abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 17:43:25 #151
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78598804
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Met mijn privé leven bedoel ik mijn familie. Men mag gerust ff mij fouilleren. Ik zie dat niet als een inbreuk op mijn privé leven. Kom op zeg, we zijn toch geen tere zieltjes die fouillering al zien als inbreuk op het privé leven?
Het is een inbreuk op mijn privé leven, privacy en bovendien tast het mijn integriteit aan. Dat heeft niets met tere zieltjes te maken. Overigens is een dergelijke argument een drogreden. Net zoals men vaak redeneert dat ons privacy aangetast mag worden aangezien 'we toch niets hebben te verbergen'. Opvallend genoeg zie je dergelijke drogredenen vaak in discussies m.b.t. privacy en veiligheidsmaatregelen opduiken.
Gegroet.
pi_78598861
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Kom op zeg, ga nu geen nonsens praten aub.
Het gaat over preventiefe fouillering. Niet over Wit-Russische toestanden.
Ach we gooien slechts ons belangrijkste uitgangspunt in de rechtspraak overboord maar we lijken echt niet op zo'n bananen republiek hoor! He kijk! Op mijn pika staat de vlag van een generaal uit de Amerikaanse revolutie en op die van jou een generaal die streed voor nazi's. Jij moet wel een goed besef van geschiedenis hebben...
  maandag 1 maart 2010 @ 17:47:47 #153
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_78599011
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:44 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ach we gooien slechts ons belangrijkste uitgangspunt in de rechtspraak overboord maar we lijken echt niet op zo'n bananen republiek hoor! He kijk! Op mijn pika staat de vlag van een generaal uit de Amerikaanse revolutie en op die van jou een generaal die streed voor nazi's. Jij moet wel een goed besef van geschiedenis hebben...
Ik ga hier niet op in. Lees dit maar en trek dan je conclusie voordat je over mijn avatar valt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:58:24 #154
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78599464
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hoe zie jij da het begrip "individuele vrijheid" ? Dat is voor mij ook wel ff gemakkelijk om te weten ivm deze discussie.
Dat men (de samenleving) een individu enkel ter verantwoording kan roepen wanneer zijn gedrag schade aan andere berokkent. De individuele vrijheid houdt dus op wanneer het gedrag schade aan andere berokkent. Wel mag men optreden wanneer er een serieuze vermoeden bestaat dat iemand kwaad in zijn zin heeft. Mits er een aanwijsbaar vermoeden bestaat natuurlijk. De bewijslast om in te kunnen grijpen moet overigens altijd bij de gezagsdragers liggen.
Gegroet.
pi_78599556
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, individuele vrijheid voor mij dan.

Dat is dat ik met een gerust hart over straat kan.
Men zich niet met mijn privé leven bemoeit.
Dat ik gewoon mijn ding kan doen binnen de kaders van de wet.
De DDR voldeed voor zover ik weet aan alledrie punten. Het ideale land dus?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 18:00:47 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 18:04:38 #156
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78599754
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in. Lees dit maar en trek dan je conclusie voordat je over mijn avatar valt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
Ach ja, Rommel was ook politiek naïef.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:07:04 #157
110987 ErwinRommel
pi_78599849
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ach ja, Rommel was ook politiek naïef.
Nu ben ik echt in mijn kuif gepikt!!!!!!!!
IK ga mijn beklag doen in de FB. Ben jou meer dan zat
pi_78600372
Jij hebt enge denkbeelden Erwin. Niet zo gek, gezien je achtergrond overigens
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 maart 2010 @ 18:24:01 #159
110987 ErwinRommel
pi_78600456
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jij hebt enge denkbeelden Erwin. Niet zo gek, gezien je achtergrond overigens
Welke denkbeelden denk jij dat ik heb Koos?
pi_78600506
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Welke denkbeelden denk jij dat ik heb Koos?
Nou, jouw laconieke houding ten aanzien van privacy zindt mij niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 maart 2010 @ 18:32:20 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78600812
Dat die dikke kleibintenkop met zijn pauperse grafaccent al niet lang op non-actief is gesteld, is mij een raadsel. Laat hem overlopen naar die volkse kaffers van de PVV, geef hem desnoods een som geld mee. De VVD kan dit koekoeksjong missen als kiespijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:43:51 #162
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78601268
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, mijn vraag is simpel: Wat is er mis mee?

Kom aub niet aankakken met argumenten in de eerste persoon enkelvoud.
Wat er mis mee is, is het feit dat ik me er 100.000 keer te goed voor voel om door snotneusjes lastig te worden gevallen. Wat dat aangaat zie ik geen ENKEL verschil tussen een opgeschoten mocrootje of een opgeschoten agentje hoor.

Allebei van harte welkom, maar laat mij met rust.

Ik wil gewoon gaan en staan waar ik wens zonder door mensen die ik niet ken te worden lastig gevallen. Want zo ervaar ik dat. En niet alleen zo, maar ik ervaar het ook als iemand die macht over mij uitoefent.

En daar kan ik simpelweg niet mee leven.

Daarnaast rechtvaardigt het geweldsniveau in Nederland dit m.i. totaal niet. Kortom: het is zeer hinderlijk en onnodig.

Ik wil geen politiestaat, ik wil met rust gelaten worden.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:48:59 #163
110987 ErwinRommel
pi_78601526
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is het feit dat ik me er 100.000 keer te goed voor voel om door snotneusjes lastig te worden gevallen. Wat dat aangaat zie ik geen ENKEL verschil tussen een opgeschoten mocrootje of een opgeschoten agentje hoor.

Allebei van harte welkom, maar laat mij met rust.

Ik wil gewoon gaan en staan waar ik wens zonder door mensen die ik niet ken te worden lastig gevallen. Want zo ervaar ik dat. En niet alleen zo, maar ik ervaar het ook als iemand die macht over mij uitoefent.

En daar kan ik simpelweg niet mee leven.

Daarnaast rechtvaardigt het geweldsniveau in Nederland dit m.i. totaal niet. Kortom: het is zeer hinderlijk en onnodig.

Ik wil geen politiestaat, ik wil met rust gelaten worden.
Goed, jij hebt dus een probleem met het gezag/autoriteit. Iets waar heel veel Nederlanders last van hebben.
Maar wel keihard van de daken schreeuwen als de politie eens kordaat op treedt.
Soms is die vrijgevochtenheid ook een belemmering denk ik wel eens.
pi_78602802
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Goed, jij hebt dus een probleem met het gezag/autoriteit. Iets waar heel veel Nederlanders last van hebben.
Jij bent echt eng. Van een "probleem" spreken als iemand niet onvoorwaardelijk, zonder vragen te stellen "het gezag" respecteert.

Ga dan toch fijn in Noord-Korea wonen. Ben benieuwd of je het dan nog steeds over "een probleem met het gezag" hebt, als je als dissident gevangen zit en gemarteld wordt.

Edit: Voor als de achterliggende boodschap niet duidelijk is: We leven in een vrij land, in een democratie, en een heel belangrijk onderdeel daarvan is dat het gezag en de autoriteit het respect vanuit de maatschappij moeten verkrijgen door dit te verdienen, en niet door het af te dwingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 19:16:11 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 19:16:28 #165
110987 ErwinRommel
pi_78603234
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij bent echt eng. Van een "probleem" spreken als iemand niet onvoorwaardelijk, zonder vragen te stellen "het gezag" respecteert.

Ga dan toch fijn in Noord-Korea wonen. Ben benieuwd of je het dan nog steeds over "een probleem met het gezag" hebt, als je als dissident gevangen zit en gemarteld wordt.
Ohhh goede grutjes, nu ben ik opeens eng........

En nee, ik heb helemaal geen trek om in Noord Korea te wonen. Zal dat zelfs niet eens overwegen.
Maar mij "eng" noemen vind ik belachelijk.
Je gewoon aan de wet houden is idd heel "eng" in jou ogen?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:17:36 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78603296
quote:

[..]

Goed, jij hebt dus een probleem met mijn soevereiniteit. Iets waar heel veel militaristische typetjes last van hebben.

Maar wel gaan lopen roepen dat preventief fouilleren toegestaan moet worden omdat je vreest voor je eigen soevereiniteit.

Soms is die volgzaamheid ook een gevaar denk ik wel eens.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:18:35 #167
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78603353
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Neuh.

Maar je aan de wet houden is iets anders dan constant gecontroleerd worden, en daarmee belemmerd worden in je vrijheid.
pi_78603443
quote:

[..]

En nee, ik heb helemaal geen trek om in Noord Korea te wonen. Zal dat zelfs niet eens overwegen.
Nee, dat niet.

Maar zeggen dat mensen "een probleem met het gezag hebben" als ze geen zin hebben in een wetswijziging die het mogelijk maakt dat ze zonder enige aanleiding op straat door agenten worden lastig gevallen, dat vind ik wel eng, ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 19:23:17 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 19:22:32 #169
110987 ErwinRommel
pi_78603597
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Goed, jij hebt dus een probleem met mijn soevereiniteit. Iets waar heel veel militaristische typetjes last van hebben.

Maar wel gaan lopen roepen dat preventief fouilleren toegestaan moet worden omdat je vreest voor je eigen soevereiniteit.

Soms is die volgzaamheid ook een gevaar denk ik wel eens.
Nu goed, ik geef toe dat ik een militarist ben ja. Lijkt me niks mis mee. Ik heb de staat 9 jaar gediend met veel plezier.
Maar ook, ik zeg zelfs als militarist, hecht ik ook waarde aan een bepaalde vorm van souvereiniteit.
Dat houdt voor mij in dat ik de wetten gehoorzaam, me gedraag zoals men dat van mij vraagt en mijn plicht doe ten opzichte van de maatschappij.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:23:49 #170
110987 ErwinRommel
pi_78603667
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Neuh.

Maar je aan de wet houden is iets anders dan constant gecontroleerd worden, en daarmee belemmerd worden in je vrijheid.
Maar waar ligt dan die belemmering mbt de vrijheid?
Ik vraag me dat echt af. Is een fouillering nu echt dusdanig een factor die je in je vrijheid belemmerd?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:25:41 #171
110987 ErwinRommel
pi_78603796
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, dat niet.

Maar zeggen dat mensen "een probleem met het gezag hebben" als ze geen zin hebben in een wetswijziging die het mogelijk maakt dat ze zonder enige aanleiding op straat door agenten worden lastig gevallen, dat vind ik wel eng, ja.
Goed, een stille tocht omdat er weer een slachtoffer viel door zinloos geweld had wellicht voorkomen kunnen worden door dat preventief fouilleren.
pi_78604163
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Goed, een stille tocht omdat er weer een slachtoffer viel door zinloos geweld had wellicht voorkomen kunnen worden door dat preventief fouilleren.
Dat retorische truukje trap ik niet in hoor.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:33:07 #173
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78604283
quote:

[..]

We kunnen ook elke moord oplossen door een chip in ieder zijn lichaam te plaatsen. Of huishoudgeweld te stoppen door een camera in elke huis te plaatsen. En nog talloze van dergelijke achterlijke en gevaarlijke maatregelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Avicennaa op 01-03-2010 19:38:19 ]
Gegroet.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:35:32 #174
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_78604434
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik vraag me dat echt af. Is een fouillering nu echt dusdanig een factor die je in je vrijheid belemmerd?
Ja. Waarom zou ik me moeten onderwerpen aan 1 of ander tijdrovend klusje, zonder ook maar enige vorm van verdenking? Ook jij weet wel beter.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:37:32 #175
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_78604556
quote:

[..]

Alle tegels en klinkers ook maar uit de straat halen? Kom op, ook met "alternatieve wapens" kun je iemand het graf in slaan.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:39:02 #176
110987 ErwinRommel
pi_78604651
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja. Waarom zou ik me moeten onderwerpen aan 1 of ander tijdrovend klusje, zonder ook maar enige vorm van verdenking? Ook jij weet wel beter.
Goed dan denk ik dat we er zijn. Want waarom zou een agent iemand fouilleren en daar zijn kostbare tijd aan besteden indien hij denkt dat het niet nodig is?
Ik denk dat de hermandad dat zelf ook wel inzien dat het niet nodig is complete straat razzia's uit te voeren zonder aanleiding. Ik denk dat een agent "spichtig" genoeg is te weten wie en wat hij moet doorzoeken.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:41:38 #177
110987 ErwinRommel
pi_78604806
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alle tegels en klinkers ook maar uit de straat halen? Kom op, ook met "alternatieve wapens" kun je iemand het graf in slaan.
Tuurlijk dat weet ik ook wel. Zelfs je riem met belt-buckle kan al dodelijk zijn.
Of een trap met je laarzen tegen iemands schedel.

Maar waar het mij om gaat is dat de politie nu een middel heeft welke men kan gebruiken zonder dat daarvoor eerst een mandaat moet worden aangevraagd.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:43:11 #178
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78604903
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Goed dan denk ik dat we er zijn. Want waarom zou een agent iemand fouilleren en daar zijn kostbare tijd aan besteden indien hij denkt dat het niet nodig is?
Prachtig. Je noemt nu iets wat juist tegen het plan van Teeven gebruikt zou worden. Want als een agent niet zomaar iemand zonder verdenking zou fouilleren, dan zou het plan van Teeven volledig overbodig zijn. De politie kan iemand nu al zelfs op een aanwijsbare vermoeden iemand zijn huis doorzoeken. Een dergelijke maatregel is dan helemaal niet nodig.
Gegroet.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:46:58 #179
110987 ErwinRommel
pi_78605120
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Avicennaa het volgende:

[..]

Prachtig. Je noemt nu iets wat juist tegen het plan van Teeven gebruikt zou worden. Want als een agent niet zomaar iemand zonder verdenking zou fouilleren, dan zou het plan van Teeven volledig overbodig zijn. De politie kan iemand nu al zelfs op een aanwijsbare vermoeden iemand zijn huis doorzoeken. Een dergelijke maatregel is dan helemaal niet nodig.
Ik heb het niet over een huiszoeking maar over dat preventief fouilleren.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:48:16 #180
110987 ErwinRommel
pi_78605190
Maar goed, ik denk dat ik hier tegen een overmacht sta die het niet met dit voorstel eens is.
Het is dus vechten tegen de bierkaai.
Voel me nu een beetje een soort van Don Quichotte
pi_78605238
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:

Voel me nu een beetje een soort van Don Quichotte
Ja, die bevocht ook een ingebeelde vijand .
  maandag 1 maart 2010 @ 19:49:36 #182
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_78605264
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:

Privacy is er al jaren niet meer, dat is een ding uit vervlogen jaren.
Ik vermoed eerder dat velen op FOK! problemen hebben met gezag/autoriteit. En dat men daarom zo fel gekant is tegen deze maatregel van Fred Teeven.
Het probleem ligt dus niet bij deze maatregel, maar bij de mensen, velen althans, zelf.
Gelul, ik werk nu 17 jaar bij die ex-baas van jou en ik heb totaal geen probleem met gezag of autoriteit (anders had ik het daar naar alle waarschijnlijkheid niet zo lang uitgehouden)

Waar ik wel een probleem mee heb is dat men zich te pas en te onpas gaat bemoeien met mijn persoonlijke levenssfeer. Dat niets te verbergen en alle andere flauwekul ben ik wel een beetje klaar mee, waarom zou ik me moeten onderwerpen aan 1 of ander onderzoek terwijl ik me gewoon aan de wet hou. Kom maar terug als ik de wet overtreed, dan praten we verder.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:50:23 #183
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78605307
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een huiszoeking maar over dat preventief fouilleren.
Dat kan nu al als er een serieuze vermoeden bestaat, in het belang van het onderzoek nodig is of wanneer iemand de wet overtreed. Dat iedereen zonder een verdenking gefouilleerd kan worden is een belachelijke en gevaarlijke maatregel.
Gegroet.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:51:57 #184
110987 ErwinRommel
pi_78605385
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Avicennaa het volgende:

[..]

Dat kan nu al als er een serieuze vermoeden bestaat, in het belang van het onderzoek nodig is of wanneer iemand de wet overtreed. Dat iedereen zonder een verdenking gefouilleerd kan worden is een belachelijke en gevaarlijke maatregel.
Wat is er dan zo "gevaarlijk" aan?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:53:21 #185
293432 Avicennaa
Father of Medicine
pi_78605461
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat is er dan zo "gevaarlijk" aan?
Dat het escaleert. We moeten nooit en te nimmer dergelijke maatregelen accepteren. Wat straks? Preventief bij iedereen zijn huis doorzoeken?
Gegroet.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:54:11 #186
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_78605507
quote:

Ik denk dat de hermandad dat zelf ook wel inzien dat het niet nodig is complete straat razzia's uit te voeren zonder aanleiding. Ik denk dat een agent "spichtig" genoeg is te weten wie en wat hij moet doorzoeken.
Dat dus.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:55:30 #187
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78605574
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Jazeker.

Ik word plotseling staande gehouden door een vreemde en mag plots bevelen op gaan volgen. Ik word daar echt helemaal niet vrolijk van, om het maar even met een understatement te zeggen.

Ik ben de eerste om toe te geven dat ik idd altijd moeite heb gehad met gezag e.d. buiten mijn eigen 'sferen' zeg maar. Met de jaren wordt het wel beter, maar dit is voor mij persoonlijk onacceptabel. Ik ervaar dit echt als een soort uitlevering aan een overheid waar ik het misschien al helemaal niet mee eens ben.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:56:57 #188
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78605638
Tja als je niks te verbergen hebt........
  maandag 1 maart 2010 @ 19:57:50 #189
110987 ErwinRommel
pi_78605687
Goed mensen, ik respecteer uw meningen. Ik kan en wil er nog over dooremmeren, maar helaas roept mijn plicht weer, dat is mijn werk.
Ik bezie het morgen wel indien ik er ben.

Morgen nieuw biometrisch paspoort ophalen op het consulaat
MET vingerafdrukken
  maandag 1 maart 2010 @ 19:58:37 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 1 maart 2010 @ 19:59:21 #191
110987 ErwinRommel
pi_78605770
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon, "omdat het kan"
Last comment: En zo niet dan toch!!! Waarom?? Omdat het kan
pi_78606536
quote:

[..]

Waarom? Omdat hij geilt op het betasten van grote borsten? Omdat hij ruzie met z'n baas heeft en dat wil afreageren? Omdat hij wanhopig op zoek is naar dat ene vlindermes dat hij nodig heeft om aan z'n quotum te komen? Omdat hij een hekel heeft aan homo's, negers, Marokkanen of pittige kapsels?

Het is volstrekt verwerpelijk om het legaal te maken om via zulk soort overwegingen te kiezen wie gefouilleerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 20:13:37 ]
pi_78606773
Alle agenten van Den Haag moeten gewoon onderling afspreken om alleen Fred Teeven (en eventueel andere VVD kamerleden) te fouilleren
pi_78606807
Ik ben trouwens voor preventief fouilleren. Ik vind het wel een goed idee! Moeten ze wel alleen hooligans en opgeschoten Marokkanen pakken, daar zitten de grootste risico's. Het zou onzin zijn om huismoeders en opa's te gaan fouilleren.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 20:19:05 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 20:21:14 #195
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_78606957
quote:

[..]

IK schreeuw niet om 100% veiligheid. Laten die schreeuwers zich elke dag vrijwillig aanbieden voor een fouilleersessie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 1 maart 2010 @ 20:22:52 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_78607043
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:
Tja als je niks te verbergen hebt........
Iedereen heeft een privéleven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_78607291
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Neuh.

Wie zegt dat je constant gecontroleerd wordt?

Misschien als je eruit ziet als de heren op onderstaand plaatje, maar dan is het ook niet meer dan terecht.

maandag 1 maart 2010 @ 20:29:42 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78607398
quote:

[..]

Je snap ook dat die geen vaste maatstaf is, en dat een incomptenent groepje dwazen ons wetboek bij elkaar heeft gesteld, daar geen enkele jurist of rechter aan de pas komt en wetten nieteens aan onze grondrechten getoetst mogen worden. Hierbij komt nog bij dat wij niets over wetgeving te zeggen hebben.
Dansen zul je!
  maandag 1 maart 2010 @ 20:30:19 #199
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78607442
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wie zegt dat je constant gecontroleerd wordt?

Misschien als je eruit ziet als de heren op onderstaand plaatje, maar dan is het ook niet meer dan terecht.

[ afbeelding ]
  maandag 1 maart 2010 @ 20:36:38 #200
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_78607758
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Northside het volgende:
Dus in principe loop je met je (lekkere) vriendin te winkelen... 2 van die 20 jarige agentjes houden jullie staande... en vervolgens mag je toekijken hoe die agenten je vriendin betasten en als je er iets van zegt krijg je nog een boete ook? Juist ja...
lol ach dat is nog geen eens het probleem ..
Als ik zie hoe ze vandaag een 14 jarige jongen hier opgepakt hebben ....
met 4 man politie .. ( an hij was gewoon rustig niet tegen werken toen hij in de boeien geslagen werd)

hoe denk je dan dat ze dan volwassenen willen gaan controleren ....
10 man minimaal op 1 persoon
dan denk ik dat we agenten te kort komen hoor
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')