Nou, verlicht ons met iets spannends dan...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:34 schreef mrbox het volgende:
tja maar alleen melden dat we niet slapen, schieten we weinig mee op
spannends ? ik ben braaf zeg ik netquote:Op maandag 1 maart 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, verlicht ons met iets spannends dan...
Ook brave mensen maken spannende dingen mee, hoorquote:
Niks nuttigs te melden dan?quote:
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uitquote:
De storm is hier ook gaan liggen... Ben ook niet van plan een nieuwe discussie te startenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uit
partypooperquote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uit
vaarwelquote:Op maandag 1 maart 2010 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De storm is hier ook gaan liggen... Ben ook niet van plan een nieuwe discussie te starten
Truste
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapenquote:
Heeft ze je zo hard laten werken.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapen![]()
nog een partypooperquote:Op maandag 1 maart 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, van al die thee zal je ook niet 1.2.3 in slaap vallen
je verdiende hetquote:Op maandag 1 maart 2010 00:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapen![]()
Gekke springertquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:56 schreef kitao het volgende:
Ik kan het niet laten maar ik kick echt op dit nummer.
Nee hoor, het is namelijk niet verplicht dit topic te vullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:56 schreef kitao het volgende:
Mooi ,zit ik hier dan in m'n uppie , moet ik soms 65 clips gaan linken om met een gunstige wind de zeeuwse kust te verlaten en dit topic te vullen ?
![]()
Nja, je bent gek als je springt, maar hoeft niet te springen om gek te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 00:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik dacht dat gek en springert synoniem met elkaar waren voor jou.![]()
Hai emo![]()
Nee ze is enorm irritant en bijdehandquote:
Dus ik ben allebei, bedankt voor je compliment.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, je bent gek als je springt, maar hoeft niet te springen om gek te zijn![]()
en ik ben geen emoe
Oh, dat is niets nieuws, daar kan je ook niet aan wennen.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze is enorm irritant en bijdehandanders had ik niet zitten miepen
ik heb een foto van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb een foto van je.Ik word gewoon bang van de gelijkenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze is enorm irritant en bijdehandanders had ik niet zitten miepen
YWquote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dus ik ben allebei, bedankt voor je compliment.![]()
Nee, maar het is wel leuk hoe je erop reageert.Ik zag vandaag nog een emo in de bus.
[..]
Oh, dat is niets nieuws, daar kan je ook niet aan wennen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb een foto van je.en daar ging het huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Was niet nodig, hij keek bijna de heletijd naar beneden.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
YW![]()
O, vertel, zat ie zijn pluk voor zijn ogen te kammen?
quote:
Werkelijk ? ben zelfdestructief dan denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je vraagt er nog steeds helemaal zelf om
![]()
Ik verlang ook te veel op een maandagochtend , kan alleen niet slapen da's alles.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, het is namelijk niet verplicht dit topic te vullen.
Tis ook heel moeilijk om de wereld in de ogen te kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Was niet nodig, hij keek bijna de heletijd naar beneden.
Het niet doen is nog makkelijkerquote:
Daar vergis je je in, ik doe helemaal niks wat jij zegt..quote:Op maandag 1 maart 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben oppergod.
Je hebt dus gewoon te doen wat ik zeg, emoetje van me.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? ben zelfdestructief dan denk ik
Soms moet je moeite doen voor je vermaak.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het niet doen is nog makkelijker![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Zie, zo kijkt ze als ze boos is, zoals nu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Zie, zo kijkt ze als ze boos is, zoals nu.
[ afbeelding ]
ik hou van mijn baardquote:
je blijft nu googlen?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
Ze is ook eens betrapt toen ze moest lachen, dat is uiterst zeldzaam. Erg knap van de fotograaf dat hij een kiekje heeft kunnen nemen van dat uitzonderlijke moment.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zonder tandjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
Ze is ook eens betrapt toen ze moest lachen, dat is uiterst zeldzaam. Erg knap van de fotograaf dat hij een kiekje heeft kunnen nemen van dat uitzonderlijke moment.![]()
[ afbeelding ]
kwas mijn gebit vergeten in te doenquote:
Oh jawel, meisje.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Daar vergis je je in, ik doe helemaal niks wat jij zegt..
oppergod of niet![]()
[..]
Ik weet daar nog wel een goed moment voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kwas mijn gebit vergeten in te doen
Nelly....quote:
Dat is op te lossen:quote:Op maandag 1 maart 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
ik mis wel wat staal
O, Hell no meneertjequote:
zet een piercingquote:
ow jij bent populairquote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
O, Hell no meneertje![]()
Jij kent mij overduidelijk nog niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mij ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.quote:
Tja ze heeft graag slaafjesquote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
en dat hoeft nu ook niet meerquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
welke lege plekken?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
dat gebeurd heul nietquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel.![]()
Daar ben ik oppergod voor namelijk.
Maar ook jij geeft haar wel weer veel aandachtquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
* mes opzoektquote:Op maandag 1 maart 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]Heul wel, al dan niet vrijwillig.
* ductape opzoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |