Wees blij dat die Volkskrantbijlage banner er niet meer isquote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Kan die lelijke UITVERKOCHT logo bovenaan niet weg/vervangen worden?
Huh? Die kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wees blij dat die Volkskrantbijlage banner er niet meer is
Achja de plattegrond klopt ook nog niet. Want de magneetbar is weg en er is een nieuw podium.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Ja maar die is er ook nog niet, dat logo kan makkelijk verandert worden. Ik zou het best willen doen maar ik weet niet welk lettertypen er is gebruikt in de OP.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Achja de plattegrond klopt ook nog niet. Want de magneetbar is weg en er is een nieuw podium.
Ik duik ff m'n immense gif-archief inquote:
Ik moet m'n ozzy-smiley ook weer eens gaan gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik duik ff m'n immense gif-archief in
Waar is de duif/vleermuis?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet m'n ozzy-smiley ook weer eens gaan gebruiken
[ afbeelding ]
Het is een smiley, dat past nietquote:
Ik zie nietsquote:
Als ge wilt ken alles.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is een smiley, dat past niet
[ afbeelding ]
Gevondenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik duik ff m'n immense gif-archief in
Nee, dat logo... Het logo dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef onderjas het volgende:
Je weet niet wat het programma wordt, hè. Ze kunnen nu alles boeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel erg matig dat het al uitverkocht is voordat het programma een beetje bekend is. Over een tijd zullen de grote kaartenaanbieders wel weer met woekerprijzen komen.
Die is idd wel kut ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Blinker het volgende:
Sinds wanneer zijn er dagkaarten weer dan?
Die staat op de zogenaamde black-list. Zie http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarticketskopen.phpquote:
oplichterij natuurlijkquote:
ik heb er 1.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van een lijstje Fok!kers die wel een kaartje hebben in de OP ?
Wat denk je van dat gewoon lekker op de Wiki bijhouden?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.quote:
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Wanneer verschijnt de nrc.next bijlage trouwens?
Ik ken nog wel een paar geintresseerden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Misschien dat ik dit jaar dan eindelijk is mijn maten over kan halen naar Pukkelpop te gaan. Dat heeft toch altijd een betere line-up. Snap eigenlijk ook echt niet waarom ik zelf een kaartje heb gekocht terwijl er maar 3 namen bekend zijn.
Die bijlage was moddervet afgelopen jaarquote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar 30 juli, dus denk dit jaar ook rond die tijd.
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bijlage was moddervet afgelopen jaar
Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.twitpic.com/1620cz
lol, hij is wel eerlijk. Beter dan die "ik heb per ongeluk 5 kaarten te veel besteld" types.
Nee, dat is mijn postcode.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, die lexa reclame, is dat de postcode van de verkoper?
Ik heb hem volgens mij niet meer. Maar het programma boekje wat heel LL in mn achterzak zat en de LL-app op m'n mobieltje helpen me vaakquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die pak ik regelmatig er nog bij om even wat voorpret op te roepen.
Eerlijk dat wel, maar ik zou het risico niet nemen dat ik nog 10 kaarten over hou van de 15.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie fontquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
Zet mijn naam er maar onderquote:
Kies maar:quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef conobram het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, als PiRANiA nou even een kopje maakt met z'n mooie font
Ik zeg die onderste.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies maar:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef PiRANiA het volgende:
Een kaartje:
http://tinyurl.com/kaartLL10
Iemand zin om wat toe te voegen?
Forum Opties | |
---|---|