Waren jullie dat die al die party tenten naar beneden haaldenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef conobram het volgende:
[..]
Wij gaan met onze groep weer camping 3 bevolken en ook weer afbreken zondagnacht
Ja, en dat ga ik dus niet meemakenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Maar is maar 1 manier om erachter te komen
Camping 4, bij de kapotte lantaarnpaal. Altijd en nooit meer anders!quote:
Ja zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Waren jullie dat die al die party tenten naar beneden haalden
Uiteraardskiquote:
/agreequote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Nou, on topic dan maar weer: wie willen we dit jaar op LL? Heb het al eerder gezegd: Mumford & Sons lijkt me fantastisch!
Daar stond ik in 100% nuchtere toestand bijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niet eens zo'n hele slechte redenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Gewoonik het volgende:
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.
Onzin. er was niets leuker dan de security met brandblussers rond te zien rennen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niet eens zo'n hele slechte reden
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Onzin. er was niets leuker dan de security met brandblussers rond te zien rennen.
Baseballsquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Da hopman het volgende:
(I don't feel like dancing on lowlands in the rain)
Je hebt gelijk, het kan tegenwoordig inderdaad niet meer. Maar toen wel en dat maakt de herinnering niet minder leuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.
Ja, er zullen heus mensen zijn die hun tent op een 'veilige' manier affikken. Maar heb zat lui met hun dronken kop op 2 meter van een tent waar nog mensen in lagen een tent de hens in zien steken, vlammen van 2~3 meter hoog en verradelijke windvlagen.
Een tent is in een paar seconden weggefikt, of er nou mensen in liggen of niet.
Totally agree, bovendien stinkt het als de neten.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is niks erger worden dan nooit meer wakker worden met een extra huid van plastic.
Ja, er zullen heus mensen zijn die hun tent op een 'veilige' manier affikken. Maar heb zat lui met hun dronken kop op 2 meter van een tent waar nog mensen in lagen een tent de hens in zien steken, vlammen van 2~3 meter hoog en verradelijke windvlagen.
Een tent is in een paar seconden weggefikt, of er nou mensen in liggen of niet.
Ja dat herinner ik me nog wel stond vlakbij met mijn tentquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef julian6 het volgende:
We hadden ook een soort brug gebouwd van al die partytenten over dat slootje heen
Hoe laat mag je er op?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Totally agree, bovendien stinkt het als de neten.
Ik ben er hopelijk volgend jaar weer als een van de eerste, rennen naar camping drie en in de schaduw van de bomen (links dus) lekker tentje opzetten en chillen maar.
Scheelt eraan hè.. volgens mij vorig jaar om 12 omdat het stikheet was. Wij moesten nog een kilometertje of vijf lopen, maar stonden wel vooraan vooraan bij de hekken van de auto-ingangquote:
Wacht...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef julian6 het volgende:
Was camping 3 ja.
Kom dit jaar weer bij ons in de buurt staan, wij zijn die gasten met 2 partytenten naast elkaar met amsterdamse -XXX- vlaggen eraan hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die middelste
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.DD op 01-03-2010 21:57:36 ]Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Of je legt iedere maand 30 euro op zij voor LL's? Dat scheelt voor een student 1 stapavond in de maand en voor werkende mensen zonder kinderen zal dat ook geen probleem zijn. Daarnaast zoeken mensen in tijden van crisis goed vermaakt om de stress van het dagelijks bestaan te ontvluchten. LL's is een van de betere 'trips' die ik kenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
Ik kan het niet begrijpen.. blijkbaar zit de doelgroep bepaald niet in de financiële crisis.
Ik hoop dat het volgend jaar weer normaal wordt, want hoewel ik kaarten heb, zijn er zat bekenden die best gewild hadden, maar eerst even het geld bij elkaar moesten sprokkelen. Die zijn de dupe van deze idioterie.
Dat middelste ventje kan ik me herinneren.. die kwam nog naar ons toe en zei iets over lastfmquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wacht...Stonden jullie naast een van deze gasten: [ afbeelding ]
die middelste
Vroeger kon je je tent in de fik steken en dan lekker toekijken hoe ze hem gingen blussen. Als ze dan weg waren stak je hem gewoon weer aan en kwamen ze hem weer blussenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Gewoonik het volgende:
Nee, Camping twee links of rechts achter na de laatste sloot.
In het verleden kon je tenminste lekker rustig je tent op maandag in de fik zetten, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij.
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feestquote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat middelste ventje kan ik me herinneren.. die kwam nog naar ons toe en zei iets over lastfm
edit: Dat ben jij he![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feest![]()
Hij had het over ballen uit Amsterdam naast hun op camping 3 met partytenten en XXX Amsterdam vlaggen![]()
LOL!
Neeee Tom! Ik sprak hem vorige week nog in Paradisoquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wacht...Stonden jullie naast een van deze gasten: [ afbeelding ]
die middelste
Mooie tijd was datquote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee. Maar die gast heb ik vorige week leren kennen op een feest![]()
Hij had het over ballen uit Amsterdam naast hun op camping 3 met partytenten en XXX Amsterdam vlaggen![]()
LOL!
Weheheh een ritje in het spookhuis!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
Voor de mensen zonder kaartje, sla je slag zou ik zeggen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
zal m ff doorpassen naar een stel jonkvrouwen die ik ken die hopeloos op zoek zijn naar een ticketquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef 988012 het volgende:
Ik wil wel even langskomen en mijn Freddy Krueger act opvoerenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weheheh een ritje in het spookhuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |