nope, mijn klokkenspel rammelt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus ik kan je niet voor je kloten geven maar alleen voor je kloot?
hoe dat zo? ben heul niet nieuwsgierig enzo
Heyquote:
lang leve moderne wetenschapquote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope, mijn klokkenspel rammelt niet![]()
heel kort:kanker, en dat klinkt gelukkig heftiger dan het was
ik ben net klaar met werkenquote:
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een vrouw was
en alles werkt nog. ik kan nog steeds staand plassenquote:
die van onze zoon is kapotgeklapt gisterenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom hoor ik de laatste tijd allemaal verhalen van mensen die iets hebben met hun ballen?
te makkelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
Met mijn ballen is niks misquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met jouw ballen anders?![]()
* wel.o.k mompelt iets van fixatiequote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van onze zoon is kapotgeklapt gisteren
de hond heeft hem kapot gebeten
toen hebben we maar een nieuwe bal opgeblazen voor hem
het zijn de ballen van vroeger niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kon laatst de bal van onze hengst bij de buren uit de sloot gaan halen
ging jij niet werken?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
Proberen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met mijn ballen is niks misbehalve dan dat er geen bier uit komt
vroeger toen ballen nog van echt leer warenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn de ballen van vroeger niet meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |