Het lijkt soms een linkse Rita Verdonk.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Ascendancy het volgende:
Kant is echt gewoon niet goed in het debat.
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig is zeggen "het CDA moet erbij" wel inhoudelijk hè.
Dat maakt hij al een hele tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Rutte maakt sterkte indruk tot nu toe
Ja hoor als je in een vrije wereld gelooft misschien. En ik mag daar niet komen wonen om een eigen handeltje te beginnen dat is net zo kunstmatig de markt buitenhouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je snapt het hele probleem met de subsidies niet hè? Die subsidies zorgen ervoor dat we arme landen geen toegang geven tot onze markt doordat we de prijzen kunstmatig laag houden, en het zorgt voor overschotten die we in het buitenland dumpen, waarmee we hun markt kapot maken.
Waarom is Rita er niet bij eigenlijk? Ik bedoel uh, Wilders doet bijna nergens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen, Rita zo'n beetje overal.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt soms een linkse Rita Verdonk.
Studenten he...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
hoorde ik nou een vuvuzela? Wat een apenpubliek...
Hoe kan je je in vredesnaam in hun standpunten vinden. Ben je een babyboomer?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.
Ik zeg dat ik dat het liefste zie, omdat ik me in hun standpunten kan vinden.
Dan zeg jij dat het CDA er niet in moet omdat ze al zo lang hebben geregeerd.
Van politiek en beargumenteren heb je weinig kaas gegeten
Ik zag hem een tijdje terug bij Business Class, en hij had inderdaad veel goede dingen te vertellenquote:
Landelijke peilingen...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is Rita er niet bij eigenlijk? Ik bedoel uh, Wilders doet bijna nergens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen, Rita zo'n beetje overal.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee hoor, lag iedere keer aan het CDA.
Als je het zo eens bent met het CDA, ben je vast bekend met het splinter en balk verhaal. Ik zou er eens een lesje van leren als ik jou was.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja gaan we ff de rollen omdraaien.
Ik zeg dat ik dat het liefste zie, omdat ik me in hun standpunten kan vinden.
Dan zeg jij dat het CDA er niet in moet omdat ze al zo lang hebben geregeerd.
Van politiek en beargumenteren heb je weinig kaas gegeten
hij heeft het over landbouwsubidies aan EU-landen ... die zorgen er voor dat armere landen hun spul niet kwijt kunnen aan onsquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ja hoor als je in een vrije wereld gelooft misschien. En ik mag daar niet komen wonen om een eigen handeltje te beginnen dat is net zo kunstmatig de markt buitenhouden.
We hebben helemaal geen verplichtingen naar hun toe.
Stoppen al die subsidies en ontwikkelings geld. eerst maar voor je eigen burgers zorgen als overheid van NEDERLAND.
We kiezen geen overheid van de wereld of wat ook.
Babyboomers zitten bij de PvdA.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe kan je je in vredesnaam in hun standpunten vinden. Ben je een babyboomer?
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Even los van D66, maar Pechtold is tot nu toe wel degene die met de meeste inhoudelijke argumenten komt, en er de minste simpele oneliners uitgooit. De realiteit is immers niet zwartwit.
Inderdaad. Bos en Halsema zijn veel beter in een linkse boodschap bieden dan Kant. Waardoor links nu overgelopen wordt. Gelukkig is Pechtold nog een btj links.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef superjojo het volgende:
Halsema is iig beter in debatten dan Kant. Rutte gaat iets te lang door met het onderbreken van Van Geel.
Koppigheid? Het cda wilde er de tijd voor nemen....de pvda wilde meteen een keuze nog voor de gemeenteraadsverkiezingen...hoezo populair willen doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, want de koppigheid van het CDA om toe te geven aan de wens van de Tweede Kamer en eerder aangenomen moties had er helemaal niks mee te maken.
Godsklere vent, weet je wel wat er speelt in de politiek? Je geeft er namelijk geen blijk van.
Er toch komt ie er nog aardig mee wegquote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.
quote:
Van Geel maakt dezelfde fout als Pechtold: veel te inhoudelijk. Wilders en Rutter gooien de ene na de andere oneliner eruit en daar reageren de mensen op.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar oogst je tegenwoordig niet het meeste applaus mee.
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Koppigheid? Het cda wilde er de tijd voor nemen....de pvda wilde meteen een keuze nog voor de gemeenteraadsverkiezingen...hoezo populair willen doen!
Ziek in zijn hoofd, ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is Wilders ziek? Hij ziet er niet goed uit.
Kilometerheffing houdt in dat in de spits staan veel duurder is. Dan gaan werkgevers zeker letten op de kosten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zolang Nederland een echt 9 tot 5 land blijft wordt het fileprobleem nooit echt aangepakt.
Het OV zou heel veel kunnen helpen in deze situatie, maar met de huidige groei van de prijzen gaat dit nooit werken.
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is nog geen reden om ze hun gang laten gaan. Mensen die zich misdragen die moeten gewoonweg op passende wijze aangepast worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef AardbeefMachine het volgende:
wouter bos: immigranten hebben falende ouders.
Ja, in zijn hoofd!!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is Wilders ziek?
nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef AardbeefMachine het volgende:
wouter bos: immigranten hebben falende ouders.
Inhoudelijk?? Deze man zegt nauwelijks iets concreets. Hij heeft 2 minuten nodig om iets te zeggen wat een goede prater/politicus in een zin kan zeggen!!! En dan is het nog een wazig verhaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Van Geel maakt dezelfde fout als Pechtold: veel te inhoudelijk. Wilders en Rutter gooien de ene na de andere oneliner eruit en daar reageren de mensen op.
Maar Wilders stelt dat het door de religie niet op te lossen is. Dat ontkent Bos met dat over opvoeding. En dat is slim.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is nog geen reden om ze hun gang laten gaan. Mensen die zich misdragen die moeten gewoonweg op passende wijze aangepast worden.
Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |