Helaas kent niemand jouquote:
Mmmm... zou wel aardig zijn, ze zijn oudgedienden van LL's.quote:
Mika?quote:
Vond ze wat tegenvallen op Werchter paar jaar terug.quote:
Geil hoor.quote:
Allemaal fijn!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef mouzzer het volgende:
V festival wat in het zelfde weekend als Lowlands plaatsvindt heeft deel van de line up bekend gemaakt:
Kings Of Leon
Kasabian
Stereophonics
Faithless
The Prodigy
The Kooks
Paolo Nutini
Skunk Anansie
Mika
La Roux
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef leeell het volgende:
Sigur ros, Mumford & sons, The National , The Hives, Arcade Fire, David Bowie (toch niet, maar hopen kan altijd) en als er maar 2/3 van die komen ben ik al blij
misschien komt alleen Jònsi wel omdat ie nu solo is gegaan met zn nieuwe albumquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef conobram het volgende:
[..]
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doen
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshowquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef conobram het volgende:
[..]
Als ik één ding heel graag zou willen is het Sigur Rós wel. Echt een geweldige afsluiter in 2008, zittend midden in de Grolsch. Jammer dat de kans erg klein is dat ze een tour doen
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshow
Dat zou ook zeer zeker mooi zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien komt alleen Jònsi wel omdat ie nu solo is gegaan met zn nieuwe album
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar weggelopen ben, bij die halfbakken eftelingshow
Jaaaaa en een mooi techno programma en ik ben tevredenl.quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef conobram het volgende:
[..]
Dat zou ook zeer zeker mooi zijn![]()
[..]
elbow vind ik ook goedquote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik heb toen Elbow wel gemist, en daar baal ik achteraf wel van
tja, het is echt iets waar je van moet houdenquote:
Dit is wel leuk, spannend of nieuw.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef mouzzer het volgende:
Pet Shop Boys, Cheryl Cole, Ellie Goulding, Arcade Fire.
Technoquote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaaa en een mooi techno programma en ik ben tevredenl.
Wat ik natuurlijk al ben met Plastikman
Dat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Techno
Adam beyer 's nachts in de Bravo zou top zijn
Guiquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Joris Voorn of Gui Boratto zou ik wel erg graag willen zien.
Jorisquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lowlands zou een mooie eerste keer zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens aan de methyloneZit nog altijd op een tripreport van je te wachten (A)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mogen zeker komen, Bas Mooy lijkt me ook wel wat, heb een paar sets van hem, echt strak!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nou ik denk dat er een grote kans is dat Massive Attack, Muse en Editors er dit jaar staan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop vooral dat er niet weer veel acts komen die er de afgelopen 2/3 jaar al stonden.
Massive Attack lijkt mij vetquote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er een grote kans is dat Massive Attack, Muse en Editors er dit jaar staan.
Is ook niks mis mee. Maar bij de grote namen bij Lowlands kun je onderhand wel een patroon ontdekken (zeker de afgelopen 5 jaar). Dat is niet echt spannend meer. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van het aanbod maar toch..quote:
Wat een voorspelbare pollquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Even stemmen?
http://frontpage.fok.nl/poll/373742
Zomaar 4 kaartjes extra kopenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef Apenzuur het volgende:
Net even angstige minuten doorstaan. Had geen ticket kunnen regelen ivm geld, maar een vriend had er 4 extra gekocht voor het geval er vrienden niet optijd het kaartje konden regelen. Kreeg net een telefoontje dat er al 4 andere kandidaten voor dat kaartje zijn en ik er net te laat bij was. Jééézus daar ging m'n Lowlands bijna. Werd gelukkig net gebeld dat ik alsnog een kaartje van hem kan krijgen en het feestje gelukkig allemaal doorgaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |