Is ook een grote afdraagpost van nederland net als de europese bijdrage.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef superjojo het volgende:
Tering, komt Wilders weer aan met die ontwikkelingshulp.
Ik denk het wel. Mensen typen 2-0 Wilders, maar online heeft ie nog niet veel gezegdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Mr.N het volgende:
Boe geroep
Ook al heb ik niets met Wilders, hoort dit gewoon niet
Als je wil dat 60% van de mensen in het gemeentehuis weg moeten moet je PVV stemmuhquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat heeft dit trouwens te maken met de gemeenteraadsverkiezingen?
Dat is niet belangrijk man, ze lullen al over 9 juniquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Steeven het volgende:
Kan het niet eens ZONDER publiek. Vreselijk irritant.
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
Goh, 1 hele bron. Moet ik een bron zoeken over voedselhulp bij hongersnood(Ja ik weet van langlopendheid en dergelijke)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'
Nee al die honderden miljarden die we hebben weggeven heeft miljoenen levens gered ze mogen ons ook wel eens dankbaar zijn daarvoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Weet je dat niet? De gemeente Appingedam heeft onlangs een straaljager gekocht. En de gemeente Overbetuwe schijnt miljarden te spenderen aan ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Geen drol.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |