Venco?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:56 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.
Elke week!quote:
Venco? Ja onder andere fora ga ik onder de naam trekdrop maar die heb je niet van Venco hoor maar van Hariboquote:
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:56 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.
Oh sorry. Je was serieus in je reactie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.
Sport volop en weet niet wat een kabeltje op haar computer voor functie heeft.
Verder roddelt ze iets te veel maar is ze van dezelfde leeftijd als jij.
En als je er geen moeite voor wil doen omdat ze te ver woont probeer dan Lexa , dan kun je op provincie selecteren ; vermoei me dan ook niet met je kieskeurigheid.
Daarom is de titel ook dat gebeurd heul niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier nog te kort om het echt te weten, maar volgens mij is het een zeldzaamheid.
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Oh sorry. Je was serieus sarcastisch in je reactie.
Klinkt alsof je nare ervaringen hebt met die vencoquote:
Waarom zou ik een newbee alles uit de doeken doen; wat ga je me dokken ?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:23 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nare ervaringen hebt met die venco
Wil je erover praten?
Gaat het om de user vencodark misschien? Die komt uit Zeeland.
Wil je nog een sigaar, meneer de elitaire VVD'er?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom zou ik een newbee alles uit de doeken doen; wat ga je me dokken ?
Maar voor de duidelijk , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
Met zo'n instelling lig je er hier gauw uit , vooral als je mis loop te gokken.
Dan zou ik me vooral geen VVD'er noemen als ik jou was , dan wordt het oorlog.....quote:Op maandag 1 maart 2010 03:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Wil je nog een sigaar, meneer de elitaire VVD'er?![]()
Geef nou toe. Het was een uiterst bewonderingswaardige poging.
Daarnaast; ik kom hier vrede en geluk brengen.
Nee daar mag ik niet inquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:41 schreef Bos81 het volgende:
Nou ik denk dat ik maar ga, hopelijk is het over een uurtje of 6 een stuk sfeervoller als nu
Nouja ik heb anders gehoord dat oorlog in de slaapkamer anders goed is voor heftige goedmaakseks :kwijlquote:Op maandag 1 maart 2010 03:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Dan zou ik me vooral geen VVD'er noemen als ik jou was , dan wordt het oorlog.....![]()
Bewonderigenswaardige poging , waarom?
Denk je soms in de broekjes van mijn blauwtjes te kunnen kruipen ....![]()
Peace en vree , zie je wel dat je geadapteerd bent met sommige zeeuwse stijfkoppen...
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactiequote:Op maandag 1 maart 2010 03:47 schreef kitao het volgende:
[..]
vreemd , gisteren zei een dame hetzelfde tegen mij.
Wie verbiedt dat dan ?
Het schijnt daar er heftig aan toe te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactie![]()
Ik weet nieteens wie daarover gaat
Heeft weinig met mijn opmerking te maken , maar alaquote:Op maandag 1 maart 2010 03:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Nouja ik heb anders gehoord dat oorlog in de slaapkamer anders goed is voor heftige goedmaakseks :kwijl
Zak , omdat ik je antwoord geef ben ik gay ?quote:Profiel zegt dat je een man bent dus jij mag wel je broek aanhouden hoor. Ook voor jou zullen wel een aantal lekkere gay boys rondlopen op het forum. Iedereen verdient liefde.
quote:Ik ben gewoon knettergek net als Michielos alleen ben ik wel rustig![]()
beter voor jou en mij...quote:Okay ik trek het VVD commentaar dan in.
geen idee ook , ik neem de moeite niet eens , het is hier al oversext genoeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mailtje gestuurd maar kreeg geen reactie![]()
Ik weet nieteens wie daarover gaat
Dat is het punt niet , ik heb eens gezien dat een dame in een serieuze discussie volledig onderuit werd gehaald op basis van teksten die ze in dat keldertje had geplaatst.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:49 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Het schijnt daar er heftig aan toe te gaan.
Verhalen over golden showers en bestiality enzo.
Ik wil er niet eens in kijken
overdrijven is ook een vak , furieus ?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
Doe je dat nou bewust kitao.
Elke keer iets totaal anders lezen dan wat ik typ en daar furieus op reageren?
Maar goed. Laten we het over het geweldige single leven hebben.
en toch doe je het.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:09 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Sorry. Op jouw posts reageren heeft nou eenmaal niet de hoogste prioriteit bij mij
weer zo'n 020 figuur....quote:Op maandag 1 maart 2010 04:21 schreef Lemmiwinks het volgende:
Haarlem
En mocht een meid echt de moeite waard zijn dan is Zeeland natuurlijk niet te ver weg
denk je echt dat ik hier in de positie ben om hier een paar meiden weg te geven ?quote:Op maandag 1 maart 2010 04:21 schreef Lemmiwinks het volgende:
En mocht een meid echt de moeite waard zijn dan is Zeeland natuurlijk niet te ver weg
Ik kon wel iemand uit dienst daar vandaan die ik overhoop wilde schieten na een vechtpartij.quote:
nee, jij ben glashelder....quote:Op maandag 1 maart 2010 04:44 schreef Lemmiwinks het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaast. Wat heb je op. Wat het ook is; ik wil het ook!
Ik snap geen hol meer van je maar dat maakt het des te leuker.
Begin je weer kansloos te doen,ja? Live with it,niet alle vrouwen zijn te koop en gaan zeker niet op jouw commando met de benen wijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet nog een tof grietje voor je uit zeeland , je krijgt er kado.
Nee,met JOUW instelling lig je er gauw uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
*shacking an trilling.....quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,met JOUW instelling lig je er gauw uit.
effe serieus zeus , ik heb geen probleme met jou , maar je loop toch niet onder een andere naam van die kutnewbe te posten om mij op stang te jagen zeker ?quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent zeker vriendjes met Charon ?quote:Op maandag 1 maart 2010 05:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zucht..quote:Op maandag 1 maart 2010 03:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze is proletarisch , accepteert geen giften en is recht door de watersnoodzee.
Sport volop en weet niet wat een kabeltje op haar computer voor functie heeft.
Verder roddelt ze iets te veel maar is ze van dezelfde leeftijd als jij.
En als je er geen moeite voor wil doen omdat ze te ver woont probeer dan Lexa , dan kun je op provincie selecteren ; vermoei me dan ook niet met je kieskeurigheid.
Over wie heb je het dan wel beste Kitao?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid , wij spreken hier niet over die Venco enzo.
Géén idee. Maar één ding weet ik wel betreffende onze [Singles] nachtbaggeraar:quote:Op maandag 1 maart 2010 07:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over wie heb je het dan wel beste Kitao?
Ik heb er niet eens bananen in gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen Ernie kan goed bananen er in hebben
Oh, dan is het helemaal kut.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bananen in gedaan
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?quote:
Ja, vertel eensquote:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik superquote:Op maandag 1 maart 2010 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, hoe was je nieuwe ervaring?![]()
Harry Brown.quote:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnenquote:
Ja, inderdaad, bioscoop is toch een stuk beter dan een TV of computerscherm. Ging vroeger elke week naar de sneak, lekker goedkoop en regelmatig een leuke verrassing.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Harry Brown.
Maar niet eens zozeer de film. Het is meer de bios, dan komt een film toch beter tot z'n recht...
Vroeger ging ik wekelijks, maar sinds er geen bios in het centrum meer zit, nog maar zelden.
Mooi zoquote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Niet alles gedaan wat we van plan waren, maar het hoofddeel wel en dat vond ik super
Ooh dat is leukquote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef JoeBravo het volgende:
gisteravond elkaar de kop gek gemaakt, waarna ik heel saai en verstandig op tijd naar huis ben gegaan. Ik had voor middernacht al een uitnodiging om vandaag te komen eten binnen![]()
From?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |