niet weten hoe de Wiki werkt of te lui zijn 'm zelf aan te passen?
Alleen als je een account hebt, wat iedereen kan aanmaken, maar dan is het allemaal wat makkelijker in de hand te houden.quote:
Done of moet deze banner bovenaan?quote:
Hij staat goed zo, als je de hele wiki overneemt daat het alleen beterquote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done of moet deze banner bovenaan?
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Krijgen we dan dat gezeur weer van mensen die in de lijst willen maar niet weten hoe de Wiki werkt of te lui zijn 'm zelf aan te passen?
Als het lastig is mag je mij PMmenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....
Nu is ie goedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij staat goed zo, als je de hele wiki overneemt daat het alleen beter, dan staat er ook een link met hoe je jezelf in het userlijstje zet
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructiesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
misschien dan ff een uitleg van de wiki? meteen van het gezeur af....
En dus ben ik er ook bijquote:Op maandag 1 maart 2010 15:38 schreef Detroit het volgende:
Nog op tijd met de aanschaf van 3 kaarten.
Een 'Rainbow Rave' op LL's dat zou vet zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik hoop op charley lownoise en mental theo.
Rot op met je dafontquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies maar:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het feit dat je het vandaag pas hoort zegt genoegquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef user_friendly het volgende:
Belachelijk vroeg uitverkocht. hoorde het net. Is het eerste jaar na 5 keer op rij Lowlands, dat ik er niet bij zal zijn. De lineup zal door het snelle uitverkopen ook wel weer magertjes worden. Ik ging de laatste jaren ook al voor de sfeer maar een kaartje kopen op blink 182 en sfeer vind ik te ver gaan. Jammer is het wel.
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het feit dat je het vandaag pas hoort zegt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |