Meteorologisch gezien is die vandaag ook begonnenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie echt lente als ik naar buiten kijk. Jammer dat ik het nog niet voel.
Ja man die wind gisterquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blauw lucht, wolkjes, groen gras![]()
Regen heb ik alleen maar gezien dit weekend en veul veul wind, dus ik hoef even geen regen meer
Ik wil weer net als vorig jaar van de zomer lekker bbqen met jou en kwaak e.d.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blauw lucht, wolkjes, groen gras![]()
Regen heb ik alleen maar gezien dit weekend en veul veul wind, dus ik hoef even geen regen meer
Dat lijkt me super leuk inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil weer net als vorig jaar van de zomer lekker bbqen met jou en kwaak e.d.dus de zon mag van mij snel gaan schijnen
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me super leuk inderdaadSpreek jij kwaak nog wel eens?
Leukquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
regelmatig.... is 1 van de weinige mensen die ik compleet vertrouw.... en tja zijn vriendin is mijn collega
Kwaak heeft weer een vriend? gaaafquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]regelmatig.... is 1 van de weinige mensen die ik compleet vertrouw.... en tja zijn vriendin is mijn collega
ja die zijn alweer een half jaar samenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
LeukOoh hij toch wat met haar gekregen? Tof
Tofquote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja die zijn alweer een half jaar samen
zolang hebben we elkaar al niet gezien!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TofJa, inderdaad, toen was hij net aan het daten enz
Ja dat kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
zolang hebben we elkaar al niet gezien!
I am not a grudge holder, had er zelf ook wat actiever in kunnen zijnquote:
Preciesquote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
I am not a grudge holder, had er zelf ook wat actiever in kunnen zijnmaar bij sommige mensen maakt het niet uit als je ze lang niet spreekt/ziet als je ze dan weer ziet is alles goed
Ik kan nergens mijn mooie ray ban vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, ik moet weer een nieuwe zonnebril kopenBen die van mij weer eens kwijt en met één zonnestraal heb ik 'm al nodig..
niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
Ik heb zo'n leuk weekend gehad
Hoe lang probeer je een relatie met iemand in stand te houden als je het patroon herkent dat het contact slechts van één kant komt?
Niet langquote:Op maandag 1 maart 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
Ik heb zo'n leuk weekend gehad
Hoe lang probeer je een relatie met iemand in stand te houden als je het patroon herkent dat het contact slechts van één kant komt?
Ik ook... Ik heb er nog maar achtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, ik moet weer een nieuwe zonnebril kopenBen die van mij weer eens kwijt en met één zonnestraal heb ik 'm al nodig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |