Zonder tandjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
Ze is ook eens betrapt toen ze moest lachen, dat is uiterst zeldzaam. Erg knap van de fotograaf dat hij een kiekje heeft kunnen nemen van dat uitzonderlijke moment.![]()
[ afbeelding ]
kwas mijn gebit vergeten in te doenquote:
Oh jawel, meisje.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Daar vergis je je in, ik doe helemaal niks wat jij zegt..
oppergod of niet![]()
[..]
Ik weet daar nog wel een goed moment voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kwas mijn gebit vergeten in te doen
Nelly....quote:
Dat is op te lossen:quote:Op maandag 1 maart 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
ik mis wel wat staal
O, Hell no meneertjequote:
zet een piercingquote:
ow jij bent populairquote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
O, Hell no meneertje![]()
Jij kent mij overduidelijk nog niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mij ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.quote:
Tja ze heeft graag slaafjesquote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
en dat hoeft nu ook niet meerquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
welke lege plekken?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
dat gebeurd heul nietquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel.![]()
Daar ben ik oppergod voor namelijk.
Maar ook jij geeft haar wel weer veel aandachtquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
* mes opzoektquote:Op maandag 1 maart 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]Heul wel, al dan niet vrijwillig.
* ductape opzoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |