*vijlt tandjes*quote:Op maandag 1 maart 2010 01:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*Tie-wraps pakt.
Eerst die handjes maar eens vastzetten.
Ik en denken? Werkt toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 01:33 schreef RaXz het volgende:
[..]
Heb je iets om over na te denken.
Ik ga slapen, welteruste allen.
Bij mij nietquote:
*slijptol pakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*vijlt tandjes*
![]()
Zie eerst maar in de buurt te komen
heul niet, dan zou heul ook helemaal zijnquote:
quote:
Malcolm In The Middle, duhquote:Op maandag 1 maart 2010 01:36 schreef kitao het volgende:
Hoe kan dat nu weer, zit even niet op te letten en meteen topic vol...?
![]()
en wat is dit voor spionagegeheimtaal ?
[..]
neuj, staat prima zoquote:Op maandag 1 maart 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , misbruik je kracht eens door die spelfout eruit te halen.
ik ben er trots opquote:Op maandag 1 maart 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , misbruik je kracht eens door die spelfout eruit te halen.
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..quote:Op maandag 1 maart 2010 01:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ook jij geeft haar wel weer veel aandacht
quote:
Ja, dat mocht je willenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet het tagje hebben wat HW had: Kutmod.
Je bent zo slecht dat zelfs Yvonne je niet herkent op meets.
Sorry betekend niksquote:Op maandag 1 maart 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ze zei sorry ja! ze zei sorry
Dat was wel eenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ze zei sorry ja! ze zei sorry
is dat niet beschamender voor jou?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was wel eenmomentje.
Tegen mij heel enthousiast en tegen jou:
"En wie ben jij? "
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was wel eenmomentje.
Tegen mij heel enthousiast en tegen jou:
"En wie ben jij? "
ik heb nied eens een t op mijn doedsenbortquote:
Altijd je harde schijf formatteren voordat je je pc afgeeft!quote:
ik heb niet eens een pcquote:Op maandag 1 maart 2010 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd je harde schijf formatteren voordat je je pc afgeeft!
welk hart?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:47 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
vergeten en verguisd , maar niet uit het hart hoop ik.
Nou nou , sterke woorden gebruiken ?quote:
jwtzquote:Op maandag 1 maart 2010 01:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Ah, de nachtverlichting is gearriveerd.
Degeen.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou nou , sterke woorden gebruiken ?
Zij is toch niet degeen waarover je het had toen je zei dat ze die kerel zo lekker vond ?
Nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat niet beschamender voor jou?
O god, Karaokekoningquote:Op maandag 1 maart 2010 02:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.![]()
ik ben Yvonne namelijk wel eens bij een eerdere meeting tegen gekomen en zeker bij een karaoke-meet laat ik wel een indruk op mensen achter.
Van jou altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wil je ook een speculaasje koekebakker?
Mijn moeder, problemen?quote:
quote:
Sja, das balen dat je dat niet meer kan laten horen op de bruiloftquote:Op maandag 1 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar met een band lukt het ook wel hoor.
Dan wordt dat inderdaad op je begrafenis.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sja, das balen dat je dat niet meer kan laten horen op de bruiloft
Godinnen sterven nietquote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt dat inderdaad op je begrafenis.![]()
Tenzij de oppergod het wil.quote:
Jij bent de god van bovenquote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tenzij de oppergod het wil.![]()
![]()
Maar deze oppergod gaat zo de tv aanzetten en naar de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen kijken.
Iedereen welterusten, of veel plezier met andere , al dan niet seksuele, handelingen die men nog gaat verrichten.
welkom newbee.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
Wat gaan jullie trouwens draaien op jullie bruiloft?
Ik zat zelf te denken aan De Mosselman - Mossels om de gehele gastenlijst nog eens even flink te trollen na m'n dood.
Nu al afgelopen ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tenzij de oppergod het wil.![]()
![]()
Maar deze oppergod gaat zo de tv aanzetten en naar de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen kijken.
Iedereen welterusten, of veel plezier met andere , al dan niet seksuele, handelingen die men nog gaat verrichten.
En hoe zit het nu met die handelingen , zo kan ik nooit slapen natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent de god van bovenverkeerde kant dus
![]()
Ik ga voor de simpsons, en dan proberen te pitten
Waar heb je t over ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:20 schreef Lemmiwinks het volgende:
Neeeeeeeeee. Moet ik nu ook hier een voorstel post gaan maken en eerst 50 posts plaatsen voordat de regulars op m'n posts reageren?
Check m'n fotoboek. Check m'n relatiestatus. Het zegt genoeg niet?
Zo niet dan pleuren ze me er maar weer uit.....quote:Op maandag 1 maart 2010 02:25 schreef Lemmiwinks het volgende:
Triple post? Boh gek! Dat dat hier mag. Ik mag dit topic wel.![]()
Hoi. Ik ben Rory. Ik ben 23 jaar. En ik ben vrijgezel en houd van puzzelen.
En wie weet is een van jullie wel het laatste stukje.
Nog wel, maar als het me lukt om te slapen, zaag ik ze omquote:
Vrouw natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zo niet dan pleuren ze me er maar weer uit.....![]()
Hi Rory , wat zoek je , een vrouw of man ?
Hoe moet het dan met je habitat ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wel, maar als het me lukt om te slapen, zaag ik ze om
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet nog een tof grietje voor je uit zeeland , je krijgt er kado.
Ik kom hier nog te kort om het echt te weten, maar volgens mij is het een zeldzaamheid.quote:
Venco?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:56 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.
Elke week!quote:
Venco? Ja onder andere fora ga ik onder de naam trekdrop maar die heb je niet van Venco hoor maar van Hariboquote:
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:56 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.
Oh sorry. Je was serieus in je reactie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.
Sport volop en weet niet wat een kabeltje op haar computer voor functie heeft.
Verder roddelt ze iets te veel maar is ze van dezelfde leeftijd als jij.
En als je er geen moeite voor wil doen omdat ze te ver woont probeer dan Lexa , dan kun je op provincie selecteren ; vermoei me dan ook niet met je kieskeurigheid.
Daarom is de titel ook dat gebeurd heul niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier nog te kort om het echt te weten, maar volgens mij is het een zeldzaamheid.
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Oh sorry. Je was serieus sarcastisch in je reactie.
Klinkt alsof je nare ervaringen hebt met die vencoquote:
Waarom zou ik een newbee alles uit de doeken doen; wat ga je me dokken ?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:23 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nare ervaringen hebt met die venco
Wil je erover praten?
Gaat het om de user vencodark misschien? Die komt uit Zeeland.
Wil je nog een sigaar, meneer de elitaire VVD'er?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom zou ik een newbee alles uit de doeken doen; wat ga je me dokken ?
Maar voor de duidelijk , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
Met zo'n instelling lig je er hier gauw uit , vooral als je mis loop te gokken.
Dan zou ik me vooral geen VVD'er noemen als ik jou was , dan wordt het oorlog.....quote:Op maandag 1 maart 2010 03:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Wil je nog een sigaar, meneer de elitaire VVD'er?![]()
Geef nou toe. Het was een uiterst bewonderingswaardige poging.
Daarnaast; ik kom hier vrede en geluk brengen.
Nee daar mag ik niet inquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:41 schreef Bos81 het volgende:
Nou ik denk dat ik maar ga, hopelijk is het over een uurtje of 6 een stuk sfeervoller als nu
Nouja ik heb anders gehoord dat oorlog in de slaapkamer anders goed is voor heftige goedmaakseks :kwijlquote:Op maandag 1 maart 2010 03:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Dan zou ik me vooral geen VVD'er noemen als ik jou was , dan wordt het oorlog.....![]()
Bewonderigenswaardige poging , waarom?
Denk je soms in de broekjes van mijn blauwtjes te kunnen kruipen ....![]()
Peace en vree , zie je wel dat je geadapteerd bent met sommige zeeuwse stijfkoppen...
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactiequote:Op maandag 1 maart 2010 03:47 schreef kitao het volgende:
[..]
vreemd , gisteren zei een dame hetzelfde tegen mij.
Wie verbiedt dat dan ?
Het schijnt daar er heftig aan toe te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactie![]()
Ik weet nieteens wie daarover gaat
Heeft weinig met mijn opmerking te maken , maar alaquote:Op maandag 1 maart 2010 03:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Nouja ik heb anders gehoord dat oorlog in de slaapkamer anders goed is voor heftige goedmaakseks :kwijl
Zak , omdat ik je antwoord geef ben ik gay ?quote:Profiel zegt dat je een man bent dus jij mag wel je broek aanhouden hoor. Ook voor jou zullen wel een aantal lekkere gay boys rondlopen op het forum. Iedereen verdient liefde.
quote:Ik ben gewoon knettergek net als Michielos alleen ben ik wel rustig![]()
beter voor jou en mij...quote:Okay ik trek het VVD commentaar dan in.
geen idee ook , ik neem de moeite niet eens , het is hier al oversext genoeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactie![]()
Ik weet nieteens wie daarover gaat
Dat is het punt niet , ik heb eens gezien dat een dame in een serieuze discussie volledig onderuit werd gehaald op basis van teksten die ze in dat keldertje had geplaatst.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Het schijnt daar er heftig aan toe te gaan.
Verhalen over golden showers en bestiality enzo.
Ik wil er niet eens in kijken
overdrijven is ook een vak , furieus ?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
Doe je dat nou bewust kitao.
Elke keer iets totaal anders lezen dan wat ik typ en daar furieus op reageren?
Maar goed. Laten we het over het geweldige single leven hebben.
en toch doe je het.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:09 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Sorry. Op jouw posts reageren heeft nou eenmaal niet de hoogste prioriteit bij mij
weer zo'n 020 figuur....quote:Op maandag 1 maart 2010 04:21 schreef Lemmiwinks het volgende:
Haarlem
En mocht een meid echt de moeite waard zijn dan is Zeeland natuurlijk niet te ver weg
denk je echt dat ik hier in de positie ben om hier een paar meiden weg te geven ?quote:Op maandag 1 maart 2010 04:21 schreef Lemmiwinks het volgende:
En mocht een meid echt de moeite waard zijn dan is Zeeland natuurlijk niet te ver weg
Ik kon wel iemand uit dienst daar vandaan die ik overhoop wilde schieten na een vechtpartij.quote:
nee, jij ben glashelder....quote:Op maandag 1 maart 2010 04:44 schreef Lemmiwinks het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaast. Wat heb je op. Wat het ook is; ik wil het ook!
Ik snap geen hol meer van je maar dat maakt het des te leuker.
Begin je weer kansloos te doen,ja? Live with it,niet alle vrouwen zijn te koop en gaan zeker niet op jouw commando met de benen wijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet nog een tof grietje voor je uit zeeland , je krijgt er kado.
Nee,met JOUW instelling lig je er gauw uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
*shacking an trilling.....quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,met JOUW instelling lig je er gauw uit.
effe serieus zeus , ik heb geen probleme met jou , maar je loop toch niet onder een andere naam van die kutnewbe te posten om mij op stang te jagen zeker ?quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent zeker vriendjes met Charon ?quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zucht..quote:Op maandag 1 maart 2010 03:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.
Sport volop en weet niet wat een kabeltje op haar computer voor functie heeft.
Verder roddelt ze iets te veel maar is ze van dezelfde leeftijd als jij.
En als je er geen moeite voor wil doen omdat ze te ver woont probeer dan Lexa , dan kun je op provincie selecteren ; vermoei me dan ook niet met je kieskeurigheid.
Over wie heb je het dan wel beste Kitao?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
Géén idee. Maar één ding weet ik wel betreffende onze [Singles] nachtbaggeraar:quote:Op maandag 1 maart 2010 07:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over wie heb je het dan wel beste Kitao?
Ik heb er niet eens bananen in gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen Ernie kan goed bananen er in hebben
Oh, dan is het helemaal kut.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bananen in gedaan
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?quote:
Ja, vertel eensquote:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik superquote:Op maandag 1 maart 2010 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?![]()
Harry Brown.quote:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnenquote:
Ja, inderdaad, bioscoop is toch een stuk beter dan een TV of computerscherm. Ging vroeger elke week naar de sneak, lekker goedkoop en regelmatig een leuke verrassing.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Harry Brown.
Maar niet eens zozeer de film. Het is meer de bios, dan komt een film toch beter tot z'n recht...
Vroeger ging ik wekelijks, maar sinds er geen bios in het centrum meer zit, nog maar zelden.
Mooi zoquote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik super
Ooh dat is leukquote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef JoeBravo het volgende:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnen![]()
From?quote:
Vrijdag was erg lekker jaquote:
Dat klinkt goed, mooi zoquote:Op maandag 1 maart 2010 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag was erg lekker ja
Dacht dat ik de rest van het weekend vrij was, maar werd nog herinnert aan een verjaardag zaterdagavond (leuk!) en de verjaardag van oma gisterenmiddag. Ze is 95 geworden... de tering...
De tering wat oudquote:Op maandag 1 maart 2010 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, mooi zo
De tering als wat oud, of de tering wat was dat saai?
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tering wat oud(verjaardag was net als elk jaar erg gezellig, vrijwel de hele familie bij elkaar, en de meeste zie ik alleen dan
)
Oma is verantwoordelijk voor 22 nieuwe mensen (5 kinderen, 10 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen)quote:
Afschieten dus eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oma is verantwoordelijk voor 22 nieuwe mensen (5 kinderen, 10 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen)
Nou ze hadden mogen ophouden na het 6de kleinkind (vooruit, 7de, mag mijn broertje ook nog meedoenquote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Was goed![]()
En de jouw? nog leuke dingen gedaan?
Vrijdag is een oud kennis langs geweest en zaterdag een nieuwe en zondag helemaal niks gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan?![]()
Die van mij was goedBegon met een leuke avond in de kroeg, zaterdag lekker uitgeslapen, verder niet zoveel gedaan en zondag even bij mijn oma in het ziekenhuis geweest.
Ik moet het toch een naampje gevenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik vond de term 'nieuwe kennis' leuker gevonden.
Moeder van een 'vriend' van ons betaald al jaren netjes de rekening om bevriend met hem te blijvenquote:
Leukquote:Op maandag 1 maart 2010 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag is een oud kennis langs geweest en zaterdag een nieuwe en zondag helemaal niks gedaan
Met je oma gaat het allemaal weer beter toch?
Dan is het huidige vriend.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder van een 'vriend' van ons betaald al jaren netjes de rekening om bevriend met hem te blijven
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh het maakt mij niet uit hoor. Vond het, samen met 'oude kennis', goed bedacht.
ergens rond dementiequote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer hou je op met iemand te kennen dan?
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]dank je.
Ja ik ook wel.. en was het in ieder geval uh duidelijker dat ik de ene al wat langer kende en de ander niet
Als het contact compleet weg is?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
Wanneer hou je op met iemand te kennen dan?
Ja toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef vencodark het volgende:
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!
Afwachten nog even. De pijn is wel jammer, maar hopelijk gaat dat snel wegquote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk![]()
Bijna, woensdag de uitslag of het inderdaad kwaadaardig was en of d'r lymfeklieren schoon zijnVerder heeft ze wel pijn enz.
Uiteraard. Je moet iemands leven hier wel tot in detail kunnen volgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef vencodark het volgende:
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!
Vertrouw maar op mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schrok al.. ik wil natuurlijk niet teveel informatie geven, maar wat moet, dat moet he
vertel dan maar eens in detail wat je allemaal uitgespookt hebt van het weekendquote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet iemands leven hier wel tot in detail kunnen volgen.
Niet *mijn* leven... *jullie* leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Cue_ het volgende:
vertel dan maar eens in detail wat je allemaal uitgespookt hebt van het weekend
Ik zou Cue nooit over het randje van het ravijn laten stappen!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We vertrouwen je tot net nadat we over het randje van het ravijn zijn gestapt
Absoluut wel, maar blijf het eng vindenquote:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiekquote:
Krea bestaat uit meerdere personen?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiek
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou Cue nooit over het randje van het ravijn laten stappen!![]()
Jou daarentegen.
Een schizofreen is er niets bijquote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krea bestaat uit meerdere personen?
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiek
In de volksmond is MPS toch gewoon Schizo....quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
Een schizo heeft dan ook geen meerdere persoonlijkheden. Dat is een misvatting.
Kan niet schokkender zijn dan de dingen die ik hier soms neer gooi. (toch?)quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.
En de details van mijn leven zijn niet geschikt voor fok. Te schokkend.
Via de mailbox zijn ze ook wenselijk hoor..quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.
En de details van mijn leven zijn niet geschikt voor fok. Te schokkend.
Nee, maar die wil ik soms ook niet lezen. Vandaar dat ik het niet post hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet schokkender zijn dan de dingen die ik hier soms neer gooi. (toch?)
Heb jij een mailbox?quote:
Nein!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de volksmond is MPS toch gewoon Schizo.....
en toch zijn ze nooit alleen!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een schizo heeft dan ook geen meerdere persoonlijkheden. Dat is een misvatting.
misschien het verschil tussen meerdere personen en meerdere persoonlijkhedenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nein!
Schizofrenie is volgens mij wel een persoonlijkheidsstoornis maar zijn geen meerdere personen zeg maar.
Die heeft het verkeerd, zei ik toch!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawohl! In den volksmond zei ik toch.
Nee, dat komt door stemmen in het hoofd.quote:
Wut?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
misschien het verschil tussen meerdere personen en meerdere persoonlijkheden
Ik denk dat mensen het fijn vinden dat jij wel die terughoudendheid hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef Kreator het volgende:
Nee, maar die wil ik soms ook niet lezen. Vandaar dat ik het niet post hier..
quote:Ruim vijfduizend personen hebben maandag koude temperaturen weten te trotseren voor een foto voor het Opera House in de Australische stad Sydney.
Groot persoon uitholen en er twee lilliputters induwen?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe duw je meerdere personen in 1 iemand?
Je hebt het nog niet eerder geprobeerd?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe duw je meerdere personen in 1 iemand?
Ja idd, ik moest er ook al om lachenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)akt-opera-house.html
Wat een ontzettend domme fout![]()
[..]
Ok...dit duurde ff.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met ons gaat het goedquote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe is het nou met jullie tweetjes dan?
het is vandaag maar 18graden in sydney dus voor hun is het niet bepaald warm nuquote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat de rest niet bestaat in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe is het nou met jullie tweetjes dan?
Snap ik, maar dan nog heb ik niet het gevoel dat de schrijver dát bedoeldequote:Op maandag 1 maart 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
het is vandaag maar 18graden in sydney dus voor hun is het niet bepaald warm nu
Hoi lieverd.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fijn dat de rest niet bestaat in dit topic
Nee inderdaad, de schrijver (van het ANP, want op de FP staat het ook zo), redeneerde gewoon gerekend vanaf Nederland.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan nog heb ik niet het gevoel dat de schrijver dát bedoelde
sowieso australiequote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de schrijver (van het ANP, want op de FP staat het ook zo), redeneerde gewoon gerekend vanaf Nederland.
(overigens zou ik er best wel een linkerbeen of zo voor over hebben om het nu hier 18 graden te hebben)
Lente?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie echt lente als ik naar buiten kijk. Jammer dat ik het nog niet voel.
Blauw lucht, wolkjes, groen grasquote:
Meteorologisch gezien is die vandaag ook begonnenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie echt lente als ik naar buiten kijk. Jammer dat ik het nog niet voel.
Ja man die wind gisterquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blauw lucht, wolkjes, groen gras![]()
Regen heb ik alleen maar gezien dit weekend en veul veul wind, dus ik hoef even geen regen meer
Ik wil weer net als vorig jaar van de zomer lekker bbqen met jou en kwaak e.d.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blauw lucht, wolkjes, groen gras![]()
Regen heb ik alleen maar gezien dit weekend en veul veul wind, dus ik hoef even geen regen meer
Dat lijkt me super leuk inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil weer net als vorig jaar van de zomer lekker bbqen met jou en kwaak e.d.dus de zon mag van mij snel gaan schijnen
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me super leuk inderdaadSpreek jij kwaak nog wel eens?
Leukquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
regelmatig.... is 1 van de weinige mensen die ik compleet vertrouw.... en tja zijn vriendin is mijn collega
Kwaak heeft weer een vriend? gaaafquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]regelmatig.... is 1 van de weinige mensen die ik compleet vertrouw.... en tja zijn vriendin is mijn collega
ja die zijn alweer een half jaar samenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
LeukOoh hij toch wat met haar gekregen? Tof
Tofquote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja die zijn alweer een half jaar samen
zolang hebben we elkaar al niet gezien!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TofJa, inderdaad, toen was hij net aan het daten enz
Ja dat kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
zolang hebben we elkaar al niet gezien!
I am not a grudge holder, had er zelf ook wat actiever in kunnen zijnquote:
Preciesquote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
I am not a grudge holder, had er zelf ook wat actiever in kunnen zijnmaar bij sommige mensen maakt het niet uit als je ze lang niet spreekt/ziet als je ze dan weer ziet is alles goed
Ik kan nergens mijn mooie ray ban vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, ik moet weer een nieuwe zonnebril kopenBen die van mij weer eens kwijt en met één zonnestraal heb ik 'm al nodig..
niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
Ik heb zo'n leuk weekend gehad
Hoe lang probeer je een relatie met iemand in stand te houden als je het patroon herkent dat het contact slechts van één kant komt?
Niet langquote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
Hoe lang probeer je een relatie met iemand in stand te houden als je het patroon herkent dat het contact slechts van één kant komt?
Ik ook... Ik heb er nog maar achtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, ik moet weer een nieuwe zonnebril kopenBen die van mij weer eens kwijt en met één zonnestraal heb ik 'm al nodig..
Vertelquote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
als ik dat doe blijft er niemand over.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel
Ik heb dat een keer getest, niets van me laten horen een week lang en toen er maar een punt achter gezet.
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik dat doe blijft er niemand over.
Zo kun je dat ook met vrienden testen inderdaadquote:
ach ja, ik ben er inmiddels aan gewend en maak me er op 't moment ook niet zo druk over. Maar er zijn ook best periodes dat ik het wel erg vind.quote:
Een hele week nog wel. Nou nou, poeh poeh.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel
Ik heb dat een keer getest, niets van me laten horen een week lang en toen er maar een punt achter gezet.
Ik weet precies wat je bedoeld. Het moet altijd bij mij ook bijna altijd van mijn kant afkomen en ik vind dat moeilijk om te onderhouden (adhd daar maak je slecht vrienden mee ghehe) en tja resultaat geen hecht vriendengroepje ofzo, wel veel kenissen en lieve collega's. Kwaak is 1 van de weinige mensen die ik als een vriend zie en zijn vriendin, mijn collega zie ik steeds meer als vriendin. Toen ik iemand nodig had waren zij er voor mij. Lastig om mee om te gaan als je dat niet kent.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach ja, ik ben er inmiddels aan gewend en maak me er op 't moment ook niet zo druk over. Maar er zijn ook best periodes dat ik het wel erg vind.
Het was al niet veel en dat was wel een teken. Het was iets meer overigens. Dat noemde ik ook geen relatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Litpho het volgende:
Een hele week nog wel. Nou nou, poeh poeh.
klopt zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Lotusss het volgende:
Je weet dat er een echte vriendschap is als je elkaar niet elke week hoeft te zien/spreken om nog steeds dezelfde band te hebben.
Dat kan natuurlijk. Maar ik zie zelden al mijn vrienden in elke week. Neemt niet weg dat ze er zijn als ik ze nodig heb (en ik ze dus kan beschouwen als echte vrienden ipv. vage kennissen).quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was al niet veel en dat was wel een teken. Het was iets meer overigens. Dat noemde ik ook geen relatie.
precies. Nu ik er over nadenk zijn er op dit moment ook wel 2 mensen die ik als vrienden zou bestempelen. Heb er niet vaak contact mee, maar het is wel altijd goed en het komt ook niet alleen maar van mijn kant.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld. Het moet altijd bij mij ook bijna altijd van mijn kant afkomen en ik vind dat moeilijk om te onderhouden (adhd daar maak je slecht vrienden mee ghehe) en tja resultaat geen hecht vriendengroepje ofzo, wel veel kenissen en lieve collega's. Kwaak is 1 van de weinige mensen die ik als een vriend zie en zijn vriendin, mijn collega zie ik steeds meer als vriendin. Toen ik iemand nodig had waren zij er voor mij. Lastig om mee om te gaan als je dat niet kent.
Maar liever geen vrienden dan slechte vrienden hoor!
quote:
Altijd!quote:
dan hoop ik dat je a.s. weekend tijd hebt om wat af te spreken.quote:
Je bent pas echt stoer als je dat in lapo doetquote:
Ik moet nog over de shock komen dat ik je dan een tijdje niet spreekquote:
ik ben sowieso stoerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je bent pas echt stoer als je dat in lapo doet
Vast wel, maar moet even kijken wanneer precies. Ik mail/sms/bel je deze week nog wel even, oke?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je a.s. weekend tijd hebt om wat af te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |