Nee mozarellapizzaquote:
Hugo Camps moet niet Wilders bestrijden, maar de mensen in de achterwijken eens serieus nemen. Dit is typisch een pavlov-reactie. Het is beter om de voedingsbodem weg te nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef GrotePierFR het volgende:
Hugo Camps over Wilders, een buitenstaander geeft zijn analyse![]()
Dit. Ik snap niet waarom ik hier niemand over hoor en waarom de partijen en de publieke omroep zomaar meewerken aan deze foute manier van campagne voeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ethiraseth het volgende:
tweede kamer leden die op tv komen vanwege de gemeenteraadsverkiezingen.
wat dan, lijstjes van elke gemeente met de standpunten van elke partij?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit. Ik snap niet waarom ik hier niemand over hoor en waarom de partijen en de publieke omroep zomaar meewerken aan deze foute manier van campagne voeren.
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat dan, lijstjes van elke gemeente met de standpunten van elke partij?
en de landelijke stem is vaak gewoon de gemeentelijke.
onzin, een debat is altijd goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.
Ik vind het vooral misleidend en oneerlijk tegenover de lokale partijen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
onzin, een debat is altijd goed.
maar de gemeente behartigd toch ook gewoon de uitspraken en visies van fractieleiders, daar handelen ze gewoon naar.
Maar dat is slechts een heel klein deel. Zoals gezegd: de gemeenteraadsverkiezingen gaan over de aanleg van een sporthal, of wijzingen van bestemmingsplannen, of het aanleggen van stoplichten. Niet over landelijke problemen als de financiële crisis, maar over de lokale bezuiningen op de hockeyclub of het zwemuurtje voor bejaarden.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar de gemeente behartigd toch ook gewoon de uitspraken en visies van fractieleiders, daar handelen ze gewoon naar.
Over het algemeen zet je er niet 'deel 1' bij, maar pas 'deel 2' als er ook een tweede deel komt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef ethiraseth het volgende:
Zodra het begonnen is zal dat wel komen.
Landelijke fractieleiders hebben geen standpunt over trams door het stadscentrum van Nijmegen. Dát vind ik nou juist interessant om te weten, maar daar heeft Bos of van Geel of Rutte natuurlijk geen reet over te zeggen. Dat Bos en Wilders het niet eens zijn, en niet gaan worden, over integratiebeleid dat weet ik allang daarvoor hoef ik vanavond echt niet te kijken. Dat wat een GEMEENTELIJKE stem zou moeten bepalen, komt vanavond niet ter sprake want het gaat over geen enkele gemeente.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Over het algemeen zet je er niet 'deel 1' bij, maar pas 'deel 2' als er ook een tweede deel komt.
Dit is wel erg voorbarig.
Helemaal juist!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gewoon geen debat? Dat kan wel zodra de campagne voor de tweede kamer echt op gang is gekomen. Dit soort debatten stimuleert het stemmen vanwege landelijke problemen alleen maar meer, terwijl het daar niet over dient te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |