alles goed marcquote:
Uh ja, gaat wel, en met jou?quote:
Ik niet, was ist los?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, gaat wel, en met jou?
Zit alleen het nieuws te volgen. Daar word ik niet blij van
met mij is het ook primaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, gaat wel, en met jou?
Zit alleen het nieuws te volgen. Daar word ik niet blij van
dan zal indah ook niet blij wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
8.8 aardbeving in Chili. Tsunamie alarm van het hele Pacifische gebied. Dus als dat doorzet ga jij niet meer naar Japan.
Ja, want die geven ook het tsunamie alarm uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat. AanstellersFokkers die ramptoerist spelen doen weer alsof de wereld vergaat.
Anders lees je 1 post boven jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want die geven ook het tsunamie alarm uit
Jij bezorgt niet he?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens kijken wat we nog aan boodschappen moeten hebben
whehehequote:
is het meestal in het weekendquote:
uhuh ik weet hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
is het meestal in het weekend
whose line is it anyways kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Vrij want te weinig klantenWat moet ik nou dan de rest van de dag gaan doen
Ik kijk 's avonds al genoeg tvquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
whose line is it anyways kijken
dat is briljant
wat voor lectuur lees je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kijk 's avonds al genoeg tvDie blijft overdag lekker uit. Ik denk dat ik maar gewoon lekker in een boek ga verdwijnen
en na ga denken over wat ik nou met de schoenen moet doen die ik net gekocht heb en die de schoenmaker niet kan innemen![]()
![]()
Liever geen alarm dan een alarm waar ik niet op kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ze geen alarm /alert afgeven is het ook niet goed.
daarom nemen ze tegenwoordig geen risico meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |