Dat had ik zelf ook al gedacht, maar de muur is niet wit. Welke RAL kleur hij oorspronkelijk had weet ik niet meer, maar het is heel licht geel geweest en door het roken inmiddels wat geler dan het jaren geleden was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Probeer het eens met chloor.
je kan het proberen. En anders alsnog oververven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef vosss het volgende:
Zou dat nu nog helpen? Die wijn is er gisternacht om 1 uur ofzo tegenaan geklatst
Ik verf niks over. Ik ben niet degene geweest die dat glas er per ongeluk tegenaan gemietert heeft en ik heb daar niet om gevraagd. Dat oververven mag iemand regelen die er verantwoordelijk voor is geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef Volpez het volgende:
[..]
je kan het proberen. En anders alsnog oververven.
Vind je dat nou slim? Ik bedoel maar, degene die zo onhandig met wijn omgaat, zal ook wel klunzig zijn met een pot verfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verf niks over. Ik ben niet degene geweest die dat glas er per ongeluk tegenaan gemietert heeft en ik heb daar niet om gevraagd. Dat oververven mag iemand regelen die er verantwoordelijk voor is geweest
Ja dat had ik ook kunnen doen, maar dan nog had ik er niks aan gehad want de vlek zit in het woongedeelte en niet in de keukenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef MaGNeT het volgende:
Daarom heb ik mijn keukenwanden gedaan met "Histor Reinigbaar".
Het maakt niet uit wat ik tegen de muur kwak, je veegt het er zo weer af.
Ik denk dat ik niks moet. Degene die het glas erover getieft hebben mogen het oplossen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk dat je toch aan het schilderen moet
Als het jouw probleem niet is, hoef je ook geen oplossing te zoeken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik niks moet. Degene die het glas erover getieft hebben mogen het oplossen.
Ik vroeg me alleen af of het op te lossen was zonder de stucadoor / schilder te laten komen.
dat zal ook gaan gebeuren, don't worry...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef vosss het volgende:
Ja maar dan moet dus mijn hele appartement overgeschilderd worden niet?
Anders heb ik kleurverschil en dat wil ik niet
Al sla je me dood. Een schildersbedrijf wat hier al minstens 25 jaar in het dorp zit. Misschien wel al 40 jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef error_404 het volgende:
Is het wel een AF-erkende schilder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |