die 2 stemmen maken ook niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 18:29 schreef SpeCulaes het volgende:
En daar gingen alle stemmen van ambtenaren voor de PVV..
quote:
Hij wil de stemmen van de 2,5 miljoen alleenwonendenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef superworm het volgende:
Wat staat Pechtold te neuzelen over leefvormsociaalbeleid of zo?
Dramatisch inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bagatelliseer-actie van Bos met "een tientje".
Hij draait echt een cliché verhaal af... oud-rood.
Schuiven met geld dat werkt niet. Je moet per onderdeel bekijken hoeveel geld je nodig hebt en hoe je dat effectief in kan zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef superjojo het volgende:
Tering, komt Wilders weer aan met die ontwikkelingshulp.
Ik vond dat ie wel een punt had met dat werk belangrijker is dan lage belastingquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Bos is echt popiHij heeft een vlotte babbel, meer niet.
Het kan wel een stuk efficienter, maar daar win je hooguit honderden miljoenen mee, geen miljarden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuiven met geld dat werkt niet. Je moet per onderdeel bekijken hoeveel geld je nodig hebt en hoe je dat effectief in kan zetten.
Is ook een grote afdraagpost van nederland net als de europese bijdrage.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef superjojo het volgende:
Tering, komt Wilders weer aan met die ontwikkelingshulp.
Ik denk het wel. Mensen typen 2-0 Wilders, maar online heeft ie nog niet veel gezegdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Mr.N het volgende:
Boe geroep
Ook al heb ik niets met Wilders, hoort dit gewoon niet
Als je wil dat 60% van de mensen in het gemeentehuis weg moeten moet je PVV stemmuhquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat heeft dit trouwens te maken met de gemeenteraadsverkiezingen?
Dat is niet belangrijk man, ze lullen al over 9 juniquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Steeven het volgende:
Kan het niet eens ZONDER publiek. Vreselijk irritant.
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
loopt die livestream gigantisch achter op de tv ofzo?
Goh, 1 hele bron. Moet ik een bron zoeken over voedselhulp bij hongersnood(Ja ik weet van langlopendheid en dergelijke)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Zout toch op: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'
Nee al die honderden miljarden die we hebben weggeven heeft miljoenen levens gered ze mogen ons ook wel eens dankbaar zijn daarvoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
Wat kant zei is wel waar, ontwikkelinghulp stoppen in bloed aan je handen.
Weet je dat niet? De gemeente Appingedam heeft onlangs een straaljager gekocht. En de gemeente Overbetuwe schijnt miljarden te spenderen aan ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Geen drol.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik wil er juist inquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je wil dat 60% van de mensen in het gemeentehuis weg moeten moet je PVV stemmuh
Ja, lijkt me ook prima, ben ook niet echt voor de kilometerheffing, maar voor de rest ben ik het wel vaak eens met D66.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
D66 + VVD in het kabinet lijkt mij prima optie.
\Yepquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tis moeilijk werken als het Westen je economie bewust tegenhoudt door het be- en afschermen van de eigen markt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Nee al die honderden miljarden die we hebben weggeven heeft miljoenen levens gered ze mogen ons ook wel eens dankbaar zijn daarvoor.
Laat ze maar werken voor hun geld, moet ik toch ook.
Zeker.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groenlinks zou er nog wel bijpassen denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
En dan met het CDA erbij.
Als het maar niet die linkse achteruitgang is, zoals pvda en sp
Nog een alu hoedje kopen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tis moeilijk werken als het Westen je economie bewust tegenhoudt door het be- en afschermen van de eigen markt.
Het CDA heeft de laatste 4 kabinetten elke keer een wanprestatie geleverd. Die verdienen geen vijfde kans op rij. Een jaar of 4 in de bankjes zal ze goed doen. Ze zijn té arrogant door hun eeuwige aanwezigheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Waarom ben je eigenlijk tegen de kilometerheffing? vanwege de privacy?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prima, ben ook niet echt voor de kilometerheffing, maar voor de rest ben ik het wel vaak eens met D66.
Nog wat miljarden in landbouwsubsidies stoppen?quote:
Surequote:
Wtf heeft het CDA ooit voor vooruitgang geboekt, behalve dat balkenende over de jaren minder op harry potter ging lijken en dat er nog meer privacy is.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groenlinks zou er nog wel bijpassen denk ik.
Omdat ik denk dat het te weinig oplevert t.o.v de kosten. Privacy ben ik niet echt bang voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk tegen de kilometerheffing? vanwege de privacy?
Mwa, CDA is in de afgelopen 100 jaar (inclusief de periode voor de fusie) ca 80 jaar aan de macht geweest en de afgelopen paar jaar meerdere kabinetten naar de kloten geholpen. CDA lijkt mij -zeker op dit moment- absoluut geen goede optie.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
\Yep
Lekker inhoudelijk ben jijquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het CDA heeft de laatste 4 kabinetten elke keer een wanprestatie geleverd. Die verdienen geen vijfde kans op rij. Een jaar of 4 in de bankjes zal ze goed doen. Ze zijn té arrogant door hun eeuwige aanwezigheid.
Maar wel redelijk liberaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.
Groen-Links onder Halsema is meer een soort groene VVD uit de jaren 90 geworden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Als ze zich alleen met milieu bezighouden wel inderdaad, anders zal het nog best lastig worden omdat ze toch wel heel links zijn.
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nog wat miljarden in landbouwsubsidies stoppen?
Gelukkig is zeggen "het CDA moet erbij" wel inhoudelijk hè.quote:
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Mwa, CDA is in de afgelopen 100 jaar (inclusief de periode voor de fusie) ca 80 jaar aan de macht geweest en de afgelopen paar jaar meerdere kabinetten naar de kloten geholpen. CDA lijkt mij -zeker op dit moment- absoluut geen goede optie.
Yepquote:
Je snapt het hele probleem met de subsidies niet hè? Die subsidies zorgen ervoor dat we arme landen geen toegang geven tot onze markt doordat we de prijzen kunstmatig laag houden, en het zorgt voor overschotten die we in het buitenland dumpen, waarmee we hun markt kapot maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.
Doen ze zelf toch landbouwsubsidies, net alsof onze rijkdom gratis is komen aanwaaien.
Hebben wij zelf ook keihard voor moeten werken.
Waaromquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef beertenderrr het volgende:
Rutte en Pechtold laten een goede indruk achter tot nu toe. Bos is een beetjeen Wilders is zo slim om niet te veel te reageren op de andere onderwerpen (waarschijnlijk omdat hij daar ook geen programma voor heeft
)
Nee hoor, lag iedere keer aan het CDA.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)
Absoluutquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
eensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef beertenderrr het volgende:
Pechtold laat een goede indruk achter tot nu toe. Bos is een beetjeen Wilders is zo slim om niet te veel te reageren op de andere onderwerpen (waarschijnlijk omdat hij daar ook geen programma voor heeft
)
waar heb je het over? hij heeft het over landbouwsubsidies binnen de EUquote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
En de wereldbank ook maar stoppen dan al die ondankbare mensen.
Doen ze zelf toch landbouwsubsidies, net alsof onze rijkdom gratis is komen aanwaaien.
Hebben wij zelf ook keihard voor moeten werken.
Ja, want de koppigheid van het CDA om toe te geven aan de wens van de Tweede Kamer en eerder aangenomen moties had er helemaal niks mee te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat kabinetten om zeep werden geholpen ligt aan de LPF (interne ruzie) en aan de Pvda (om populair te worden voor de gemeenteraadsverkiezingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |