Vrijdag was erg lekker jaquote:
Dat klinkt goed, mooi zoquote:Op maandag 1 maart 2010 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag was erg lekker ja
Dacht dat ik de rest van het weekend vrij was, maar werd nog herinnert aan een verjaardag zaterdagavond (leuk!) en de verjaardag van oma gisterenmiddag. Ze is 95 geworden... de tering...
De tering wat oudquote:Op maandag 1 maart 2010 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, mooi zo
De tering als wat oud, of de tering wat was dat saai?
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tering wat oud(verjaardag was net als elk jaar erg gezellig, vrijwel de hele familie bij elkaar, en de meeste zie ik alleen dan
)
Oma is verantwoordelijk voor 22 nieuwe mensen (5 kinderen, 10 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen)quote:
Afschieten dus eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oma is verantwoordelijk voor 22 nieuwe mensen (5 kinderen, 10 kleinkinderen en 7 achterkleinkinderen)
Nou ze hadden mogen ophouden na het 6de kleinkind (vooruit, 7de, mag mijn broertje ook nog meedoenquote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Was goed![]()
En de jouw? nog leuke dingen gedaan?
Vrijdag is een oud kennis langs geweest en zaterdag een nieuwe en zondag helemaal niks gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan?![]()
Die van mij was goedBegon met een leuke avond in de kroeg, zaterdag lekker uitgeslapen, verder niet zoveel gedaan en zondag even bij mijn oma in het ziekenhuis geweest.
Ik moet het toch een naampje gevenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik vond de term 'nieuwe kennis' leuker gevonden.
Moeder van een 'vriend' van ons betaald al jaren netjes de rekening om bevriend met hem te blijvenquote:
Leukquote:Op maandag 1 maart 2010 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag is een oud kennis langs geweest en zaterdag een nieuwe en zondag helemaal niks gedaan
Met je oma gaat het allemaal weer beter toch?
Dan is het huidige vriend.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder van een 'vriend' van ons betaald al jaren netjes de rekening om bevriend met hem te blijven
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh het maakt mij niet uit hoor. Vond het, samen met 'oude kennis', goed bedacht.
ergens rond dementiequote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer hou je op met iemand te kennen dan?
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]dank je.
Ja ik ook wel.. en was het in ieder geval uh duidelijker dat ik de ene al wat langer kende en de ander niet
Als het contact compleet weg is?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
Wanneer hou je op met iemand te kennen dan?
Ja toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef vencodark het volgende:
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!
Afwachten nog even. De pijn is wel jammer, maar hopelijk gaat dat snel wegquote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk![]()
Bijna, woensdag de uitslag of het inderdaad kwaadaardig was en of d'r lymfeklieren schoon zijnVerder heeft ze wel pijn enz.
Uiteraard. Je moet iemands leven hier wel tot in detail kunnen volgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef vencodark het volgende:
Die uitleg ben je aan de fokkers hier natuurlijk ook verschuldigd!
Vertrouw maar op mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schrok al.. ik wil natuurlijk niet teveel informatie geven, maar wat moet, dat moet he
vertel dan maar eens in detail wat je allemaal uitgespookt hebt van het weekendquote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet iemands leven hier wel tot in detail kunnen volgen.
Niet *mijn* leven... *jullie* leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Cue_ het volgende:
vertel dan maar eens in detail wat je allemaal uitgespookt hebt van het weekend
Ik zou Cue nooit over het randje van het ravijn laten stappen!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We vertrouwen je tot net nadat we over het randje van het ravijn zijn gestapt
Absoluut wel, maar blijf het eng vindenquote:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiekquote:
Krea bestaat uit meerdere personen?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiek
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou Cue nooit over het randje van het ravijn laten stappen!![]()
Jou daarentegen.
Een schizofreen is er niets bijquote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krea bestaat uit meerdere personen?
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar jouw leven is 'jullie' leven in mijn optiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |