Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoekenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef user_friendly het volgende:
Belachelijk vroeg uitverkocht. hoorde het net. Is het eerste jaar na 5 keer op rij Lowlands, dat ik er niet bij zal zijn. De lineup zal door het snelle uitverkopen ook wel weer magertjes worden. Ik ging de laatste jaren ook al voor de sfeer maar een kaartje kopen op blink 182 en sfeer vind ik te ver gaan. Jammer is het wel.
Precies... en zijn dus goed geinformeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
De sfeer is niets mis mee, maar uiteindelijk wil ik ook graag een aantal aansprekende acts zien en daar wil ik ook mijn keuze op baseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoeken![]()
De sfeer is ieder jaar weer uniek, geen jaar is hetzelfde en ja ik geef daar zonder probleem 155 euro voor uit![]()
Lowlands is al 13 jaar lang een ritueel waar ik geen genoeg van kan krijgen
Ik zie jouw logica niet zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies... en zijn dus goed geinformeerd.
Ik welquote:
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 meiquote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Kan er niet weer zo'n Lowlands forum komen?
Ok.. niet iedereen is een infojunkiequote:
1 mei pas?! Hoe moet ik dit nou bijhouden???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 mei
Maar nu gaat het pas beginnen, er zijn nu geen kaartjes meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mededelingen staat al een request. Komt pas 1 mei
Ach, zolang het nog niet sneller dan [Singles] ...Met schortjes, als de perfecte huisvrouw/man... gaat, is er nog geen man overboord. Maar ik volg ze allebei, zodra LL Singles inhaalt, ga ik wel heel hard zeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Kan er niet weer zo'n Lowlands forum komen?
Ik heb ze toen ook even gezien vanaf het bankje waarop ik zat te eten(na aandingen van de groep) terwijl ik vooraan wilde staan. Blij dat we opstonden en weg gingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Blink 182 heb ik in 2000 nog gezien, na 5 minuten weggelopen om wat leukers te zoeken![]()
De sfeer is ieder jaar weer uniek, geen jaar is hetzelfde en ja ik geef daar zonder probleem 155 euro voor uit![]()
Lowlands is al 13 jaar lang een ritueel waar ik geen genoeg van kan krijgen
PUB SC gaat snellerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef conobram het volgende:
Ik vind het wel lekker overzichtelijk zo, het gaat wel een beetje snel maar ach.
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, zolang het nog niet sneller dan [Singles] ...Met schortjes, als de perfecte huisvrouw/man... gaat, is er nog geen man overboord. Maar ik volg ze allebei, zodra LL Singles inhaalt, ga ik wel heel hard zeuren
Single zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???
Ik post niet de hele dagquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredes naam de hele dag???
Logicaquote:
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik post niet de hele dag(maar heb ze wel in MyAT staan
)
My Active Topics, rechts bovenaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, de kneus vraagt: wat is MyAT?
My active topicsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
mijn actieve forumsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Dat is de highway naar coolnessquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Uh..... KAREL!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grapjasper
(mag jij raden hoe ik heet...)
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Mr.DD het volgende:
Probleem met m'n LLOWLIFE = wachtwoord vergeten.
Ik gebruik bijna altijd hetzelfde wachtwoord, maar nu dus blijkbaar niet. Weet iemand of er bepaalde voorwaarden vast zaten aan je wachtwoord, bijvoorbeeld cijfers + letters? want dan experimenteer ik wat, bij gebrek aan 'wachtwoord vergeten'-knop
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.quote:
Nee blijkbaar nietquote:
Alle mogelijk combinaties dan nog maar ff proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mijn ww bestaat uit letters en cijfers maar weet niet of dat echt verplicht was.
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:
zou het niet enig zijn als alle text uit de OP ook gecentreerd word?
Pirania?
Inderdaad, kopjes en tekst links houden lijkt me het bestequote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die kopjes kunnen gecentreerd, de tekst niet, dat wordt ook lelijk denk
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef pfaf het volgende:
Op 1 maart uitverkocht.Volgens mij moet ik gewoon blij zijn dat ik niet kan dit jaar.
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat het nu al uitverkocht is, is wel erg hyperig voor mijn gevoel. Ik ben er wel bij, maar vind dit gewoon absurd.
voorpretquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
WAt de fuck boeit die openingspost man?Lul eens op, pirania posthunter
Het is een paar jaar achter elkaar uitverkocht, mensen nemen geen risico meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?
Persoonlijk heb ik het idee dat er een kunstmatige hype gefabriceerd is, o.a. d.m.v. Twitter. Dat heeft geleid tot paniekaankopen. Ongetwijfeld zijn er dit jaar ook veel meer mensen die er een slaatje uit willen slaan. Helaas, dat wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dit ook te gek worden. Twee jaar terug kon je de kaartjes nog een week van te voren halen en nu is maart nog niet begonnen of ze zijn al op? Wat is er in hemelsnaam veranderd?
Nou fapfap. Ik ga elk half uur kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
dat plaatje wordt elk halfuur geupdate(met de users uit de wiki
)
Ik zal hem in de OP zetten
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een paar jaar achter elkaar uitverkocht, mensen nemen geen risico meer.
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Is niet gemanipuleerd, dit is gewoon hoe het werkt. Juist omdat het uitverkocht raakt. Mensen grijpen er naast, denken, dat gebeurt me niet weer, en kopen eerder. Anderen bedenken zich ook dat anderen dat gaan doen, dus kopen ook eerder. En er is natuurlijk de groep die altijd vroeg koopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.
Donequote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?![]()
Het festival wordt veel gepromoot via de media en mond-op-mond reclame. Mensen willen er gewoon graag bij zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 jaar geleden uitverkocht in juli, vorig jaar eind mei, nu in nog geen 10 dagen... Ik geloof er niks van dat het niet op 1 of andere manier gemanipuleerd is.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar in. Of wil je per se een PM?![]()
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is niet gemanipuleerd, dit is gewoon hoe het werkt. Juist omdat het uitverkocht raakt. Mensen grijpen er naast, denken, dat gebeurt me niet weer, en kopen eerder. Anderen bedenken zich ook dat anderen dat gaan doen, dus kopen ook eerder. En er is natuurlijk de groep die altijd vroeg koopt.
Dus dan is het in mei uitverkocht.
En omdat het in mei al uitverkocht is, krijg je weer dat hele verhaal en is het binnen 10 dagen uitverkocht.
Mark my words, volgend jaar binnen 3 dagen en het jaar ernaar op de eerste dag.
Wat een rare wortel!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
de vvk ging gewoon als een : [ afbeelding ]
Fail!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Mr.DD het volgende:
RRB heeft me geblokkeerd op twitter na een nep-retweet die ik had gemaakt om een vriend te pesten
De doelgroep heeft gewoon geld. Scheelt weer in de paupers niet waarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.
Ik hoop dat het volgend jaar weer normaal wordt, want hoewel ik kaarten heb, zijn er zat bekenden die best gewild hadden, maar eerst even het geld bij elkaar moesten sprokkelen. Die zijn de dupe van deze idioterie.
Gewoon kutquote:
Heel veel mensen willen er heen. Er willen gewoonweg meer mensen naar LL dan dat er heen kunnen, en dan krijg je dit. Aan de vraag kan niet voldaan worden, dus is het sneller uitverkocht, omdat die mensen er wel heen willen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.
Ik hoop dat het volgend jaar weer normaal wordt, want hoewel ik kaarten heb, zijn er zat bekenden die best gewild hadden, maar eerst even het geld bij elkaar moesten sprokkelen. Die zijn de dupe van deze idioterie.
True, maar in nog geen 3 jaar tijd van vlak voor het begin van het festival uitverkocht naar een kleine 10 dagen heeft niets met mond op mond reclame te maken, maar met een hype. Als je ook nog eens muzikaal gaat kijken, zijn er veel jaren geweest tov de laatste jaren, die beter waren.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het festival wordt veel gepromoot via de media en mond-op-mond reclame. Mensen willen er gewoon graag bij zijn
Ik wilde het topic eigenlijk een beetje schoon houden van de hele tijd gezeur over de OPquote:
TYquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wilde het topic eigenlijk een beetje schoon houden van de hele tijd gezeur over de OP. PM werkt beter denk
, maar ik zat je er wel in
Ik heb ook een kaartjequote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ze hebben natuurlijk wel de hele week voor de voorverkoop start op 3fm het gehypt, de pre party vorig weekend in het paard erbij, dat werkt natuurlijk allemaal flink mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar in nog geen 3 jaar tijd van vlak voor het begin van het festival uitverkocht naar een kleine 10 dagen heeft niets met mond op mond reclame te maken, maar met een hype. Als je ook nog eens muzikaal gaat kijken, zijn er veel jaren geweest tov de laatste jaren, die beter waren.
Het gaat er straks niet meer om dat je gaat omdat je het een leuk festival vindt, maar dat jij wel een gelukkige was die een kaartje wist te bemachtigen. Meestal komt dit niet ten goede van de sfeer.
Tuurlijk werkt het allemaal mee, maar dit is ook gewoon zo on-Nederlands.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel de hele week voor de voorverkoop start op 3fm het gehypt, de pre party vorig weekend in het paard erbij, dat werkt natuurlijk allemaal flink mee.
Vooral het effect op de sfeer vind ik op dit moment even belangrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het allemaal mee, maar dit is ook gewoon zo on-Nederlands.
En ik vraag me af of het een positief effect op de sfeer/programmering zal hebben. Hopelijk wel natuurlijk.
Achjaaaa. Ik verwacht de eerste nieuwe namen woensdagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ik vraag me af of het een positief effect op de sfeer/programmering zal hebben. Hopelijk wel natuurlijk.
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
Dit is een sprong van 2 maanden. Wat veel, vindt je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.
Ik hoop het niet inderdaad. Jij hebt wel een kaartje?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Als een festival een paar keer uitverkoopt is het logisch dat mensen eerder kaarten gaan kopen om niet (weer) te laat te zijn. Dat schuift dus gewoon op naar voren. Wat dat betreft niet zo gek. Zeker als een hoop mensen weten dat er toch wel een aantal leuke bands komen en voor de rest gewoon 3 dagen willen feesten. Ik denk niet dat het effect heeft op wat dan ook.
Hoe werkt dat dan? Ik heb "volgen" gekozen. Ik zag zo gauw geen namen in de OP zelf zeg maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
)
Dat plaatje moet even in de openingspost in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik heb "volgen" gekozen. Ik zag zo gauw geen namen in de OP zelf zeg maar.
Voor het groeien van de e-penisquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef peaceman het volgende:
En welk nut heeft die lijst? OP is al erg vol toch?
Dat was mijn vraag: hoe voeg je je naam toen aan het wiki-lijstje?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat plaatje moet even in de openingspost in dit topic. Als er dan een nieuwe naam aan de wikilijst wordt toegevoegd, komt de nieuwe naam ook in de echte OP, zonder editen
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik mij afvraag. Ik denk zelf wel dat er dit jaar een heel ander publiek op Lowlands afkomt. Iets wat de afgelopen jaren natuurlijk ook al merkbaar is geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral het effect op de sfeer vind ik op dit moment even belangrijk.
Yupquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook iets wat ik mij afvraag. Ik denk zelf wel dat er dit jaar een heel ander publiek op Lowlands afkomt. Iets wat de afgelopen jaren natuurlijk ook al merkbaar is geweest.
http://wiki.fok.nl/index.php/LL10gangersquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag: hoe voeg je je naam toen aan het wiki-lijstje?
Het lijstje is al langer dus het plaatje hoeft niet perse in de OP te staan om te werken
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als het lastig is mag je mij PMmen. Maar zo moet het:
1- Account aanmaken (rechtsboven)
2- Naar die link met de users (deze)
3- Klik bovenaan op 'bewerken'
4- Jezelf toevoegen ([ * ] er voor)
5- Opslaan klikken onderaan
Stop eens met je rants manquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Bespreek die OPbagger in PM man. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het iets boeit
daarom zei ik: PM, ik zag het ook al gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Tourniquet het volgende:
Zie je wel, nu gaat het hele topic weer over die lijst. Niet aan beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |