Over wie heb je het dan wel beste Kitao?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom zou ik een newbee alles uit de doeken doen; wat ga je me dokken ?
Maar voor de duidelijkheid , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
Met zo'n instelling lig je er hier gauw uit , vooral als je mis loop te gokken.
Géén idee. Maar één ding weet ik wel betreffende onze [Singles] nachtbaggeraar:quote:Op maandag 1 maart 2010 07:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over wie heb je het dan wel beste Kitao?
Ik heb er niet eens bananen in gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen Ernie kan goed bananen er in hebben
Oh, dan is het helemaal kut.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bananen in gedaan
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?quote:
Ja, vertel eensquote:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik superquote:Op maandag 1 maart 2010 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?![]()
Harry Brown.quote:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnenquote:
Ja, inderdaad, bioscoop is toch een stuk beter dan een TV of computerscherm. Ging vroeger elke week naar de sneak, lekker goedkoop en regelmatig een leuke verrassing.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Harry Brown.
Maar niet eens zozeer de film. Het is meer de bios, dan komt een film toch beter tot z'n recht...
Vroeger ging ik wekelijks, maar sinds er geen bios in het centrum meer zit, nog maar zelden.
Mooi zoquote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik super
Ooh dat is leukquote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef JoeBravo het volgende:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnen![]()
From?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |