In de volksmond is MPS toch gewoon Schizo....quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
Een schizo heeft dan ook geen meerdere persoonlijkheden. Dat is een misvatting.
Kan niet schokkender zijn dan de dingen die ik hier soms neer gooi. (toch?)quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.
En de details van mijn leven zijn niet geschikt voor fok. Te schokkend.
Via de mailbox zijn ze ook wenselijk hoor..quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt alleen vanuit mijn perspectief uiteraard.
En de details van mijn leven zijn niet geschikt voor fok. Te schokkend.
Nee, maar die wil ik soms ook niet lezen. Vandaar dat ik het niet post hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet schokkender zijn dan de dingen die ik hier soms neer gooi. (toch?)
Heb jij een mailbox?quote:
Nein!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de volksmond is MPS toch gewoon Schizo.....
en toch zijn ze nooit alleen!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een schizo heeft dan ook geen meerdere persoonlijkheden. Dat is een misvatting.
misschien het verschil tussen meerdere personen en meerdere persoonlijkhedenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nein!
Schizofrenie is volgens mij wel een persoonlijkheidsstoornis maar zijn geen meerdere personen zeg maar.
Die heeft het verkeerd, zei ik toch!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawohl! In den volksmond zei ik toch.
Nee, dat komt door stemmen in het hoofd.quote:
Wut?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
misschien het verschil tussen meerdere personen en meerdere persoonlijkheden
Ik denk dat mensen het fijn vinden dat jij wel die terughoudendheid hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:49 schreef Kreator het volgende:
Nee, maar die wil ik soms ook niet lezen. Vandaar dat ik het niet post hier..
quote:Ruim vijfduizend personen hebben maandag koude temperaturen weten te trotseren voor een foto voor het Opera House in de Australische stad Sydney.
Groot persoon uitholen en er twee lilliputters induwen?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe duw je meerdere personen in 1 iemand?
Je hebt het nog niet eerder geprobeerd?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe duw je meerdere personen in 1 iemand?
Ja idd, ik moest er ook al om lachenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)akt-opera-house.html
Wat een ontzettend domme fout![]()
[..]
Ok...dit duurde ff.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met ons gaat het goedquote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe is het nou met jullie tweetjes dan?
het is vandaag maar 18graden in sydney dus voor hun is het niet bepaald warm nuquote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat de rest niet bestaat in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe is het nou met jullie tweetjes dan?
Snap ik, maar dan nog heb ik niet het gevoel dat de schrijver dát bedoeldequote:Op maandag 1 maart 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
het is vandaag maar 18graden in sydney dus voor hun is het niet bepaald warm nu
Hoi lieverd.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fijn dat de rest niet bestaat in dit topic
Nee inderdaad, de schrijver (van het ANP, want op de FP staat het ook zo), redeneerde gewoon gerekend vanaf Nederland.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan nog heb ik niet het gevoel dat de schrijver dát bedoelde
sowieso australiequote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de schrijver (van het ANP, want op de FP staat het ook zo), redeneerde gewoon gerekend vanaf Nederland.
(overigens zou ik er best wel een linkerbeen of zo voor over hebben om het nu hier 18 graden te hebben)
Lente?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie echt lente als ik naar buiten kijk. Jammer dat ik het nog niet voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |