*vijlt tandjes*quote:Op maandag 1 maart 2010 01:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*Tie-wraps pakt.
Eerst die handjes maar eens vastzetten.
Ik en denken? Werkt toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 01:33 schreef RaXz het volgende:
[..]
Heb je iets om over na te denken.
Ik ga slapen, welteruste allen.
Bij mij nietquote:
*slijptol pakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*vijlt tandjes*
![]()
Zie eerst maar in de buurt te komen
heul niet, dan zou heul ook helemaal zijnquote:
quote:
Malcolm In The Middle, duhquote:Op maandag 1 maart 2010 01:36 schreef kitao het volgende:
Hoe kan dat nu weer, zit even niet op te letten en meteen topic vol...?
![]()
en wat is dit voor spionagegeheimtaal ?
[..]
neuj, staat prima zoquote:Op maandag 1 maart 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , misbruik je kracht eens door die spelfout eruit te halen.
ik ben er trots opquote:Op maandag 1 maart 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , misbruik je kracht eens door die spelfout eruit te halen.
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..quote:Op maandag 1 maart 2010 01:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ook jij geeft haar wel weer veel aandacht
quote:
Ja, dat mocht je willenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat mag , maar GvE blijft toch mijn speciaaltje..
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet het tagje hebben wat HW had: Kutmod.
Je bent zo slecht dat zelfs Yvonne je niet herkent op meets.
Sorry betekend niksquote:Op maandag 1 maart 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ze zei sorry ja! ze zei sorry
Dat was wel eenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ze zei sorry ja! ze zei sorry
is dat niet beschamender voor jou?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was wel eenmomentje.
Tegen mij heel enthousiast en tegen jou:
"En wie ben jij? "
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was wel eenmomentje.
Tegen mij heel enthousiast en tegen jou:
"En wie ben jij? "
ik heb nied eens een t op mijn doedsenbortquote:
Altijd je harde schijf formatteren voordat je je pc afgeeft!quote:
ik heb niet eens een pcquote:Op maandag 1 maart 2010 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd je harde schijf formatteren voordat je je pc afgeeft!
welk hart?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:47 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
vergeten en verguisd , maar niet uit het hart hoop ik.
Nou nou , sterke woorden gebruiken ?quote:
jwtzquote:Op maandag 1 maart 2010 01:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Ah, de nachtverlichting is gearriveerd.
Degeen.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou nou , sterke woorden gebruiken ?
Zij is toch niet degeen waarover je het had toen je zei dat ze die kerel zo lekker vond ?
Nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat niet beschamender voor jou?
O god, Karaokekoningquote:Op maandag 1 maart 2010 02:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.![]()
ik ben Yvonne namelijk wel eens bij een eerdere meeting tegen gekomen en zeker bij een karaoke-meet laat ik wel een indruk op mensen achter.
Van jou altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wil je ook een speculaasje koekebakker?
Mijn moeder, problemen?quote:
quote:
Sja, das balen dat je dat niet meer kan laten horen op de bruiloftquote:Op maandag 1 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar met een band lukt het ook wel hoor.
Dan wordt dat inderdaad op je begrafenis.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sja, das balen dat je dat niet meer kan laten horen op de bruiloft
Godinnen sterven nietquote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt dat inderdaad op je begrafenis.![]()
Tenzij de oppergod het wil.quote:
Jij bent de god van bovenquote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tenzij de oppergod het wil.![]()
![]()
Maar deze oppergod gaat zo de tv aanzetten en naar de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen kijken.
Iedereen welterusten, of veel plezier met andere , al dan niet seksuele, handelingen die men nog gaat verrichten.
welkom newbee.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
Wat gaan jullie trouwens draaien op jullie bruiloft?
Ik zat zelf te denken aan De Mosselman - Mossels om de gehele gastenlijst nog eens even flink te trollen na m'n dood.
Nu al afgelopen ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tenzij de oppergod het wil.![]()
![]()
Maar deze oppergod gaat zo de tv aanzetten en naar de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen kijken.
Iedereen welterusten, of veel plezier met andere , al dan niet seksuele, handelingen die men nog gaat verrichten.
En hoe zit het nu met die handelingen , zo kan ik nooit slapen natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent de god van bovenverkeerde kant dus
![]()
Ik ga voor de simpsons, en dan proberen te pitten
Waar heb je t over ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:20 schreef Lemmiwinks het volgende:
Neeeeeeeeee. Moet ik nu ook hier een voorstel post gaan maken en eerst 50 posts plaatsen voordat de regulars op m'n posts reageren?
Check m'n fotoboek. Check m'n relatiestatus. Het zegt genoeg niet?
Zo niet dan pleuren ze me er maar weer uit.....quote:Op maandag 1 maart 2010 02:25 schreef Lemmiwinks het volgende:
Triple post? Boh gek! Dat dat hier mag. Ik mag dit topic wel.![]()
Hoi. Ik ben Rory. Ik ben 23 jaar. En ik ben vrijgezel en houd van puzzelen.
En wie weet is een van jullie wel het laatste stukje.
Nog wel, maar als het me lukt om te slapen, zaag ik ze omquote:
Vrouw natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zo niet dan pleuren ze me er maar weer uit.....![]()
Hi Rory , wat zoek je , een vrouw of man ?
Hoe moet het dan met je habitat ?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wel, maar als het me lukt om te slapen, zaag ik ze om
Heeft ze een zeilboot? Anders is Zeeland wel een beetje ver weg. Kost me weer een sloot benzine.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet nog een tof grietje voor je uit zeeland , je krijgt er kado.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |