herkenbaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga even slapen want ik ben een oud wijf
quote:
doen jullie toevallig die voor de appie ook?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanavond filmpje en op stap.
Morgen zwemmen en thuis hangen. Dus niet werken.
Ik werk in een slaajfabriek. Daar wordt sla gesneden, gewassen en in plastic zakken verpakt. Ik ben daar chef vanalleswat. Leiding geven in de productiehal, machines in- of omstellen, heftrucken, you name it, i do it.
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga even slapen want ik ben een oud wijf en ik moet nog uit vanavond![]()
![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanavond filmpje en op stap.
Morgen zwemmen en thuis hangen. Dus niet werken.
Ik werk in een slaajfabriek. Daar wordt sla gesneden, gewassen en in plastic zakken verpakt. Ik ben daar chef vanalleswat. Leiding geven in de productiehal, machines in- of omstellen, heftrucken, you name it, i do it.
Ja, koffie!quote:
Nee, dat was bij mijn vorige werkgeverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doen jullie toevallig die voor de appie ook?
hoi Laiverdquote:
Hoi mopje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi Laiverd![]()
klaar met eten?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat was bij mijn vorige werkgever.
en wat ga jij/jullie vanavond doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi mopje!
Joah, het was lekkerEn we hebben even lekker gepraat en gekletst
Zullen we straks ook even gaan 'kletsen'?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi mopje!
Joah, het was lekkerEn we hebben even lekker gepraat en gekletst
Er is wel een zaak in België waar ze onze slaaj op je broodje doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nou kan ik dus niet zeggen we hebben slaaj van MPG
M?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is wel een zaak in België waar ze onze slaaj op je broodje doen...
Schat, dat schrijf je zonder 'l'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we straks ook even gaan 'kletsen'?
whehehehequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, dat schrijf je zonder 'l'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |