ik hoef niemand in de zeik te nemen om lol te hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat grappen wijdus maak iets te veel lol soms op schiphol... passagiers in de zeik nemen
mogguh baasquote:
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoef niemand in de zeik te nemen om lol te hebben
[..]
mogguh baas
ja, dat zag ik wel op die programma's over luchtvaartmaatschappijenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersecht het moment dat mensen een luchthaven inlopen daalt hun IQ met minstens 50 punten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij als je op schiphol werkt dan doe je dat na een paar jaar door alle frustraties die je krijgt van passagiersecht het moment dat mensen een luchthaven inlopen daalt hun IQ met minstens 50 punten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was jij dat die mij naar de taxi stuurde toen ik vroeg waar het toilet was?
Dat is in een supermarkt ookquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms wil ik ze gewoon slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 12:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is in een supermarkt ookKlanten zijn de domste mensen op aarde... En bij ons op stal trouwens ook, klanten zijn gewoon echt dom
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms wil ik ze gewoon slaan
Ooit bij de Aktie Sport gewerkt, vroegen mensen mij "hoe valt deze schoen" dan pakte ik de schoen en liet ik hem vallen.... "nou mevrouw gewoon recht naar beneden" Klanten snapte die grap niet eens
de algemene voorwaarden worden al niet gelezen, de leskaarten selectief (alleen datum en tijd) en de nieuwsbrieven verdwijnen in het grof vuil.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Wij hebben op stal een regel; minimaal 24uur van te voren afzeggen, anders wordt de les doorberekend. Dat staat op de site, op 3 plekken op stal, in de folder, op de leskaarten, én onderaan elke nieuwsbrief. En elke week is er weer 1 die te laat afbelt, waar je tegen zegt dat de les dan doorberekend wordt en die dan zegt daar niets vanaf te weten
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ooit bij de Aktie Sport gewerkt, vroegen mensen mij "hoe valt deze schoen" dan pakte ik de schoen en liet ik hem vallen.... "nou mevrouw gewoon recht naar beneden" Klanten snapte die grap niet eens
die is wel goedquote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Doen we ookquote:Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de algemene voorwaarden worden al niet gelezen, de leskaarten selectief (alleen datum en tijd) en de nieuwsbrieven verdwijnen in het grof vuil.
Niet jullie probleem overigens, gewoon blijven doorberekenen
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleemquote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doen we ookMaar mensen zijn gewoon raar, we zeggen het er ook elke keer bij als we nieuwe klanten hebben of als bestaande klanten een nieuwe kaart kopen... En nóg weten ze 't niet
"Ik wist het niet", werkt ook zo goed voor een rechterquote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleem
Truequote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze willen het gewoon niet weten, dat is het grootste probleem
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaasquote:Op maandag 1 maart 2010 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueWe hebben 1 vrouw, die belt elke keer af als het regent, en elke keer weer zegt ze dat ze niet weet dat dat 24 uur van te voren moet
Tja, we hebben geen binnenbak, dus als het (niet gigantisch hard) regent, dan rijden we gewoon door, dan maar nat...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaas
dat dusquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je sport afbellen vanwege regen, wat een faalhaas
ik wist wel dat we iets waren vergetenquote:
dat is waarquote:
juist, neem je lekker droge kleren mee in een plastic zakquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, we hebben geen binnenbak, dus als het (niet gigantisch hard) regent, dan rijden we gewoon door, dan maar nat...
met kunstzwemmen moesten wij in de winter buiten zwemmen om de spieren te trainenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dusal vond ik het met handbal altijd wel fijn dat we een binnen en een buiten seizoen hadden
je weet wat je aan me hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist wel dat we iets waren vergeten![]()
[..]
dat is waar![]()
dus ben ik het ook niet vergeten
Is ze te dom voorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist, neem je lekker droge kleren mee in een plastic zak
duidelijkquote:
Dat is dan het probleem van degene die afbeltquote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Wij hebben op stal een regel; minimaal 24uur van te voren afzeggen, anders wordt de les doorberekend. Dat staat op de site, op 3 plekken op stal, in de folder, op de leskaarten (die klanten mee naar huis krijgen als ze 'm kopen), én onderaan elke nieuwsbrief. En elke week is er weer 1 die te laat afbelt, waar je tegen zegt dat de les dan doorberekend wordt en die dan zegt daar niets vanaf te weten
whehehehequote:Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mietjequote:Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet bekennen dat ik hardlopen in de regen met temperaturen onder de 10 graden toch maar oversla.
sneller lopen, wordt je vanzelf warmquote:Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet bekennen dat ik hardlopen in de regen met temperaturen onder de 10 graden toch maar oversla.
alhoewel, met min 8 heb ik wel gewoon gelopen en dan kom je ook behoorlijk verkleumd thuisquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liever een warm mietje dan een verkleumde bikkel
quote:
Ja, er zou maar 1 bal afvriezenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bikkel ben je altijd alquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt isquote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zou maar 1 bal afvriezen![]()
Maar ik kan het me voorstellen hoor dat je dan liever wat comfort hebt
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zou maar 1 bal afvriezen![]()
Maar ik kan het me voorstellen hoor dat je dan liever wat comfort hebt
ze weet het nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een bikkel ben je altijd al![]()
mompelt iets van 1 bal
ik heb er 2 verwekt met 1quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]de rit
[..]
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt is
koffiezetapp?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo stroomstroing ook opgelost
alhoewel het apparaat uitgezet dat de storing veroorzaakt is niet echt oplossen
quote:
wok kan er 2 aanwijzenquote:[..]
met 1 bal werkt het ook nog prima, ik kan je het kind aanwijzen dat zo verwekt is
nee, jij niet, die mis ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mis ik hier iets.... 1 bal???
dus ik kan je niet voor je kloten geven maar alleen voor je kloot?quote:
Jij komt uit twee ballen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mis ik hier iets.... 1 bal???
maar zijn die met 1 of met 2 ballen verwekt?quote:
Jah als je HEM aanrijdt weet je dat je schade hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ga maar eens met de leasemaatschappij bellen, die duts begint nu te roesten. Met dank aan Han Peekel.
Ik kom uit een eiquote:
nope, mijn klokkenspel rammelt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus ik kan je niet voor je kloten geven maar alleen voor je kloot?
hoe dat zo? ben heul niet nieuwsgierig enzo
Heyquote:
lang leve moderne wetenschapquote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope, mijn klokkenspel rammelt niet![]()
heel kort:kanker, en dat klinkt gelukkig heftiger dan het was
ik ben net klaar met werkenquote:
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een vrouw was
en alles werkt nog. ik kan nog steeds staand plassenquote:
die van onze zoon is kapotgeklapt gisterenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
te makkelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
Met mijn ballen is niks misquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
* wel.o.k mompelt iets van fixatiequote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van onze zoon is kapotgeklapt gisteren
de hond heeft hem kapot gebeten
toen hebben we maar een nieuwe bal opgeblazen voor hem
het zijn de ballen van vroeger niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halen
ging jij niet werken?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
Proberen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met mijn ballen is niks misbehalve dan dat er geen bier uit komt
vroeger toen ballen nog van echt leer warenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
oh jaquote:
hup aan het werk slavinquote:
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij mag nog niet drinken met die rug van je.
en niet tillen
Mijn ballen zijn heul zwaar jaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijven
hoe zwaarquote:
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.quote:
* Knuffelzacht meldtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
Kilo'squote:
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
De mijne ookquote:
Wij hebben in november 3 weken een auto moeten huren, vorige leaseauto moest terug en voorloopauto was nog niet beschikbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
he, dat ken ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
Is de heg al weggewaaid?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een heg gepoot dit weekend.
nu heb ik spierpijn in mijn rug, telt dat ook?
Oh ik heb nog geen kind gedragenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
rugpatiententopic?
meldt
wat flesje heeft, heb ik al mijn hele leven, 2 wervels naar de klote
lang leve ibu
operatie is voor mij nu nog te riskant
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, dat ken ik.
alleen betaald mijn werkgever dan de leenauto.
wat heb je met je eigen auto dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.
Met de leasewagen? Een of andere zak stront heeft er tijdens die gladheid tegenaan gezeten. Natuurlijk geen briefje, want dat zou te sociaal zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |