Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
fix nou maar eerst de OP jijquote:
heb je nou mn heidi-pakje?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
Olaquote:
Mooiquote:
heey alles goedquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
en dan ben ik nu naar JF en mn kleine toe
Jij ookquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mooi
liggen mag ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is goed
mits ik om het uur even kan gaan zitten
hoeft niet, is wel fijner
shit vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
prima het is weer weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor hier is alles goed! En met jullie?
En mijn Heidi-pakje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liggen mag ook wel![]()
![]()
[..]
shit vergeten
tweetyquote:
tot morgen LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
pinguinquote:
quote:
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima het is weer weekend
ga je nog wat leuks doen?
oew okee gezellig welke film ga je heen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.
Wel weet ik dat ik zo eens even een uur ga fitnessen met mn Wii fit.
Hey GF![]()
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee gezellig welke film ga je heen?
wii fit ja das wel lache
Laat maar, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin
[..]
maar wel een peter pakje
tot straks tweetyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
dan stuur ik het peter pakje wel naar je opquote:
een Rus is geen Musquote:
tot straksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
oow okee waddan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo maar eens ff pitten![]()
ik voel me niet echt fit
last van mijn rug en van mijn maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee waddan?
ik ga zo maar es eten koken begin trek te krijgen
oew heb je dat vaker dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
last van mijn rug en van mijn maag
mijn rug is versletenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew heb je dat vaker dan?
nou ik ben ook weer effekes weg
etenstijd
miepmiepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn schoonouders op mn eigen laptop
zoeffffffffquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
miepmiep
maar goed dat je niet zwaar bent
Ja ga eens wat doenquote:
dat is nou juist het plan ik ga lekker ff pittenquote:
beterquote:
Haiquote:
okee fijne avondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja! Dan kan ik em morgen meteen testen
En nu ga ik weer bankhangenSpreek je later
heey fhaaatjequote:
jawel lekker uitgeslapen beetje op fok gezetenquote:
getraind? waarvoor?quote:
quote:
Fhaquote:
dus Fha voelt zich helemaal toppiequote:
Marcquote:
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus Fha voelt zich helemaal toppie
zo hard gesportertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkGF
Marc
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?quote:
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?
hoezo innemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338
Dieen dan hopen dat de schoenmaker ze in kan nemen
Omdat mijn kuiten niet zo gigantisch zijn als de kuiten van blijkbaar de gemiddelde vrouwquote:
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebbenquote:
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebben
Thxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoor![]()
Eet smakelijkIk ga zo tosti maken
Oeh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ThxIk heb tonijn
Tosti is ook lekker
Niet? Wat verrassend zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook lekker![]()
Tosti is zeker lekker, maar Bolle is niet van plan op te soute geloof ik
Nou, normaal als het om eten gaat is hij eerder in de keuken dan ikquote:
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vratquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:hij heeft geen honger? Leert eindelijk zijn dieet kennen?
Dan knort hij wel heel hard ja
Ah, hij zag zijn kans dus schoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vrat
In de reclame ga ik hem gewoon bruut aan de kant zetten(aahw zielug
)
Tonijn met wat heb je eigenlijk? Want daar kun je ook veel mee natuurlijk.
ohw klinkt echt lekker zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw klinkt echt lekker zegRuilen voor een tosti?
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese etenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Oke ik schuif volgende keer wel aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor je
Tosti met ananas
Verder kijken dan stamppot is tofquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
Dat komt omdat pinguin een sushi liefde heeft en er een hoop zijn die dat ook lekker vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Even zeggen he, dan kan dat primaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke ik schuif volgende keer wel aan
Nee joh ik maak gewoon saaie kaas tostiIk vind ananas warm echt niet te vreten
[..]
Verder kijken dan stamppot is tof
Ik maak echt alles, dus ook dat soort dingen allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zeggen he, dan kan dat prima
Ow, altijd standaard tosti's of doe je ook wel eens een andere?
Stamppot vind ik weer minder dan
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
En de chinees hier is niet te vreten dus die komt er niet in![]()
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadAl zit ik nu al twee dagen te twijfelen of ik er een plak ham tussen zal gooien, maar dat heb ik jaren niet meer gehad omdat ik het toen vet smerig vond, dus ik ben bang dat ik dan straks weer een tosti weg kan smijten
Overigens is het lekkerste van tosti nog de stukjes kaas die er uit lopen en dan zo heerlijk knapperig worden![]()
![]()
Stamppot boerenkool![]()
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel grootquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Ja nee dan zit de smaak er al in enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt dan
Dan maar eens maken als er iemand in de buurt is die ze zo wel lustquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
Ja nee dan zit de smaak er al in enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
dat zal wel lukkenquote:
daar heeft nic ook last vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat mijn kuiten niet zo gigantisch zijn als de kuiten van blijkbaar de gemiddelde vrouw
Ja vet irritantquote:
friemelquote:
trusten giertjequote:
er zijn er wel die d'r goed passen maar daar is dan ook weer de prijs naquote:
Mja dat bedoel ik.. dat kan ik als armoedige student dus echt niet betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn er wel die d'r goed passen maar daar is dan ook weer de prijs na
sushiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinguin een sushi liefde heeft en er een hoop zijn die dat ook lekker vinden![]()
Maar ik eet vrijwel alleen maar pasta's hoorEn de chinees hier is niet te vreten dus die komt er niet in
![]()
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoor
dat maakt hij wel erg vies etenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
wij als arme clubeigennaars hebben dat dus ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat bedoel ik.. dat kan ik als armoedige student dus echt niet betalen
Medelijde met onsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij als arme clubeigennaars hebben dat dus ook
tering wat duurt dat lang voordat mijn mail binnen is![]()
quote:
Fhaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Die doe ik doordeweeksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
Jaaaaa je hebt echt wat gemist man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook niet anders verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
slaap ze Fhaquote:
en waarom datquote:
en je bakt broodquote:
quote:
quote:
Pa wou om 23:15 nog even wat Duvels gaan opentrekkenquote:
dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pa wou om 23:15 nog even wat Duvels gaan opentrekkenJa, lekker op tijd, laat nou maar zitten
![]()
Jawel want een paar minuten later was het schaatsen afgelopen, en dan krijgen we weer dat gezeik van "humpff had ik dit geweten, had ik geen Duvel opengetrokkenquote:
indahquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 goldfinger1963
02. 087 Ladylike
03. 070 Giertje
04. 065 Pheno
05. 037 wel.o.k
06. 032 marcb1974
07. 029 indahnesia.com
08. 028 Fha
09. 027 Marijkezwolle
10. 013 JortK
11. 012 friemelaar
12. 011 MPG
13. 010 Kuukske
14. 007 --Tweety--
15. 007 motorbloempje
16. 004 Aarti
17. 003 FFSletop
18. 003 Dr_Flash
19. 002 DaMart
20. 001 Symphonic
quote:Top 100 van vrijdag 26 februari 2010
26. 148 Ladylike
51. 105 Giertje
61. 094 goldfinger1963
72. 087 Pheno
82. 081 Marijkezwolle
succesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Hopelijk hebben jullie beter geslapen dan ikNog maar 30 minuutjes en dan m'n wagentje ophalen!
quote:
sport ze pinguinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens sporten.Daarna huishouden doen en wee cursusje doen.
marcquote:
alles goed marcquote:
Uh ja, gaat wel, en met jou?quote:
Ik niet, was ist los?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, gaat wel, en met jou?
Zit alleen het nieuws te volgen. Daar word ik niet blij van
met mij is het ook primaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, gaat wel, en met jou?
Zit alleen het nieuws te volgen. Daar word ik niet blij van
dan zal indah ook niet blij wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
8.8 aardbeving in Chili. Tsunamie alarm van het hele Pacifische gebied. Dus als dat doorzet ga jij niet meer naar Japan.
Ja, want die geven ook het tsunamie alarm uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat. AanstellersFokkers die ramptoerist spelen doen weer alsof de wereld vergaat.
Anders lees je 1 post boven jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want die geven ook het tsunamie alarm uit
Jij bezorgt niet he?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens kijken wat we nog aan boodschappen moeten hebben
whehehequote:
is het meestal in het weekendquote:
uhuh ik weet hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
is het meestal in het weekend
whose line is it anyways kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Vrij want te weinig klantenWat moet ik nou dan de rest van de dag gaan doen
Ik kijk 's avonds al genoeg tvquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
whose line is it anyways kijken
dat is briljant
wat voor lectuur lees je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kijk 's avonds al genoeg tvDie blijft overdag lekker uit. Ik denk dat ik maar gewoon lekker in een boek ga verdwijnen
en na ga denken over wat ik nou met de schoenen moet doen die ik net gekocht heb en die de schoenmaker niet kan innemen![]()
![]()
Liever geen alarm dan een alarm waar ik niet op kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ze geen alarm /alert afgeven is het ook niet goed.
daarom nemen ze tegenwoordig geen risico meer
Breaking dawnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor lectuur lees je?
innemen zijn ze zo groot dan?
tweetyquote:
in de tuinop balkon gaan zitten zonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Vrij want te weinig klantenWat moet ik nou dan de rest van de dag gaan doen
MPGquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
Zo. Afgewerkt.
WOK, ik had een deja-vu: Rode wijn over mijn spachtelputz
Zo ff teruglezen.
Gister in de kroeg ontdekt dat één van mn vrienden geen bier kan halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Juplier
mail is weer binnen laters
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Gister in de kroeg ontdekt dat één van mn vrienden geen bier kan halen![]()
![]()
.
Hebben ze Hertog Jan en Jupiler op de tap, dus als ik een pils bestel, is het rather obvious, dat dat HJ mot wezen. Komt die lamzak terug met juup. Gatver wat was dat ranzig na een avondje HJ tanken
.
Het regent grapjasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug![]()
in de tuinop balkon gaan zitten zonnen![]()
hier schijnt lekker het zonnetjequote:
Daarom ging ik er dus van uit dat het voldoende was om "Pils" te antwoorden op de vraag wat ik wilde drinken. Maar helaas, sommige mensen moeten nog veel lerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter is
dat blijktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ging ik er dus van uit dat het voldoende was om "Pils" te antwoorden op de vraag wat ik wilde drinken. Maar helaas, sommige mensen moeten nog veel leren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter is
suikertaartjequote:
Heeeeequote:
shop zequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeee![]()
![]()
Ik ben ook weer weg hoor, boodschappen doen![]()
Oeh oeh, en Marijke heeft haar autooooooooooooooo!![]()
![]()
dan ben je nog wel even bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste laagje van de spekkoek zit in de oven. Nog 10 te gaan
spekkoekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste laagje van de spekkoek zit in de oven. Nog 10 te gaan
Ik ben heeel erg benieuwd hoe hij gaat wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
Het is niet dat ik iets ander te doen heb
Ja, straks gewoon nog koken, maar dat doen we wel tegelijkertijd.
Woehoe autoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo lieverds!
Ik heb een auto!!!!!!!!!!!!!Echt heel raar maar ik ben er zo super blij mee
Maar toen ik thuis kwam was ik zo moe, heb ik een anderhalf uur op de bank liggen tukken
![]()
Hoe is het hier? Iedereen een leuke zaterdag?
Ja!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Woehoe auto![]()
Wat heet leuk? Ik heb gewoon gewerkt, van 6.00 tot 15.00.
super marijkequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo lieverds!
Maar toen ik thuis kwam was ik zo moe, heb ik een anderhalf uur op de bank liggen tukken
![]()
Ze rijdt heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
super marijke![]()
rijdt hij lekker ?
een prima zaterdag tot nu toe
Ben Feigling en Apfelkorn wezen halen voor de apres ski party van vanavond
Super tof hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo lieverds!
![]()
dat gaat een heel leuk feestje worden vanavondquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijdt heerlijkEn ze is zoooo mooi
Ik dacht dat ze spierwit was, maar nu blijkt ze meer beige te zijn, nog beter
Kijk, da's ook tof! Dus dat wordt een leuk feestje vanavond?
oew beter dattie fijn rijdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijdt heerlijkEn ze is zoooo mooi
Ik dacht dat ze spierwit was, maar nu blijkt ze meer beige te zijn, nog beter
Kijk, da's ook tof! Dus dat wordt een leuk feestje vanavond?
Heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Super tof hoor![]()
Ik was vanmiddag ineens vrij wegens gebrek aan klantencompleet in de war omdat ik dus ineens iets moest gaan doen hahaha
maar het is goed gekomen
Lekker gelezen en toen nog even een half uurtje geslapen.
Ook lekker toch? Een beetje rust?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew beter dattie fijn rijd![]()
verder is het rustig hier
jij inmiddels weer bij geslapen
Gefeliciteerd. Nu nog het echte cruisin' weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo lieverds!
![]()
Echt hehquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu nog het echte cruisin' weer
rust is altijd fijn alleen soms wel vervelingsmomentenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook lekker toch? Een beetje rust?
Ik ben weer redelijk fit ja!
heey suikertjequote:
quote:
quote:
Ik zit te eten, dus nouja, dan weet je het welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Hoi snoepjes, hoe is het hier?
Dat ligt er aan hoe lekker of niet lekker je eten isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit te eten, dus nouja, dan weet je het wel![]()
Hoe is het daar?
Nah, eten staat bij mij meestal wel gelijk aan gelukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe lekker of niet lekker je eten is![]()
Wij gaan zo eten maken en dan ook eten
Vanavond filmpje en op stapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!
Oh, da's wel jammer... Ga je morgen nog wel iets leuks doen of moet je dan ook werken? (mag ik ook vragen wat voor werk je doet?)
herkenbaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga even slapen want ik ben een oud wijf
quote:
doen jullie toevallig die voor de appie ook?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanavond filmpje en op stap.
Morgen zwemmen en thuis hangen. Dus niet werken.
Ik werk in een slaajfabriek. Daar wordt sla gesneden, gewassen en in plastic zakken verpakt. Ik ben daar chef vanalleswat. Leiding geven in de productiehal, machines in- of omstellen, heftrucken, you name it, i do it.
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga even slapen want ik ben een oud wijf en ik moet nog uit vanavond![]()
![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanavond filmpje en op stap.
Morgen zwemmen en thuis hangen. Dus niet werken.
Ik werk in een slaajfabriek. Daar wordt sla gesneden, gewassen en in plastic zakken verpakt. Ik ben daar chef vanalleswat. Leiding geven in de productiehal, machines in- of omstellen, heftrucken, you name it, i do it.
Ja, koffie!quote:
Nee, dat was bij mijn vorige werkgeverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doen jullie toevallig die voor de appie ook?
hoi Laiverdquote:
Hoi mopje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi Laiverd![]()
klaar met eten?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat was bij mijn vorige werkgever.
en wat ga jij/jullie vanavond doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi mopje!
Joah, het was lekkerEn we hebben even lekker gepraat en gekletst
Zullen we straks ook even gaan 'kletsen'?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi mopje!
Joah, het was lekkerEn we hebben even lekker gepraat en gekletst
Er is wel een zaak in België waar ze onze slaaj op je broodje doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nou kan ik dus niet zeggen we hebben slaaj van MPG
M?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is wel een zaak in België waar ze onze slaaj op je broodje doen...
Schat, dat schrijf je zonder 'l'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we straks ook even gaan 'kletsen'?
whehehehequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, dat schrijf je zonder 'l'
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker laptoppen en relaxen en kletsen denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat ga jij/jullie vanavond doen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we straks ook even gaan 'kletsen'?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoiquote:
Ik heb m'n contacten ooit ingedeeld op woonplaats. Maar ik gebruik MSN de laatste tijd nog zo 'vaak' dat de helft niet meer bij de goede plaats staatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook weer sinds lange tijd aan, voor de redactie
Hoi!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoi
ik moet je ff LL laten herrineren om iets te vragen, en je krijgt iest lekkers van ons
EDIT: Ola allemaal![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker laptoppen en relaxen en kletsen denk ikNiets bijzonders
[..]
[..]
waar zijn de tijden gebleven dat de vrouwen gewoon gingen stappen, drinken en ketsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
msn heb ik op het moment niet aanstaan![]()
dat hoerig mobiel internet wordt dan nog trager
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik zie de mensen die ik tien jaar geleden heb toegevoegd geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb m'n contacten ooit ingedeeld op woonplaats. Maar ik gebruik MSN de laatste tijd nog zo 'vaak' dat de helft niet meer bij de goede plaats staat.
JFquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoi
ik moet je ff LL laten herrineren om iets te vragen, en je krijgt iest lekkers van ons
Hoi JFquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoi
Dat was een jaar of 10 geledenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar zijn de tijden gebleven dat de vrouwen gewoon gingen stappen, drinken en ketsen![]()
msn heb ik op het moment niet aanstaan![]()
dat hoerig mobiel internet wordt dan nog trager
soms kun je jezelf wel laten gaan hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi JF
[..]
Dat was een jaar of 10 geleden![]()
Nee, ik heb niet altijd de behoefte aan wilde weekenden
![]()
soms wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soms kun je jezelf wel laten gaan hoor
Vandaar de 'niet altijd'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soms kun je jezelf wel laten gaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Pheno het volgende:topic doderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
ik snapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, ik had het tegen jou!
anders ik welquote:
tussen je navel en je eva peertjequote:
enne is het lekker?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik snap
[..]
anders ik wel
Fijn dromen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik eens naar bed ga.
Konbanwa, voor de nachtbrakers
echt welquote:
huh ?quote:
dan mot je fappen... ben je er zo vanaf...quote:
Knuffelquote:Op zondag 28 februari 2010 06:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan mot je fappen... ben je er zo vanaf...
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-02-2010
![]()
01. 033 Pheno
02. 031 goldfinger1963
03. 015 suikertaartje
04. 013 Giertje
05. 013 marcb1974
06. 012 Fha
07. 010 Marijkezwolle
08. 008 john-frusciante
09. 008 MPG