Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ah, dus toch afgelopen. Mooi, alleen door Svens actie nog wat gezien. Dat was dan ook lastig te mijden.quote:
ik hoorde op de radio dat de sluitings ceremonie geweest was en de spelen officieel afgelopen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus toch afgelopen. Mooi, alleen door Svens actie nog wat gezien. Dat was dan ook lastig te mijden.
jij kijkt net zoveel sport als mij geloof ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
KutSven, door hem heb ik een blik op het OS geworpen
Nee, ik ga er niets van zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij kijkt net zoveel sport als mij geloof ik.
zie jij ook zo op tegen de komende voetbal wk?
Heiden!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier ook hoi zeggen, ook al drink ik nu geen koffie of thee?
Geen koffie én geen thee?!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Nu al aan het bier?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Oh, dat ranzige goedjequote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Tamashii het volgende:
Neeee, ik drink een soort van goedemorgen spul. Want geen ontbijt op en wel op studie.
wij hebben dan ook niet van die elite smaakpapillen, zoals jijquote:
Yeah. Werkt perfect en is 90 % sneller.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Die alcoholisten van tegenwoordig
kut, net te laat
drinkontbijt
ook handig voor mensen die 's morgens misselijk zijn en dus niet kunnen eten, maar wel iets van voeding binnen willen krijgen![]()
aldus de ervaringsdeskundige
's ochtends misselijkquote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Die alcoholisten van tegenwoordig
kut, net te laat
drinkontbijt
ook handig voor mensen die 's morgens misselijk zijn en dus niet kunnen eten, maar wel iets van voeding binnen willen krijgen![]()
aldus de ervaringsdeskundige
Zo blijktquote:Op maandag 1 maart 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij hebben dan ook niet van die elite smaakpapillen, zoals jij
Jaquote:
Nee, ijs.quote:
Nee, theeijs, een groot verschil.quote:
[nederlander modus]ik vind het te duurquote:Op maandag 1 maart 2010 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
's ochtends misselijkDrinkontbijt maakt t alleen maar erger
;t enige wat ik weg krijg 's ochtends is koffie
Ik heb vanaf het moment dat ik op sta zeker 2 uur nodig voor ik iets kan etenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[nederlander modus]ik vind het te duur[/nederlander modus]
maar rond 9enen is mn misselijkheid toch altijd weg dus dan eet ik wel iets
leuk, die bijwerkingen van de pil![]()
vandaar de 9 uur voor mij jaquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat ik op sta zeker 2 uur nodig voor ik iets kan eten
Pil... ohja, huisarts bellen, thnx LL
foutje gecorrigeerdquote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[nederlander modus]ik vind het te duur[/nederlander modus]
maar rond 9enen is mn misselijkheid toch altijd weg dus dan eet ik wel iets
leuk, die bijwerkingen van GEEN pil![]()
dat dus, eerst koffie dan langzaam wakker worden en pas later iets eten.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur opstaan, dan kun je om 7 uur etenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar de 9 uur voor mij ja
7-9 = 2 uur
Handigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar de 9 uur voor mij ja
7-9 = 2 uur
Die kan ik trouwens sinds kort zonder recept afhalen bij de apotheker, toch maar eens vragen of dat niet een landelijk besluit is?
apotheek zei het, de huisarts niet
Maar heb dus nu voor een jaar
huisarts schreef altijd een half jaar voor
Toch zwanger geraakt!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HandigIk kan 'm ook zonder recept halen
Maar ik wil een andere, want deze is nie goed
Neequote:
10 minutenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pil... ohja, huisarts bellen, thnx LL
Goldfinger wordt gekquote:
Mijn bed houdt me altijd gegijzeldquote:Op maandag 1 maart 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur opstaan, dan kun je om 7 uur eten
doet mijn bed dat nu ook met mij?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger wordt gek
niet dat het kind van hem kan zijn, maar dan kan ie weer opnieuw personeel regelen binnen een half jaar
wil hem dat nu nog ff niet aandoen
[..]
Mijn bed houdt me altijd gegijzeld
mijn deken houdt van me en wil me nooit laten gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doet mijn bed dat nu ook met mij?
*hug*quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn deken houdt van me en wil me nooit laten gaan
Ik heb ook last van verlatingsangst hoor
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomerquote:
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Ik heb blijkbaar wat meer nodig.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Die rustquote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.
wat zij zegtquote:
Jij niet alleenquote:
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoorquote:
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?quote:
fuck youquote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet alleenEn houden zo, dan blijft het tenminste rustig in de ochtend
In de ochtend? Oke.quote:
quote:
dyslexie ftw dus zeg jij het maarquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoor
[..]
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dyslexie ftw dus zeg jij het maar
ohw wacht zij
eens, mits voldoende uitgerust (dus niet perse uitgeslapenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
ik woon in een stad en heb strandquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
Hup, reverse cowgirl, omdraaien!quote:
en dan noemen ze mij oversextquote:
Dat kan niet, er is nooit genoeg seks.quote:
Ja en ik heel knap, rightquote:
iedereen weet toch dat George Clooney jouw uiterlijk heeft gekopieerdquote:
Zie je, hij heeft me IRL gezien en bevestigt mijn verhaalquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je, hij heeft me IRL gezien en bevestigt mijn verhaal
daaromquote:Op maandag 1 maart 2010 10:02 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ach je moet enige bescheidenheid hebben he , lieve meid
we hadden ons verstopt hihiquote:Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, hier zitten de boefjes van de KSC
deugnietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom
[..]
we hadden ons verstopt hihi
geen idee, bel zequote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
lol, waarom krijg ik broncode te zien als ik inlog bij de rabo en mijn rekeningoverzicht wil bekijken?
ik heb de uitnodiging nog niet binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm zin in vnaaf.... vier ik me verjaardag (neen niet vandaag jarig) in een cafe/restaurant met de lekkerste chocolade bonbon taart die je kan krijgen
19uur, Cafe Rootz Den Haagquote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, bel ze
[..]
ik heb de uitnodiging nog niet binnen
Rabo ook al? ABN had gisteren ook al zoiets vreemds...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
lol, waarom krijg ik broncode te zien als ik inlog bij de rabo en mijn rekeningoverzicht wil bekijken?
den haagquote:
Mogguhquote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
vandaar ook dequote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
de rabobank bellen vanuit Indonesie? Dat kost me teveel moeite, en bovendien kan ik zien wat ik wil zien, dus zal het wel. De verbinding is beveiligd, verder geen gekke dingen gezien, aangezien ik dagelijks broncode zie.
Jsmmer dat het zo ver weg is! Wanneer was je jarig trouwens?quote:
Heb het overigens wel eens gedaan hoor, toen ik bericht kreeg dat mijn MasterCard was gebruikt op 900 kilometer afstand van waar ik was.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
goed
[..]
vandaar ook deachter mn post
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
den haag
(nietvanwege de stad, maar meer vanwege de afstand
)
Jullie hebben ook niets voor me overquote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jsmmer dat het zo ver weg is! Wanneer was je jarig trouwens?
Mijn vriendje heeft last van weggooi-woedequote:
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BVquote:
ik zie het al, er zit een vlek op de broncodequote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
bewijs heb ik ook nog
[ afbeelding ]
Ik baal van m'n ex vriendjequote:
Zie bovenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik baal van m'n ex vriendje![]()
Maar wat is er aan de hand meis?
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
Het kost ook meteen zoveel centjes om daar dan te komen en die heb ik momenteel nietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook niets voor me over
Morgen
Vandaag is het voor veel van mijn vrienden (lees collega's) een zaterdag (net als voor mij haha) dus doen we het vandaag
Ik zag het, wat een lulhannes...quote:
Wok!quote:
woon/werk jij bij mij in de buurt?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BV
2,6 km – ca. 5 min.
ik zal er zijn![]()
[..]
Ik moet er eigenlijk aan beginnen te wennen, dit gebeurt zo'n 3 keer in de weekquote:Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het, wat een lulhannes...Fijn dat ie ook even vraagt of jouw spullen wel weg kunnen... Mannen
dankquote:Op maandag 1 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kost ook meteen zoveel centjes om daar dan te komen en die heb ik momenteel nietDe afstand boeit me dan weer weinig : Maar alvast veel plezier vanavond!
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!
Ze staat te glimmen voor de deur
werk, nou ja werk. tussen de ambtenaren.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
woon/werk jij bij mij in de buurt?
ohw... over 3 maanden heb je waarschijnlijk wel een leuke nieuwe baasquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk, nou ja werk. tussen de ambtenaren.
WTF!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk aan beginnen te wennen, dit gebeurt zo'n 3 keer in de weekHij heeft laatst zelfs een cadeautje voor mn moeder weg gegooit
hij moet met zijn tengels van jouw spullen afblijven. Hij gooit zijn eigen spullen maar lekker weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft last van weggooi-woedeMet het gevolg dat hij alles wat ik wil/moet bewaren (roosters, sollicitatieformulieren enzo) weg gooit, waardoor ik nu met een sollicitatieformulier zit dat stinkt naar friet, vetvlekken heeft en waar ketshup op zit
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooitquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTF!Ik zou em aanraden lekker alleen z'n eigen zooi weg te gooien
![]()
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij moet met zijn tengels van jouw spullen afblijven. Hij gooit zijn eigen spullen maar lekker weg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BV
2,6 km – ca. 5 min.
ik zal er zijn![]()
[..]
ik zie het al, er zit een vlek op de broncode
Ja of echt de ouderwetsequote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooit
[..]
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat leren
ik weet waar jij woont.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
van huis naar cafe rootz
Reisduur:
0:01 u
Afstand:
0,9 km
en das met auto, dus omrijdenfiets is 0,5 km
Ik kan er ook niet echt goed tegen hoor... 't is ook t enige waar we ruzie over hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja of echt de ouderwetse"Bezint eer gij begint" Ik weet wel dat mijn vriendje het niet zo gezellig zou hebben als ie mijn spullen weggooit
Ik kan daar heel slecht tegen...
In centrum Den Haagquote:
manipuleren zeg ik je!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooit
[..]
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat leren
Dat geloof ik graag ja... Balen hoor... en als je nou afspreekt dat je alles wat niet weg mag op een bepaalde plek legt (zoals die papieren en cadeautjes etc) kan ie daar dan niet iets mee? Anders zou ik em in therapie sturen, echt een neurose!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt goed tegen hoor... 't is ook t enige waar we ruzie over hebben
quote:
Nee, dat werkt niet, trust me I've triedquote:Op maandag 1 maart 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja... Balen hoor... en als je nou afspreekt dat je alles wat niet weg mag op een bepaalde plek legt (zoals die papieren en cadeautjes etc) kan ie daar dan niet iets mee? Anders zou ik em in therapie sturen, echt een neurose!![]()
Hij is niet te manipulerenquote:
rottige stad, met al die bruinuh *zingt*quote:
dan gooit ie ALLES wegquote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]maar daar straf je jezelf ook mee als het goed is.... dus ik zeg huishoudstraf; alles poetsen de komende 3 weken
quote:
Met de beperking dat ie niets mag weggooienquote:
Omgekeerde pikstraf! Seks wanneer jij dat wilt!quote:
Als ie toch 's zo vaak thuis zou zijn...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgekeerde pikstraf! Seks wanneer jij dat wilt!
dan zit ik hopelijk in utrecht, scheelt ietsje reistijdquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw... over 3 maanden heb je waarschijnlijk wel een leuke nieuwe baas
gewoon zijn spullen weggooien, en volhouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, trust me I've tried
[..]
Hij is niet te manipuleren
Ga. Je. Godverdomme. Schamen.quote:
Zo hoort hetquote:
bruine wat? broodjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rottige stad, met al die bruinuh *zingt*
nja dat zong een oude kennis wel eens
mensenquote:
ik ben heul niet bruin! alhoewel, wel stuk bruiner sinds ik naar de zonnebank gaquote:
Ik ben van het eerste typequote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mannen of ze ruimen niet op.... of ze doen het te veel
Daar heeft ze zichzelf ook meequote:
sowieso, je partner straffen na een ruziequote:
goedmaaksex toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sowieso, je partner straffen na een ruzie
die ruzie moet al de straf zijn eigenlijk, is het daarna niet opgelost, is de ruzie ook voor niets geweest
een echte ventquote:
iddquote:
ja makkelijk gezegd als mammie het voor je doetquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd
[..]
ja makkelijk gezegd als mammie bediende het voor je doet
daarom dequote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd
[..]
ja makkelijk gezegd als mammie het voor je doet
* MPG doet zwembroek aan en komt naar Pienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was net buitenDe wijk lijkt momenteel op een rijstveld/zwembad
Samen zwemmen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG doet zwembroek aan en komt naar Pien![]()
wij (JF, ik en de kleine) willen nu iedere week weer gaan zwemmen. Heerlijk is datquote:
ik kom de rijst wel oogsten als MPG gaat zwemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was net buitenDe wijk lijkt momenteel op een rijstveld/zwembad
Jaquote:
Allemaal van die kleine glibberige witte dingetjes in het waterquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom de rijst wel oogsten als MPG gaat zwemmen.
nu nog wat vis erbij en pheno kan shusi makenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
Ligt vast wel wat in de sloot hierquote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu nog wat vis erbij en pheno kan shusi maken
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
dan dweilt GF het overtollige water weg, ik geef iedereen te drinken , JF zorgt voor de muziek...
heel KSC erbij betrokken
quote:
gaat de meet toch eens doorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met zijn alle naar amstelveen
![]()
hoe laat? ik moet hier ook nog taart eten om 19:00
Ik moet om 2 uur wegquote:Op maandag 1 maart 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met zijn alle naar amstelveen
![]()
hoe laat? ik moet hier ook nog taart eten om 19:00
Ik kom ook weer terug hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoax, de eerste afmelding is er al.
[..]
Had ik me nou indirect aangemeld?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoax, de eerste afmelding is er al.
[..]
gekke flesquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is hier nog wat inhoudelijkheid tebeleven trouwens?
en met hier bedoel je heel Fok of alleen KSC?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen met Pienquote:
Ja, ik heb net een bak koffie opquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
het praten erover bezorgt jou al een rare smaak in de mond geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwemmen met Pien![]()
[..]
Ja, ik heb net een bak koffie op.
En ik heb het over groene theegehad.
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het praten erover bezorgt jou al een rare smaak in de mond geloof ik
Ow nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pien
je snapt me heus wel, ZO dom ben je nou ook weer nietquote:Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Vandaag, hier in de rijstvelden in t parkquote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen met Pien?Wanneer? Kan ik dan alweer zwemmen eigenlijk?
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
Doet me weer denken aan een mopje:
komt een man een cafe binnen en bestelt 13 whiskey.
"vanwaar 13?" vraagt de barman.
"Ik heb vandaag mijn eerste orale sexervaring gehad" zegt de man.
Nou, zegt de barkeeper, als je die 13 opkrijgt, is de 14e op mijn kosten...
"nou, zegt de man....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken nog wel meer cafémoppen:
Komt een man de café binnen, gaat op een barkruk zitten en zegt: "Doe mij gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" De barman kijkt hem even vreemd aan, en serveert een glas bier. Als de man zijn glas leeg heeft, zegt hij weer: "Geef me gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" Weer kijkt de barman even vreemd, waarna hij een pilsje serveert. Hetzelfde ritueel herhaalt zich nog een keer of drie. Als de man daarop weer om een pilsje vraagt, voordat het gedonder begint, zegt de barman: "zou je niet eerst even betalen?" De man antwoordt met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ohquote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vandaag, hier in de rijstvelden in t park
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ken nog wel meer cafémoppen:
Komt een man de café binnen, gaat op een barkruk zitten en zegt: "Doe mij gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" De barman kijkt hem even vreemd aan, en serveert een glas bier. Als de man zijn glas leeg heeft, zegt hij weer: "Geef me gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" Weer kijkt de barman even vreemd, waarna hij een pilsje serveert. Hetzelfde ritueel herhaalt zich nog een keer of drie. Als de man daarop weer om een pilsje vraagt, voordat het gedonder begint, zegt de barman: "zou je niet eerst even betalen?" De man antwoordt met:ja dies ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken zo veel moppen...
tot groot plezier van onze klanten
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
je mag in je rolstoel erbij komen zitten hoorquote:
Kijken naar hoe jullie metquote:Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag in je rolstoel erbij komen zitten hoor
dan wil ik wel weten wat voor beroep je hebt?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dies ook leuk
ik ken zo veel moppen...
tot groot plezier van onze klanten
Ik zie het probleem niet...quote:
zie foboquote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten wat voor beroep je hebt?
Jij vindt dat ook wel leuk, vanuit een rolstoel langs de kant?quote:
en dan gewoon tijd hebben voor grapjesquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie fobo
vanaf 1 mei wordt mijn bijbaan mijn hoofdbaan
Ja, nou, tis altijd beter dan niks...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook wel leuk, vanuit een rolstoel langs de kant?
tuurlijk, ik mag praten met onze klantenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan gewoon tijd hebben voor grapjes
praten en grapjes maken zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk, ik mag praten met onze klanten
gelukkig wil mijn baas dat zijn klanten zich amuserenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
praten en grapjes maken zijn 2 verschillende dingen
wij grappen op schiphol altijd tegen collega's die lol hebben van "heej niet lachen! mag niet van de baas":')quote:Op maandag 1 maart 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig wil mijn baas dat zijn klanten zich amuseren
gelukkigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger wordt gek
niet dat het kind van hem kan zijn, maar dan kan ie weer opnieuw personeel regelen binnen een half jaar
wil hem dat nu nog ff niet aandoen
eerst door de proeftijd heenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
doe je me dat (nog) niet aan
kut voor jequote:Op maandag 1 maart 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij grappen op schiphol altijd tegen collega's die lol hebben van "heej niet lachen! mag niet van de baas":')
jeweetquote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
doe je me dat (nog) niet aan
heb al 3 jaar proeftijd erop zittenquote:
dat grappen wijquote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut voor je
[..]
jeweet
[..]
heb al 3 jaar proeftijd erop zitten![]()
ik hoef niemand in de zeik te nemen om lol te hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat grappen wijdus maak iets te veel lol soms op schiphol... passagiers in de zeik nemen
mogguh baasquote:
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoef niemand in de zeik te nemen om lol te hebben
[..]
mogguh baas
ja, dat zag ik wel op die programma's over luchtvaartmaatschappijenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersecht het moment dat mensen een luchthaven inlopen daalt hun IQ met minstens 50 punten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersecht het moment dat mensen een luchthaven inlopen daalt hun IQ met minstens 50 punten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was jij dat die mij naar de taxi stuurde toen ik vroeg waar het toilet was?
Dat is in een supermarkt ookquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms wil ik ze gewoon slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 12:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is in een supermarkt ookKlanten zijn de domste mensen op aarde... En bij ons op stal trouwens ook, klanten zijn gewoon echt dom
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms wil ik ze gewoon slaan
Ooit bij de Aktie Sport gewerkt, vroegen mensen mij "hoe valt deze schoen" dan pakte ik de schoen en liet ik hem vallen.... "nou mevrouw gewoon recht naar beneden" Klanten snapte die grap niet eens
de algemene voorwaarden worden al niet gelezen, de leskaarten selectief (alleen datum en tijd) en de nieuwsbrieven verdwijnen in het grof vuil.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Wij hebben op stal een regel; minimaal 24uur van te voren afzeggen, anders wordt de les doorberekend. Dat staat op de site, op 3 plekken op stal, in de folder, op de leskaarten, én onderaan elke nieuwsbrief. En elke week is er weer 1 die te laat afbelt, waar je tegen zegt dat de les dan doorberekend wordt en die dan zegt daar niets vanaf te weten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ooit bij de Aktie Sport gewerkt, vroegen mensen mij "hoe valt deze schoen" dan pakte ik de schoen en liet ik hem vallen.... "nou mevrouw gewoon recht naar beneden" Klanten snapte die grap niet eens
die is wel goedquote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Doen we ookquote:Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de algemene voorwaarden worden al niet gelezen, de leskaarten selectief (alleen datum en tijd) en de nieuwsbrieven verdwijnen in het grof vuil.
Niet jullie probleem overigens, gewoon blijven doorberekenen
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleemquote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doen we ookMaar mensen zijn gewoon raar, we zeggen het er ook elke keer bij als we nieuwe klanten hebben of als bestaande klanten een nieuwe kaart kopen... En nóg weten ze 't niet
"Ik wist het niet", werkt ook zo goed voor een rechterquote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleem
Truequote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleem
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaasquote:Op maandag 1 maart 2010 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueWe hebben 1 vrouw, die belt elke keer af als het regent, en elke keer weer zegt ze dat ze niet weet dat dat 24 uur van te voren moet
Tja, we hebben geen binnenbak, dus als het (niet gigantisch hard) regent, dan rijden we gewoon door, dan maar nat...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaas
dat dusquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaas
ik wist wel dat we iets waren vergetenquote:
dat is waarquote:
juist, neem je lekker droge kleren mee in een plastic zakquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, we hebben geen binnenbak, dus als het (niet gigantisch hard) regent, dan rijden we gewoon door, dan maar nat...
met kunstzwemmen moesten wij in de winter buiten zwemmen om de spieren te trainenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dusal vond ik het met handbal altijd wel fijn dat we een binnen en een buiten seizoen hadden
je weet wat je aan me hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist wel dat we iets waren vergeten![]()
[..]
dat is waar![]()
dus ben ik het ook niet vergeten
Is ze te dom voorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, neem je lekker droge kleren mee in een plastic zak
duidelijkquote:
Dat is dan het probleem van degene die afbeltquote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Wij hebben op stal een regel; minimaal 24uur van te voren afzeggen, anders wordt de les doorberekend. Dat staat op de site, op 3 plekken op stal, in de folder, op de leskaarten (die klanten mee naar huis krijgen als ze 'm kopen), én onderaan elke nieuwsbrief. En elke week is er weer 1 die te laat afbelt, waar je tegen zegt dat de les dan doorberekend wordt en die dan zegt daar niets vanaf te weten
whehehehequote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mietjequote:Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet bekennen dat ik hardlopen in de regen met temperaturen onder de 10 graden toch maar oversla.
sneller lopen, wordt je vanzelf warmquote:Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet bekennen dat ik hardlopen in de regen met temperaturen onder de 10 graden toch maar oversla.
alhoewel, met min 8 heb ik wel gewoon gelopen en dan kom je ook behoorlijk verkleumd thuisquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liever een warm mietje dan een verkleumde bikkel
quote:
Ja, er zou maar 1 bal afvriezenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bikkel ben je altijd alquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt isquote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zou maar 1 bal afvriezen![]()
Maar ik kan het me voorstellen hoor dat je dan liever wat comfort hebt
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zou maar 1 bal afvriezen![]()
Maar ik kan het me voorstellen hoor dat je dan liever wat comfort hebt
ze weet het nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een bikkel ben je altijd al![]()
mompelt iets van 1 bal
ik heb er 2 verwekt met 1quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]de rit
[..]
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt is
koffiezetapp?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo stroomstroing ook opgelost
alhoewel het apparaat uitgezet dat de storing veroorzaakt is niet echt oplossen
quote:
wok kan er 2 aanwijzenquote:[..]
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt is
nee, jij niet, die mis ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mis ik hier iets.... 1 bal???
dus ik kan je niet voor je kloten geven maar alleen voor je kloot?quote:
Jij komt uit twee ballen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mis ik hier iets.... 1 bal???
maar zijn die met 1 of met 2 ballen verwekt?quote:
Jah als je HEM aanrijdt weet je dat je schade hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ga maar eens met de leasemaatschappij bellen, die duts begint nu te roesten. Met dank aan Han Peekel.
Ik kom uit een eiquote:
nope, mijn klokkenspel rammelt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus ik kan je niet voor je kloten geven maar alleen voor je kloot?
hoe dat zo? ben heul niet nieuwsgierig enzo
Heyquote:
lang leve moderne wetenschapquote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope, mijn klokkenspel rammelt niet![]()
heel kort:kanker, en dat klinkt gelukkig heftiger dan het was
ik ben net klaar met werkenquote:
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een vrouw was
en alles werkt nog. ik kan nog steeds staand plassenquote:
die van onze zoon is kapotgeklapt gisterenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
te makkelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
Met mijn ballen is niks misquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
* wel.o.k mompelt iets van fixatiequote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van onze zoon is kapotgeklapt gisteren
de hond heeft hem kapot gebeten
toen hebben we maar een nieuwe bal opgeblazen voor hem
het zijn de ballen van vroeger niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halen
ging jij niet werken?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
Proberen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met mijn ballen is niks misbehalve dan dat er geen bier uit komt
vroeger toen ballen nog van echt leer warenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
oh jaquote:
hup aan het werk slavinquote:
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij mag nog niet drinken met die rug van je.
en niet tillen
Mijn ballen zijn heul zwaar jaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijven
hoe zwaarquote:
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.quote:
* Knuffelzacht meldtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
Kilo'squote:
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
De mijne ookquote:
Wij hebben in november 3 weken een auto moeten huren, vorige leaseauto moest terug en voorloopauto was nog niet beschikbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
he, dat ken ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
Is de heg al weggewaaid?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een heg gepoot dit weekend.
nu heb ik spierpijn in mijn rug, telt dat ook?
Oh ik heb nog geen kind gedragenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
rugpatiententopic?
meldt
wat flesje heeft, heb ik al mijn hele leven, 2 wervels naar de klote
lang leve ibu
operatie is voor mij nu nog te riskant
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, dat ken ik.
alleen betaald mijn werkgever dan de leenauto.
wat heb je met je eigen auto dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.
Met de leasewagen? Een of andere zak stront heeft er tijdens die gladheid tegenaan gezeten. Natuurlijk geen briefje, want dat zou te sociaal zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |