Bos is geen tweede kamer lid.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ethiraseth het volgende:
tweede kamer leden die op tv komen vanwege de gemeenteraadsverkiezingen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef sneakypete het volgende:
En WIlders-Bos wordt spannend.
Als Wilders slim is kiest hij nu het één-op-één gaat eens een keer voor een wat beschaafdere tactiek.
Ik ga zeker kijken!
Zeker.quote:
Shoarmapizza?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Jac0bus het volgende:
Dat wordt pizza eten op schoot vanavond ipv koken
Nee mozarellapizzaquote:
Hugo Camps moet niet Wilders bestrijden, maar de mensen in de achterwijken eens serieus nemen. Dit is typisch een pavlov-reactie. Het is beter om de voedingsbodem weg te nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef GrotePierFR het volgende:
Hugo Camps over Wilders, een buitenstaander geeft zijn analyse![]()
Dit. Ik snap niet waarom ik hier niemand over hoor en waarom de partijen en de publieke omroep zomaar meewerken aan deze foute manier van campagne voeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ethiraseth het volgende:
tweede kamer leden die op tv komen vanwege de gemeenteraadsverkiezingen.
wat dan, lijstjes van elke gemeente met de standpunten van elke partij?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit. Ik snap niet waarom ik hier niemand over hoor en waarom de partijen en de publieke omroep zomaar meewerken aan deze foute manier van campagne voeren.
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat dan, lijstjes van elke gemeente met de standpunten van elke partij?
en de landelijke stem is vaak gewoon de gemeentelijke.
onzin, een debat is altijd goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.
Ik vind het vooral misleidend en oneerlijk tegenover de lokale partijen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
onzin, een debat is altijd goed.
maar de gemeente behartigd toch ook gewoon de uitspraken en visies van fractieleiders, daar handelen ze gewoon naar.
Maar dat is slechts een heel klein deel. Zoals gezegd: de gemeenteraadsverkiezingen gaan over de aanleg van een sporthal, of wijzingen van bestemmingsplannen, of het aanleggen van stoplichten. Niet over landelijke problemen als de financiële crisis, maar over de lokale bezuiningen op de hockeyclub of het zwemuurtje voor bejaarden.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar de gemeente behartigd toch ook gewoon de uitspraken en visies van fractieleiders, daar handelen ze gewoon naar.
Over het algemeen zet je er niet 'deel 1' bij, maar pas 'deel 2' als er ook een tweede deel komt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef ethiraseth het volgende:
Zodra het begonnen is zal dat wel komen.
Landelijke fractieleiders hebben geen standpunt over trams door het stadscentrum van Nijmegen. Dát vind ik nou juist interessant om te weten, maar daar heeft Bos of van Geel of Rutte natuurlijk geen reet over te zeggen. Dat Bos en Wilders het niet eens zijn, en niet gaan worden, over integratiebeleid dat weet ik allang daarvoor hoef ik vanavond echt niet te kijken. Dat wat een GEMEENTELIJKE stem zou moeten bepalen, komt vanavond niet ter sprake want het gaat over geen enkele gemeente.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Over het algemeen zet je er niet 'deel 1' bij, maar pas 'deel 2' als er ook een tweede deel komt.
Dit is wel erg voorbarig.
Helemaal juist!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.
Waarom mag Femke niet meedoen, en wel twee partijen die buiten de realiteit staan (PVV, SP)?quote:In het debat zullen de fractievoorzitters en partijleiders Pieter van Geel (CDA), Wouter Bos (PvdA), Agnes Kant (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Alexander Pechtold (D66) elkaar de hersens inslaan over uiteenlopende onderwerpen. GroenLinks en ChristenUnie zullen dit keer niet van de partij zijn
Ik hoop dat het publiek het ook zo ziet, en onderscheid kan maken tussen lokale en landelijke politiek.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Desalniettemin is het een interessant landelijk debat.
Hoezo 'mag' ze niet meedoen, misschien wilde ze zelf niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Waarom mag Femke niet meedoen, en wel twee partijen die buiten de realiteit staan (PVV, SP)?
Duh, gewoon op Uitzendinggemist, of de EénVandaag site.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef One_of_the_few het volgende:
hmm ik heb om half 7 afgesproken ergens te gaan eten. Kan je het ook ergens in zijn geheel terugzien?
Dit ligt toch aan het aantal zetels denk ik. SP heeft 25 zetels in de Kamer, en de PVV heeft er 25 in de peilingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Waarom mag Femke niet meedoen, en wel twee partijen die buiten de realiteit staan (PVV, SP)?
hm ja nu ik het zo terug zie was het niet een al te slimme vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh, gewoon op Uitzendinggemist, of de EénVandaag site.
Tegenwoordig is bijna alles online na te zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hm ja nu ik het zo terug zie was het niet een al te slimme vraag.
Als er een partij buiten de realiteit staat is het GroenLinks wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Wouter Kurpershoek & Pieter-Jan Hagens (of hoe die man ook heet)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Gaat Ferry opnieuw het debat leiden? Zo ja, dan wordt 't gegarandeerd een rommeltje. De afgelopen paar TV-debatten waren weinig meer dan geschreeuw en kakofonie.
Dat debat na de Europese verkiezingen was ook een blamage inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef hooibaal het volgende:
Europese verkiezingen? Debat met landelijke kopstukken.
Gemeenteraadsverkiezingen? Debat met landelijke kopstukken.
Die alleen maar herhalen wat iedereen al lang weet en iedereen ziet door zijn favoriet de standpunten bevestigd die ie eigenlijk toch al had.
Bij gemeenteraadsverkiezingen wil mevrouw van Zetten uit Tiel toch weten welke lokale partij er een idee heeft voor de parkeerproblematiek? Wie ervoor gaat zorgen dat er weer bussen gaan rijden naar Kapel-Avezaath?
En ondertussen verbazen we ons allemaal dat de kiezer 'landelijk' stemt bij de gemeenteraadsverkiezingen. Tijd dat zowel de (landelijke) politieke partijen áls de media eens in de spiegel gaan kijken.
Lokale afdelingen "profiteren" dan ook van de fouten van landelijke kopstukken.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Dat debat na de Europese verkiezingen was ook een blamage inderdaad.
Maar veranderen zal het niet snel, want lokale afdelingen van landelijke partijen profiteren ervan, landelijke kopstukken komen weer met hun gezicht op tv en de omroepen kunnen zo ook lekker kijkers trekken. Dat lukt ze nooit in die mate met debatten over lokale issues, alhoewel die serie Nova wel een stap in de goede richting is. Alleen jammer dat daar dan ook weer landelijke politici zitten te lullen over lokale problemen.
Nee man de tijd van geven is verleden tijd de tijd van zelf eens wat te ontvangen is gekomen snap dat dan eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef FTWO het volgende:
Slechte reactie Wilders. Hij had de presentatoren natuurlijk moeten complimenteren. Deze reactie zegt zeer veel over de persoon Wilders
O ja, tuurlijk. Hoe kan ik zo dom zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:20 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Nee man de tijd van geven is verleden tijd de tijd van zelf eens wat te ontvangen is gekomen snap dat dan eens.
Dat kwam er ook heel slecht uit inderdaad!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat bij mevrouw Kant al mis bij de analyse van hoe de kredietcrisis ontstaan is.
Ze snapt er idd helemaal niets van. Maar daar gaat het eigenlijk ook niet overquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat bij mevrouw Kant al mis bij de analyse van hoe de kredietcrisis ontstaan is.
Nope. Dan zijn de verkiezingen al hequote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
He, dit is bij de EFR.Ik dacht dat dat pas 3 maart zou zijn.
![]()
quote:
Dit lost het electorale probleem van de SP niet op inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Agnes Kant, stom wijf, laat die man ook eens uitspreken zonder er telkens doorheen te tetteren.
Van geel praat langs Kant heen, Kant gaat tenminste wel in op wat van Geel zegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig is Kant nog slechter dan Van Geel.
Die gingen sowieso niet PVV stemmen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef SpeCulaes het volgende:
En daar gingen alle stemmen van ambtenaren voor de PVV..
Ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nope. Dan zijn de verkiezingen al he
die 2 stemmen maken ook niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef SpeCulaes het volgende:
En daar gingen alle stemmen van ambtenaren voor de PVV..
quote:
Hij wil de stemmen van de 2,5 miljoen alleenwonendenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef superworm het volgende:
Wat staat Pechtold te neuzelen over leefvormsociaalbeleid of zo?
Dramatisch inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bagatelliseer-actie van Bos met "een tientje".
Hij draait echt een cliché verhaal af... oud-rood.
Schuiven met geld dat werkt niet. Je moet per onderdeel bekijken hoeveel geld je nodig hebt en hoe je dat effectief in kan zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef superjojo het volgende:
Tering, komt Wilders weer aan met die ontwikkelingshulp.
Ik vond dat ie wel een punt had met dat werk belangrijker is dan lage belastingquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Bos is echt popiHij heeft een vlotte babbel, meer niet.
Het kan wel een stuk efficienter, maar daar win je hooguit honderden miljoenen mee, geen miljarden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuiven met geld dat werkt niet. Je moet per onderdeel bekijken hoeveel geld je nodig hebt en hoe je dat effectief in kan zetten.
Is ook een grote afdraagpost van nederland net als de europese bijdrage.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef superjojo het volgende:
Tering, komt Wilders weer aan met die ontwikkelingshulp.
Ik denk het wel. Mensen typen 2-0 Wilders, maar online heeft ie nog niet veel gezegdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Mr.N het volgende:
Boe geroep
Ook al heb ik niets met Wilders, hoort dit gewoon niet
Als je wil dat 60% van de mensen in het gemeentehuis weg moeten moet je PVV stemmuhquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat heeft dit trouwens te maken met de gemeenteraadsverkiezingen?
Dat is niet belangrijk man, ze lullen al over 9 juniquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Steeven het volgende:
Kan het niet eens ZONDER publiek. Vreselijk irritant.
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
Goh, 1 hele bron. Moet ik een bron zoeken over voedselhulp bij hongersnood(Ja ik weet van langlopendheid en dergelijke)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'
Nee al die honderden miljarden die we hebben weggeven heeft miljoenen levens gered ze mogen ons ook wel eens dankbaar zijn daarvoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Weet je dat niet? De gemeente Appingedam heeft onlangs een straaljager gekocht. En de gemeente Overbetuwe schijnt miljarden te spenderen aan ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Geen drol.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik wil er juist inquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je wil dat 60% van de mensen in het gemeentehuis weg moeten moet je PVV stemmuh
Ja, lijkt me ook prima, ben ook niet echt voor de kilometerheffing, maar voor de rest ben ik het wel vaak eens met D66.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
D66 + VVD in het kabinet lijkt mij prima optie.
\Yepquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tis moeilijk werken als het Westen je economie bewust tegenhoudt door het be- en afschermen van de eigen markt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Nee al die honderden miljarden die we hebben weggeven heeft miljoenen levens gered ze mogen ons ook wel eens dankbaar zijn daarvoor.
Laat ze maar werken voor hun geld, moet ik toch ook.
Zeker.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groenlinks zou er nog wel bijpassen denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
En dan met het CDA erbij.
Als het maar niet die linkse achteruitgang is, zoals pvda en sp
Nog een alu hoedje kopen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tis moeilijk werken als het Westen je economie bewust tegenhoudt door het be- en afschermen van de eigen markt.
Het CDA heeft de laatste 4 kabinetten elke keer een wanprestatie geleverd. Die verdienen geen vijfde kans op rij. Een jaar of 4 in de bankjes zal ze goed doen. Ze zijn té arrogant door hun eeuwige aanwezigheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Waarom ben je eigenlijk tegen de kilometerheffing? vanwege de privacy?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prima, ben ook niet echt voor de kilometerheffing, maar voor de rest ben ik het wel vaak eens met D66.
Nog wat miljarden in landbouwsubsidies stoppen?quote:
Surequote:
Wtf heeft het CDA ooit voor vooruitgang geboekt, behalve dat balkenende over de jaren minder op harry potter ging lijken en dat er nog meer privacy is.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groenlinks zou er nog wel bijpassen denk ik.
Omdat ik denk dat het te weinig oplevert t.o.v de kosten. Privacy ben ik niet echt bang voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk tegen de kilometerheffing? vanwege de privacy?
Mwa, CDA is in de afgelopen 100 jaar (inclusief de periode voor de fusie) ca 80 jaar aan de macht geweest en de afgelopen paar jaar meerdere kabinetten naar de kloten geholpen. CDA lijkt mij -zeker op dit moment- absoluut geen goede optie.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Lekker inhoudelijk ben jijquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het CDA heeft de laatste 4 kabinetten elke keer een wanprestatie geleverd. Die verdienen geen vijfde kans op rij. Een jaar of 4 in de bankjes zal ze goed doen. Ze zijn té arrogant door hun eeuwige aanwezigheid.
Maar wel redelijk liberaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.
Groen-Links onder Halsema is meer een soort groene VVD uit de jaren 90 geworden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nog wat miljarden in landbouwsubsidies stoppen?
Gelukkig is zeggen "het CDA moet erbij" wel inhoudelijk hè.quote:
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Mwa, CDA is in de afgelopen 100 jaar (inclusief de periode voor de fusie) ca 80 jaar aan de macht geweest en de afgelopen paar jaar meerdere kabinetten naar de kloten geholpen. CDA lijkt mij -zeker op dit moment- absoluut geen goede optie.
Yepquote:
Je snapt het hele probleem met de subsidies niet hè? Die subsidies zorgen ervoor dat we arme landen geen toegang geven tot onze markt doordat we de prijzen kunstmatig laag houden, en het zorgt voor overschotten die we in het buitenland dumpen, waarmee we hun markt kapot maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.
Doen ze zelf toch landbouwsubsidies, net alsof onze rijkdom gratis is komen aanwaaien.
Hebben wij zelf ook keihard voor moeten werken.
Waaromquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef beertenderrr het volgende:
Rutte en Pechtold laten een goede indruk achter tot nu toe. Bos is een beetjeen Wilders is zo slim om niet te veel te reageren op de andere onderwerpen (waarschijnlijk omdat hij daar ook geen programma voor heeft
)
Nee hoor, lag iedere keer aan het CDA.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)
Absoluutquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
eensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef beertenderrr het volgende:
Pechtold laat een goede indruk achter tot nu toe. Bos is een beetjeen Wilders is zo slim om niet te veel te reageren op de andere onderwerpen (waarschijnlijk omdat hij daar ook geen programma voor heeft
)
waar heb je het over? hij heeft het over landbouwsubsidies binnen de EUquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.
Doen ze zelf toch landbouwsubsidies, net alsof onze rijkdom gratis is komen aanwaaien.
Hebben wij zelf ook keihard voor moeten werken.
Ja, want de koppigheid van het CDA om toe te geven aan de wens van de Tweede Kamer en eerder aangenomen moties had er helemaal niks mee te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)
Het lijkt soms een linkse Rita Verdonk.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Ascendancy het volgende:
Kant is echt gewoon niet goed in het debat.
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig is zeggen "het CDA moet erbij" wel inhoudelijk hè.
Dat maakt hij al een hele tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Rutte maakt sterkte indruk tot nu toe
Ja hoor als je in een vrije wereld gelooft misschien. En ik mag daar niet komen wonen om een eigen handeltje te beginnen dat is net zo kunstmatig de markt buitenhouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je snapt het hele probleem met de subsidies niet hè? Die subsidies zorgen ervoor dat we arme landen geen toegang geven tot onze markt doordat we de prijzen kunstmatig laag houden, en het zorgt voor overschotten die we in het buitenland dumpen, waarmee we hun markt kapot maken.
Waarom is Rita er niet bij eigenlijk? Ik bedoel uh, Wilders doet bijna nergens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen, Rita zo'n beetje overal.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt soms een linkse Rita Verdonk.
Studenten he...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
hoorde ik nou een vuvuzela? Wat een apenpubliek...
Hoe kan je je in vredesnaam in hun standpunten vinden. Ben je een babyboomer?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.
Ik zeg dat ik dat het liefste zie, omdat ik me in hun standpunten kan vinden.
Dan zeg jij dat het CDA er niet in moet omdat ze al zo lang hebben geregeerd.
Van politiek en beargumenteren heb je weinig kaas gegeten
Ik zag hem een tijdje terug bij Business Class, en hij had inderdaad veel goede dingen te vertellenquote:
Landelijke peilingen...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is Rita er niet bij eigenlijk? Ik bedoel uh, Wilders doet bijna nergens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen, Rita zo'n beetje overal.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee hoor, lag iedere keer aan het CDA.
Als je het zo eens bent met het CDA, ben je vast bekend met het splinter en balk verhaal. Ik zou er eens een lesje van leren als ik jou was.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.
Ik zeg dat ik dat het liefste zie, omdat ik me in hun standpunten kan vinden.
Dan zeg jij dat het CDA er niet in moet omdat ze al zo lang hebben geregeerd.
Van politiek en beargumenteren heb je weinig kaas gegeten
hij heeft het over landbouwsubidies aan EU-landen ... die zorgen er voor dat armere landen hun spul niet kwijt kunnen aan onsquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ja hoor als je in een vrije wereld gelooft misschien. En ik mag daar niet komen wonen om een eigen handeltje te beginnen dat is net zo kunstmatig de markt buitenhouden.
We hebben helemaal geen verplichtingen naar hun toe.
Stoppen al die subsidies en ontwikkelings geld. eerst maar voor je eigen burgers zorgen als overheid van NEDERLAND.
We kiezen geen overheid van de wereld of wat ook.
Babyboomers zitten bij de PvdA.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe kan je je in vredesnaam in hun standpunten vinden. Ben je een babyboomer?
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Even los van D66, maar Pechtold is tot nu toe wel degene die met de meeste inhoudelijke argumenten komt, en er de minste simpele oneliners uitgooit. De realiteit is immers niet zwartwit.
Inderdaad. Bos en Halsema zijn veel beter in een linkse boodschap bieden dan Kant. Waardoor links nu overgelopen wordt. Gelukkig is Pechtold nog een btj links.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef superjojo het volgende:
Halsema is iig beter in debatten dan Kant. Rutte gaat iets te lang door met het onderbreken van Van Geel.
Koppigheid? Het cda wilde er de tijd voor nemen....de pvda wilde meteen een keuze nog voor de gemeenteraadsverkiezingen...hoezo populair willen doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, want de koppigheid van het CDA om toe te geven aan de wens van de Tweede Kamer en eerder aangenomen moties had er helemaal niks mee te maken.
Godsklere vent, weet je wel wat er speelt in de politiek? Je geeft er namelijk geen blijk van.
Er toch komt ie er nog aardig mee wegquote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.
quote:
Van Geel maakt dezelfde fout als Pechtold: veel te inhoudelijk. Wilders en Rutter gooien de ene na de andere oneliner eruit en daar reageren de mensen op.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Koppigheid? Het cda wilde er de tijd voor nemen....de pvda wilde meteen een keuze nog voor de gemeenteraadsverkiezingen...hoezo populair willen doen!
Ziek in zijn hoofd, ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is Wilders ziek? Hij ziet er niet goed uit.
Kilometerheffing houdt in dat in de spits staan veel duurder is. Dan gaan werkgevers zeker letten op de kosten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zolang Nederland een echt 9 tot 5 land blijft wordt het fileprobleem nooit echt aangepakt.
Het OV zou heel veel kunnen helpen in deze situatie, maar met de huidige groei van de prijzen gaat dit nooit werken.
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is nog geen reden om ze hun gang laten gaan. Mensen die zich misdragen die moeten gewoonweg op passende wijze aangepast worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef AardbeefMachine het volgende:
wouter bos: immigranten hebben falende ouders.
Ja, in zijn hoofd!!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is Wilders ziek?
nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef AardbeefMachine het volgende:
wouter bos: immigranten hebben falende ouders.
Inhoudelijk?? Deze man zegt nauwelijks iets concreets. Hij heeft 2 minuten nodig om iets te zeggen wat een goede prater/politicus in een zin kan zeggen!!! En dan is het nog een wazig verhaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Van Geel maakt dezelfde fout als Pechtold: veel te inhoudelijk. Wilders en Rutter gooien de ene na de andere oneliner eruit en daar reageren de mensen op.
Maar Wilders stelt dat het door de religie niet op te lossen is. Dat ontkent Bos met dat over opvoeding. En dat is slim.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is nog geen reden om ze hun gang laten gaan. Mensen die zich misdragen die moeten gewoonweg op passende wijze aangepast worden.
Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |