Vertelquote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
Ik heb zo'n leuk weekend gehad
Hoe lang probeer je een relatie met iemand in stand te houden als je het patroon herkent dat het contact slechts van één kant komt?
als ik dat doe blijft er niemand over.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel
Ik heb dat een keer getest, niets van me laten horen een week lang en toen er maar een punt achter gezet.
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik dat doe blijft er niemand over.
Zo kun je dat ook met vrienden testen inderdaadquote:
ach ja, ik ben er inmiddels aan gewend en maak me er op 't moment ook niet zo druk over. Maar er zijn ook best periodes dat ik het wel erg vind.quote:
Een hele week nog wel. Nou nou, poeh poeh.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel
Ik heb dat een keer getest, niets van me laten horen een week lang en toen er maar een punt achter gezet.
Ik weet precies wat je bedoeld. Het moet altijd bij mij ook bijna altijd van mijn kant afkomen en ik vind dat moeilijk om te onderhouden (adhd daar maak je slecht vrienden mee ghehe) en tja resultaat geen hecht vriendengroepje ofzo, wel veel kenissen en lieve collega's. Kwaak is 1 van de weinige mensen die ik als een vriend zie en zijn vriendin, mijn collega zie ik steeds meer als vriendin. Toen ik iemand nodig had waren zij er voor mij. Lastig om mee om te gaan als je dat niet kent.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach ja, ik ben er inmiddels aan gewend en maak me er op 't moment ook niet zo druk over. Maar er zijn ook best periodes dat ik het wel erg vind.
Het was al niet veel en dat was wel een teken. Het was iets meer overigens. Dat noemde ik ook geen relatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Litpho het volgende:
Een hele week nog wel. Nou nou, poeh poeh.
klopt zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:38 schreef Lotusss het volgende:
Je weet dat er een echte vriendschap is als je elkaar niet elke week hoeft te zien/spreken om nog steeds dezelfde band te hebben.
Dat kan natuurlijk. Maar ik zie zelden al mijn vrienden in elke week. Neemt niet weg dat ze er zijn als ik ze nodig heb (en ik ze dus kan beschouwen als echte vrienden ipv. vage kennissen).quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was al niet veel en dat was wel een teken. Het was iets meer overigens. Dat noemde ik ook geen relatie.
precies. Nu ik er over nadenk zijn er op dit moment ook wel 2 mensen die ik als vrienden zou bestempelen. Heb er niet vaak contact mee, maar het is wel altijd goed en het komt ook niet alleen maar van mijn kant.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld. Het moet altijd bij mij ook bijna altijd van mijn kant afkomen en ik vind dat moeilijk om te onderhouden (adhd daar maak je slecht vrienden mee ghehe) en tja resultaat geen hecht vriendengroepje ofzo, wel veel kenissen en lieve collega's. Kwaak is 1 van de weinige mensen die ik als een vriend zie en zijn vriendin, mijn collega zie ik steeds meer als vriendin. Toen ik iemand nodig had waren zij er voor mij. Lastig om mee om te gaan als je dat niet kent.
Maar liever geen vrienden dan slechte vrienden hoor!
quote:
Altijd!quote:
dan hoop ik dat je a.s. weekend tijd hebt om wat af te spreken.quote:
Je bent pas echt stoer als je dat in lapo doetquote:
Ik moet nog over de shock komen dat ik je dan een tijdje niet spreekquote:
ik ben sowieso stoerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je bent pas echt stoer als je dat in lapo doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |