Met extras?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahum...jouw meisje? Jullie zijn toch platonische, geheel vriendschappelijke vriendjes met extra's?
Ik vorm heul geen kliekjequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als in.. extra plakje kaas of extra korting?
echt hequote:
Godsamme. Hoe vaak gaan wij nog hetzelfde zeggen?quote:
Nou, jij en krengel zijn wel kliekerig hoor! Dat geslijm. Ik begrijp nu precies wat RZ bedoeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaakquote:Op zondag 28 februari 2010 23:23 schreef vencodark het volgende:
Godsamme. Hoe vaak gaan wij nog hetzelfde zeggen?![]()
dat hoef ik lekker niet te doenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef mrbox het volgende:
Zelfs was ophangen is nog spannender, dat ga ik dan maar ff doen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat hoef ik lekker niet te doen
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat hoef ik lekker niet te doen
Ja, natuurlijk ben jij Jut. Wat heb je anders voor keuze?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik Jut?
Ow wacht ik ken er een lidje van.. moment
Kloptquote:
Dat weet ik welquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Cue_ het volgende:
"Wij zijn jut en jul.. twee hele hele hele goede vrienden
Wij zijn jut.. en jul, je kunt ons bijna altijd samen vinden
onafscheidelijk zijn wij, wij zijn altijd bij elkaar "
... etc etc.. is alweer 12 jaar gelden dat ik het gezongen heb
Behalve dat, is het een vrij realistisch nummer.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Cue_ het volgende:
"Wij zijn jut en jul.. twee hele hele hele goede vrienden
Wij zijn jut.. en jul, je kunt ons bijna altijd samen vinden
onafscheidelijk zijn wij, wij zijn altijd bij elkaar "
... etc etc.. is alweer 12 jaar gelden dat ik het gezongen heb
Venco.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve dat, is het een vrij realistisch nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenuwachtig in de coulisse staan tot ik het podium op mochtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook
OEeh vertel wat er allemaal in je opkomt
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:29 schreef Cue_ het volgende:
3 letters he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:29 schreef Cue_ het volgende:Oh oh, Cue gaat losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel coolquote:
En die zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je de bijbehorende consequenties aanvaarden.
Die deed mijn broer (in 1991) ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is zelfs te vinden op youtube!!
Niet van ons, maar het lijkt er echt sprekend op!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:![]()
![]()
![]()
het is zelfs te vinden op youtube!!
Niet van ons, maar het lijkt er echt sprekend op!!
Dat zijn ze met elke musical wel volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
Haha ja
De makers van deze musicals zijn binnen
Hehequote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze met elke musical wel volgens mij.
Dat rouleert als een gek door het land heen
Maar wow.. mensen die dezelfde musical kennen als ik gedaan heb![]()
![]()
Ik krijg nu nooit dronken smsjesquote:
Ik ook niet.quote:
Mij absoluut wel.. alles is herkenning..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Toch komt me die tekst totaal niet meer bekend voor:
http://www.jingo.nl/pdf/musical/demo_windkracht8.pdf
Vind smsjes iets persoonlijker. Ik sms liever dagelijks met iemand dan dagelijks op msn spreken. Als ik zou moeten kiezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik krijg zelfs nauwelijks sms-jes. Het hoeft voor mij ook niet echt per se. Ik vind mailen of MSN-en fijner
Stuur jij dronken smsjes naar Box?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze kreeg, was je er ook niet altijd blij mee
Ik was nog wakker.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef STING het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die smsjes veel indruk gemaakt
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind smsjes iets persoonlijker. Ik sms liever dagelijks met iemand dan dagelijks op msn spreken. Als ik zou moeten kiezen.
nah volgens jou ga ik ook niet naar de aldiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze kreeg, was je er ook niet altijd blij mee
Leuk hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij absoluut wel.. alles is herkenning..
Ik heb het tekstboekje ook nogen kan met de video bijna meepraten
(en nee, zo vaak kijk ik er niet naar.. 1x per 4 jaar ofzo maar )
Wees blij dat ik zo'n goed beeld van je hebquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef mrbox het volgende:
nah volgens jou ga ik ook niet naar de aldi
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.
Maar ik ga nu wel naar de Aldiquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik zo'n goed beeld van je heb
Idd. Daarom een mobieltje besteld met qwerty-toetsenbordquote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, komt misschien ook omdat ik mede door mijn motoriek helemaal niet handig ben met de telefoontoetsen. Vreemd genoeg kan ik wel blind typen.
Zeker leukquote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik heb er helemaal nix meer van.
Tenzij m'n ouders nog ergens een secret stash hebben.
Niet te zoet/sappigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het.
Jullie willen 's nachts wakker gesmst worden door een of ander zoet smsje
Doe het idd niet omdat ik het zo'n geweldige winkel vind, hoewel 2 tassen vol zooi voor weinig geld geeft wel een zekere voldoeningquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe je enkel uit noodzaak.. je bent nu een arme student
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapierquote:Op zondag 28 februari 2010 23:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe het idd niet omdat ik het zo'n geweldige winkel vind, hoewel 2 tassen vol zooi voor weinig geld geeft wel een zekere voldoening
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapier
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Daarom een mobieltje besteld met qwerty-toetsenbord
Adiosquote:Op zondag 28 februari 2010 23:53 schreef STING het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.
Ik ga eens slapen
Slaap lekker
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan soppig/sappig .. dat zoette staat mij niet echt aan
jaa multivruchten sap, hotdogs, loempia's, afbakbroodjes, zijn redelijk te doen allemaalquote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 tassen vol? ik haal er enkel melk en komkommers ow en pleepapier
Trustequote:Op zondag 28 februari 2010 23:53 schreef STING het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.
Ik ga eens slapen
Slaap lekker
Haha, ik wilde hetzelfde gaan opmerken, maar heb het uiteindelijk niet gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?
Deed ik voor je.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik wilde hetzelfde gaan opmerken, maar hebt het uiteindelijk niet gedaan
de bakpaos ookquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa multivruchten sap, hotdogs, loempia's, afbakbroodjes, zijn redelijk te doen allemaal
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit je nu feitelijk te zeggen dat je geile smsjes van STING wilt ontvangen?
Vlees heb ik me nog niet aan gewaagd, peren zijn beetje hard nog..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de bakpaos ook
het vlees ook..
de tonic ook..
sterker nog.. ik kan er best goed winkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |