* MPG doet zwembroek aan en komt naar Pienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was net buitenDe wijk lijkt momenteel op een rijstveld/zwembad
Samen zwemmen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG doet zwembroek aan en komt naar Pien![]()
wij (JF, ik en de kleine) willen nu iedere week weer gaan zwemmen. Heerlijk is datquote:
ik kom de rijst wel oogsten als MPG gaat zwemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was net buitenDe wijk lijkt momenteel op een rijstveld/zwembad
Jaquote:
Allemaal van die kleine glibberige witte dingetjes in het waterquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom de rijst wel oogsten als MPG gaat zwemmen.
nu nog wat vis erbij en pheno kan shusi makenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
Ligt vast wel wat in de sloot hierquote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu nog wat vis erbij en pheno kan shusi maken
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
dan dweilt GF het overtollige water weg, ik geef iedereen te drinken , JF zorgt voor de muziek...
heel KSC erbij betrokken
quote:
gaat de meet toch eens doorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met zijn alle naar amstelveen
![]()
hoe laat? ik moet hier ook nog taart eten om 19:00
Ik moet om 2 uur wegquote:Op maandag 1 maart 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met zijn alle naar amstelveen
![]()
hoe laat? ik moet hier ook nog taart eten om 19:00
Ik kom ook weer terug hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoax, de eerste afmelding is er al.
[..]
Had ik me nou indirect aangemeld?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoax, de eerste afmelding is er al.
[..]
gekke flesquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is hier nog wat inhoudelijkheid tebeleven trouwens?
en met hier bedoel je heel Fok of alleen KSC?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen met Pienquote:
Ja, ik heb net een bak koffie opquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
het praten erover bezorgt jou al een rare smaak in de mond geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwemmen met Pien![]()
[..]
Ja, ik heb net een bak koffie op.
En ik heb het over groene theegehad.
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het praten erover bezorgt jou al een rare smaak in de mond geloof ik
Ow nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pien
je snapt me heus wel, ZO dom ben je nou ook weer nietquote:Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rare smaak in zijn mond van praten over zwemmen met pien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Vandaag, hier in de rijstvelden in t parkquote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen met Pien?Wanneer? Kan ik dan alweer zwemmen eigenlijk?
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
Doet me weer denken aan een mopje:
komt een man een cafe binnen en bestelt 13 whiskey.
"vanwaar 13?" vraagt de barman.
"Ik heb vandaag mijn eerste orale sexervaring gehad" zegt de man.
Nou, zegt de barkeeper, als je die 13 opkrijgt, is de 14e op mijn kosten...
"nou, zegt de man....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken nog wel meer cafémoppen:
Komt een man de café binnen, gaat op een barkruk zitten en zegt: "Doe mij gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" De barman kijkt hem even vreemd aan, en serveert een glas bier. Als de man zijn glas leeg heeft, zegt hij weer: "Geef me gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" Weer kijkt de barman even vreemd, waarna hij een pilsje serveert. Hetzelfde ritueel herhaalt zich nog een keer of drie. Als de man daarop weer om een pilsje vraagt, voordat het gedonder begint, zegt de barman: "zou je niet eerst even betalen?" De man antwoordt met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ohquote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vandaag, hier in de rijstvelden in t park
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ken nog wel meer cafémoppen:
Komt een man de café binnen, gaat op een barkruk zitten en zegt: "Doe mij gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" De barman kijkt hem even vreemd aan, en serveert een glas bier. Als de man zijn glas leeg heeft, zegt hij weer: "Geef me gauw een pilsje, voor het gedonder begint!" Weer kijkt de barman even vreemd, waarna hij een pilsje serveert. Hetzelfde ritueel herhaalt zich nog een keer of drie. Als de man daarop weer om een pilsje vraagt, voordat het gedonder begint, zegt de barman: "zou je niet eerst even betalen?" De man antwoordt met:ja dies ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken zo veel moppen...
tot groot plezier van onze klanten
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
je mag in je rolstoel erbij komen zitten hoorquote:
Kijken naar hoe jullie metquote:Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag in je rolstoel erbij komen zitten hoor
dan wil ik wel weten wat voor beroep je hebt?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dies ook leuk
ik ken zo veel moppen...
tot groot plezier van onze klanten
Ik zie het probleem niet...quote:
zie foboquote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten wat voor beroep je hebt?
Jij vindt dat ook wel leuk, vanuit een rolstoel langs de kant?quote:
en dan gewoon tijd hebben voor grapjesquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie fobo
vanaf 1 mei wordt mijn bijbaan mijn hoofdbaan
Ja, nou, tis altijd beter dan niks...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook wel leuk, vanuit een rolstoel langs de kant?
tuurlijk, ik mag praten met onze klantenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan gewoon tijd hebben voor grapjes
praten en grapjes maken zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk, ik mag praten met onze klanten
gelukkig wil mijn baas dat zijn klanten zich amuserenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
praten en grapjes maken zijn 2 verschillende dingen
wij grappen op schiphol altijd tegen collega's die lol hebben van "heej niet lachen! mag niet van de baas":')quote:Op maandag 1 maart 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig wil mijn baas dat zijn klanten zich amuseren
gelukkigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger wordt gek
niet dat het kind van hem kan zijn, maar dan kan ie weer opnieuw personeel regelen binnen een half jaar
wil hem dat nu nog ff niet aandoen
eerst door de proeftijd heenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
doe je me dat (nog) niet aan
kut voor jequote:Op maandag 1 maart 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij grappen op schiphol altijd tegen collega's die lol hebben van "heej niet lachen! mag niet van de baas":')
jeweetquote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
doe je me dat (nog) niet aan
heb al 3 jaar proeftijd erop zittenquote:
dat grappen wijquote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut voor je
[..]
jeweet
[..]
heb al 3 jaar proeftijd erop zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |