hup aan het werk slavinquote:
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij mag nog niet drinken met die rug van je.
en niet tillen
Mijn ballen zijn heul zwaar jaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tillen niet nee. Tenminste niet meer dan 5 kilo. Je zou denken dat de ballen van Pien wel binnen die limiet blijven
hoe zwaarquote:
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.quote:
* Knuffelzacht meldtquote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
Kilo'squote:
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al last van je rug? Het is wat, met die KSC hier.
De mijne ookquote:
Wij hebben in november 3 weken een auto moeten huren, vorige leaseauto moest terug en voorloopauto was nog niet beschikbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
he, dat ken ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Toch altijd leuk om te horen dat je een eigen risico van 150 euro hebt. En iig geen vervangende auto via de leasemaatschappij. Deze user gaat geen auto zelf huren, dus ik hoor net dat ik een tijd thuis ga zitten als ik mijn auto ter reparatie heb aangeboden
Is de heg al weggewaaid?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een heg gepoot dit weekend.
nu heb ik spierpijn in mijn rug, telt dat ook?
Oh ik heb nog geen kind gedragenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
rugpatiententopic?
meldt
wat flesje heeft, heb ik al mijn hele leven, 2 wervels naar de klote
lang leve ibu
operatie is voor mij nu nog te riskant
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, dat ken ik.
alleen betaald mijn werkgever dan de leenauto.
wat heb je met je eigen auto dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne misschien, maar dat weet ik niet, omdat we per 1 januari officieel gefuseerd zijn. Ik vraag het morgen wel even, dan kan ik een afspraak inplannen.
Met de leasewagen? Een of andere zak stront heeft er tijdens die gladheid tegenaan gezeten. Natuurlijk geen briefje, want dat zou te sociaal zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |