Ja ja, je staat weer in de spotlights, just the way you like itquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grapje!![]()
Vergeef me!
Alweer een topic gelinkt aan mij! En kreng!
Da's dan weer nobel van jequote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef krengetje het volgende:
natuurlijk drink ik mee!!! Domme vraag..
Deze is gelukkig wat minder naar mij gericht.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, je staat weer in de spotlights, just the way you like it
Klinkt wel okee ja. Niet mijn favoriete song van Blof overigensquote:
ja maar wij zijn gewoon leuk enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grapje!![]()
Vergeef me!
Welke dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel okee ja. Niet mijn favoriete song van Blof overigens
Tja, uiteindelijk moet dat nog maar blijken he, of wij elkaar wel zo leuk vinden!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar wij zijn gewoon leuk enzo
Daar kan ik voor 50% over oordelenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar wij zijn gewoon leuk enzo
quote:
Zeeland is tegenwoordig the place to be hequote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grapje!![]()
Vergeef me!
Ik ken er niet zo heel veel, maar ik vind iig "Harder dan ik hebben kan" beter. Zelfs "Liefs uit LOnden" zou ik eerder opzetten dan Aan de Kustquote:
Voor jou welquote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeeland is tegenwoordig the place to be he
komen we donderdag achterquote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk moet dat nog maar blijken he, of wij elkaar wel zo leuk vinden!
Voor de één meer dan voor de ander.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn ook mooiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken er niet zo heel veel, maar ik vind iig "Harder dan ik hebben kan" beter. Zelfs "Liefs uit LOnden" zou ik eerder opzetten dan Aan de Kust
Pas maar opquote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk moet dat nog maar blijken he, of wij elkaar wel zo leuk vinden!
Ik ben er pas 1 keer in mijn leven geweest en dat kan ik me niet meer herinneren, zo jong was ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stukje buitenland in eigen landquote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor de één meer dan voor de ander.
Met ondeugende Venco weet je het nooitquote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef STING het volgende:
[..]
Straks vliegen ze elkaar nog in de haren bedoel je...?
Toch een rel!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef STING het volgende:
[..]
Straks vliegen ze elkaar nog in de haren bedoel je...?
Zo onvoorspelbaar is ze toch niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met ondeugende Venco weet je het nooit
Wat zou je doen is ook mooiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Enige nummer van Blof dat ik beetje te pruimen vind (en vroeger echt leuk vond) is "Wat zou je doen"
Precies!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met ondeugende Venco weet je het nooit
Ze gaat straks in jurk, wie had dat gedachtquote:
uh ik?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze gaat straks in jurk, wie had dat gedacht
Cue.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze gaat straks in jurk, wie had dat gedacht
Mwah.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat je er niet bij bent.
Daar moet je toch echt nog even op wachtenquote:
Ik heb krengetje binnen 5 minuten gevloerd. Ben jij mooi te laat.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah.
Als jullie nou gaan modder vechten, dan kom ik wel ff die kant op
ow werkelijk ? maar goed jij kent ook haar diepste geheimen ookquote:
Heel goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar moet je toch echt nog even op wachten
grrr.. niet zeggen!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar moet je toch echt nog even op wachten
Als ik van te voren ingelicht wordt, vast niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb krengetje binnen 5 minuten gevloerd. Ben jij mooi te laat.
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow werkelijk ? maar goed jij kent ook haar diepste geheimen ook
Cue heeft zo ongeveer altijd al geroepen dat ik ooit, net als haar, een keer een rok of iets zal gaan dragen. En nu wordt het een jurk. Ok, het is voor speciale gelegenheid en kom er amper onderuit, maar ze heeft uiteindelijk wel gelijk gehad.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow werkelijk ? maar goed jij kent ook haar diepste geheimen ook
Moet ik je wel heel vroeg inlichten hequote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik van te voren ingelicht wordt, vast niet.
En ik ga ervanuit dat krengetje binnen afzienbare tijd haar comeback maakt
Mijn auto gaat heul snel hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet ik je wel heel vroeg inlichten he
Heb je een Suzuki Alto?quote:
Kom je wel te laat.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Hij heeft airbags.
Truste liefquote:
Ik heb altijd de neiging die kut-auto's van de weg af te rijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, daar heeft m'n moeder vroeger nog in gereden
Mocht het zover komen, dan wil ik dat weleens zien.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor.
Die airbags ga ik toch niet nodig hebben, dus.
Wat een enorm foute typo zegquote:
Anders had je: troste lief?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:15 schreef STING het volgende:
Het is dat de i naast de o zit, anders was dit interessant voer voor psychogen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, dan wil ik dat weleens zien.
I do, i do!!quote:
5 minuten red je niet knul.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, ik zie het smsje wel tegemoet![]()
"Over 5 minuten stappen krengetje en ik de modderpoel in, kom je kijken?"
Daar heb ik wel een lange rit naar Zeeland voor overquote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, ik zie het smsje wel tegemoet![]()
"Over 5 minuten stappen krengetje en ik de modderpoel in, kom je kijken?"
Ik heb een vet stoere snelle Alfa, ik welquote:
Heet jij STING?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een lange rit naar Zeeland voor over
Nogmaals: Heet jij STING?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een vet stoere snelle Alfa, ik wel
Is het een privé showquote:
Dealquote:Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef krengetje het volgende:
[..]even mn ogen uit doen en dan ben ik eerst met een sms ok?
Gevecht met mijn meisje, en ik mag niet eens komenquote:
Ahum...jouw meisje? Jullie zijn toch platonische, geheel vriendschappelijke vriendjes met extra's?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gevecht met mijn meisje, en ik mag niet eens komen
Pff, jullie zijn vervelend vanavondquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahum...jouw meisje? Jullie zijn toch platonische, geheel vriendschappelijke vriendjes met extra's?
zeg dat wel saaie shit zoquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahum...jouw meisje? Jullie zijn toch platonische, geheel vriendschappelijke vriendjes met extra's?
Je mag krengetje achteraf troostenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gevecht met mijn meisje, en ik mag niet eens komen
Jij hebt je eigen kliek.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pff, jullie zijn vervelend vanavond
Kliekjes vorming
Met extras?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vorm heul geen kliekjequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als in.. extra plakje kaas of extra korting?
echt hequote:
Godsamme. Hoe vaak gaan wij nog hetzelfde zeggen?quote:
Nou, jij en krengel zijn wel kliekerig hoor! Dat geslijm. Ik begrijp nu precies wat RZ bedoeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaakquote:Op zondag 28 februari 2010 23:23 schreef vencodark het volgende:
Godsamme. Hoe vaak gaan wij nog hetzelfde zeggen?![]()
dat hoef ik lekker niet te doenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef mrbox het volgende:
Zelfs was ophangen is nog spannender, dat ga ik dan maar ff doen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat hoef ik lekker niet te doen
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat hoef ik lekker niet te doen
Ja, natuurlijk ben jij Jut. Wat heb je anders voor keuze?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik Jut?
Ow wacht ik ken er een lidje van.. moment
Kloptquote:
Dat weet ik welquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Cue_ het volgende:
"Wij zijn jut en jul.. twee hele hele hele goede vrienden
Wij zijn jut.. en jul, je kunt ons bijna altijd samen vinden
onafscheidelijk zijn wij, wij zijn altijd bij elkaar "
... etc etc.. is alweer 12 jaar gelden dat ik het gezongen heb
Behalve dat, is het een vrij realistisch nummer.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Cue_ het volgende:
"Wij zijn jut en jul.. twee hele hele hele goede vrienden
Wij zijn jut.. en jul, je kunt ons bijna altijd samen vinden
onafscheidelijk zijn wij, wij zijn altijd bij elkaar "
... etc etc.. is alweer 12 jaar gelden dat ik het gezongen heb
Venco.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve dat, is het een vrij realistisch nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenuwachtig in de coulisse staan tot ik het podium op mochtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook
OEeh vertel wat er allemaal in je opkomt
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:29 schreef Cue_ het volgende:
3 letters he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:29 schreef Cue_ het volgende:Oh oh, Cue gaat losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel coolquote:
En die zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je de bijbehorende consequenties aanvaarden.
Die deed mijn broer (in 1991) ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is zelfs te vinden op youtube!!
Niet van ons, maar het lijkt er echt sprekend op!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:![]()
![]()
![]()
het is zelfs te vinden op youtube!!
Niet van ons, maar het lijkt er echt sprekend op!!
Dat zijn ze met elke musical wel volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
Haha ja
De makers van deze musicals zijn binnen
Hehequote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze met elke musical wel volgens mij.
Dat rouleert als een gek door het land heen
Maar wow.. mensen die dezelfde musical kennen als ik gedaan heb![]()
![]()
Ik krijg nu nooit dronken smsjesquote:
Ik ook niet.quote:
Mij absoluut wel.. alles is herkenning..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Toch komt me die tekst totaal niet meer bekend voor:
http://www.jingo.nl/pdf/musical/demo_windkracht8.pdf
Vind smsjes iets persoonlijker. Ik sms liever dagelijks met iemand dan dagelijks op msn spreken. Als ik zou moeten kiezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik krijg zelfs nauwelijks sms-jes. Het hoeft voor mij ook niet echt per se. Ik vind mailen of MSN-en fijner
Stuur jij dronken smsjes naar Box?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze kreeg, was je er ook niet altijd blij mee
Ik was nog wakker.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef STING het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die smsjes veel indruk gemaakt
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind smsjes iets persoonlijker. Ik sms liever dagelijks met iemand dan dagelijks op msn spreken. Als ik zou moeten kiezen.
nah volgens jou ga ik ook niet naar de aldiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze kreeg, was je er ook niet altijd blij mee
Leuk hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij absoluut wel.. alles is herkenning..
Ik heb het tekstboekje ook nogen kan met de video bijna meepraten
(en nee, zo vaak kijk ik er niet naar.. 1x per 4 jaar ofzo maar )
Wees blij dat ik zo'n goed beeld van je hebquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef mrbox het volgende:
nah volgens jou ga ik ook niet naar de aldi
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.
Maar ik ga nu wel naar de Aldiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik zo'n goed beeld van je heb
Idd. Daarom een mobieltje besteld met qwerty-toetsenbordquote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.
Zeker leukquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik heb er helemaal nix meer van.
Tenzij m'n ouders nog ergens een secret stash hebben.
Niet te zoet/sappigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het.
Jullie willen 's nachts wakker gesmst worden door een of ander zoet smsje
Doe het idd niet omdat ik het zo'n geweldige winkel vind, hoewel 2 tassen vol zooi voor weinig geld geeft wel een zekere voldoeningquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe je enkel uit noodzaak.. je bent nu een arme student
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapierquote:Op zondag 28 februari 2010 23:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe het idd niet omdat ik het zo'n geweldige winkel vind, hoewel 2 tassen vol zooi voor weinig geld geeft wel een zekere voldoening
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapier
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Daarom een mobieltje besteld met qwerty-toetsenbord
Adiosquote:Op zondag 28 februari 2010 23:53 schreef STING het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.
Ik ga eens slapen
Slaap lekker
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan soppig/sappig .. dat zoette staat mij niet echt aan
jaa multivruchten sap, hotdogs, loempia's, afbakbroodjes, zijn redelijk te doen allemaalquote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapier
Trustequote:Op zondag 28 februari 2010 23:53 schreef STING het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.
Ik ga eens slapen
Slaap lekker
Haha, ik wilde hetzelfde gaan opmerken, maar heb het uiteindelijk niet gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?
Deed ik voor je.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik wilde hetzelfde gaan opmerken, maar hebt het uiteindelijk niet gedaan
de bakpaos ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa multivruchten sap, hotdogs, loempia's, afbakbroodjes, zijn redelijk te doen allemaal
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?
Vlees heb ik me nog niet aan gewaagd, peren zijn beetje hard nog..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de bakpaos ook
het vlees ook..
de tonic ook..
sterker nog.. ik kan er best goed winkelen
sja, die eet ik dan weer nietquote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vlees heb ik me nog niet aan gewaagd, peren zijn beetje hard nog..
duits vlees is goed vleesquote:
Wat is daar mis mee? Daar zul je ooit zelf ook aan moeten geloven, als je het niet al moet doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:00 schreef vencodark het volgende:
Ja, laten we het over boodschappen hebben.
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Daar zul je ooit zelf ook aan moeten geloven, als je het niet al moet doen.
Ja ik ga ook zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:01 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben ook pitten, gaat mij hier te langzaam
wie is sanders?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gehakt bij de Sanders is net zo goed (al dan niet lekkerder) en is nog goedkoper ook
lokale super daar bij haar in de buurt, let er maar niet opquote:
ik ben alleen echte winkels gewendquote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
lokale super daar bij haar in de buurt, let er maar niet op
Adiosquote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens ook afsluiten. Het is al weer laat.
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens ook afsluiten. Het is al weer laat.
![]()
Jij bent toch helemaal niets gewendquote:Op maandag 1 maart 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben alleen echte winkels gewend![]()
meer als jijquote:
dat bedoel ikquote:
Ik ook nietquote:
hier ook nietquote:
Nou, verlicht ons met iets spannends dan...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:34 schreef mrbox het volgende:
tja maar alleen melden dat we niet slapen, schieten we weinig mee op
spannends ? ik ben braaf zeg ik netquote:Op maandag 1 maart 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, verlicht ons met iets spannends dan...
Ook brave mensen maken spannende dingen mee, hoorquote:
Niks nuttigs te melden dan?quote:
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uitquote:
De storm is hier ook gaan liggen... Ben ook niet van plan een nieuwe discussie te startenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uit
partypooperquote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen denk ik, komt weinig zinnigs meer uit
vaarwelquote:Op maandag 1 maart 2010 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De storm is hier ook gaan liggen... Ben ook niet van plan een nieuwe discussie te starten
Truste
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapenquote:
Heeft ze je zo hard laten werken.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapen![]()
nog een partypooperquote:Op maandag 1 maart 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, van al die thee zal je ook niet 1.2.3 in slaap vallen
je verdiende hetquote:Op maandag 1 maart 2010 00:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij maakt mij zo moe en dan ook nog gek staan te kijken als ik ga slapen![]()
Gekke springertquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:56 schreef kitao het volgende:
Ik kan het niet laten maar ik kick echt op dit nummer.
Nee hoor, het is namelijk niet verplicht dit topic te vullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:56 schreef kitao het volgende:
Mooi ,zit ik hier dan in m'n uppie , moet ik soms 65 clips gaan linken om met een gunstige wind de zeeuwse kust te verlaten en dit topic te vullen ?
![]()
Nja, je bent gek als je springt, maar hoeft niet te springen om gek te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 00:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik dacht dat gek en springert synoniem met elkaar waren voor jou.![]()
Hai emo![]()
Nee ze is enorm irritant en bijdehandquote:
Dus ik ben allebei, bedankt voor je compliment.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, je bent gek als je springt, maar hoeft niet te springen om gek te zijn![]()
en ik ben geen emoe
Oh, dat is niets nieuws, daar kan je ook niet aan wennen.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze is enorm irritant en bijdehandanders had ik niet zitten miepen
ik heb een foto van je.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb een foto van je.Ik word gewoon bang van de gelijkenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze is enorm irritant en bijdehandanders had ik niet zitten miepen
YWquote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dus ik ben allebei, bedankt voor je compliment.![]()
Nee, maar het is wel leuk hoe je erop reageert.Ik zag vandaag nog een emo in de bus.
[..]
Oh, dat is niets nieuws, daar kan je ook niet aan wennen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb een foto van je.en daar ging het huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Was niet nodig, hij keek bijna de heletijd naar beneden.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
YW![]()
O, vertel, zat ie zijn pluk voor zijn ogen te kammen?
quote:
Werkelijk ? ben zelfdestructief dan denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je vraagt er nog steeds helemaal zelf om
![]()
Ik verlang ook te veel op een maandagochtend , kan alleen niet slapen da's alles.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, het is namelijk niet verplicht dit topic te vullen.
Tis ook heel moeilijk om de wereld in de ogen te kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Was niet nodig, hij keek bijna de heletijd naar beneden.
Het niet doen is nog makkelijkerquote:
Daar vergis je je in, ik doe helemaal niks wat jij zegt..quote:Op maandag 1 maart 2010 01:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben oppergod.
Je hebt dus gewoon te doen wat ik zeg, emoetje van me.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? ben zelfdestructief dan denk ik
Soms moet je moeite doen voor je vermaak.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het niet doen is nog makkelijker![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Zie, zo kijkt ze als ze boos is, zoals nu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Zie, zo kijkt ze als ze boos is, zoals nu.
[ afbeelding ]
ik hou van mijn baardquote:
je blijft nu googlen?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
Ze is ook eens betrapt toen ze moest lachen, dat is uiterst zeldzaam. Erg knap van de fotograaf dat hij een kiekje heeft kunnen nemen van dat uitzonderlijke moment.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zonder tandjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef RaXz het volgende:
Ze is ook eens betrapt toen ze moest lachen, dat is uiterst zeldzaam. Erg knap van de fotograaf dat hij een kiekje heeft kunnen nemen van dat uitzonderlijke moment.![]()
[ afbeelding ]
kwas mijn gebit vergeten in te doenquote:
Oh jawel, meisje.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Daar vergis je je in, ik doe helemaal niks wat jij zegt..
oppergod of niet![]()
[..]
Ik weet daar nog wel een goed moment voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kwas mijn gebit vergeten in te doen
Nelly....quote:
Dat is op te lossen:quote:Op maandag 1 maart 2010 01:19 schreef mrbox het volgende:
ik mis wel wat staal
O, Hell no meneertjequote:
zet een piercingquote:
ow jij bent populairquote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
O, Hell no meneertje![]()
Jij kent mij overduidelijk nog niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mij ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.quote:
Tja ze heeft graag slaafjesquote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
en dat hoeft nu ook niet meerquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ikke niet, ik herinner mij dat het vaak voorkwam dat iedereen wegging toen zij wegging. Zullen vast haar plebs zijn ofzo.
welke lege plekken?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
dat gebeurd heul nietquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel.![]()
Daar ben ik oppergod voor namelijk.
Maar ook jij geeft haar wel weer veel aandachtquote:Op maandag 1 maart 2010 01:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast om de lege plekken in haar karakter mee op te vullen.
* mes opzoektquote:Op maandag 1 maart 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]Heul wel, al dan niet vrijwillig.
* ductape opzoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |