Breaking dawnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor lectuur lees je?
innemen zijn ze zo groot dan?
tweetyquote:
in de tuinop balkon gaan zitten zonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Vrij want te weinig klantenWat moet ik nou dan de rest van de dag gaan doen
MPGquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
Zo. Afgewerkt.
WOK, ik had een deja-vu: Rode wijn over mijn spachtelputz
Zo ff teruglezen.
Gister in de kroeg ontdekt dat één van mn vrienden geen bier kan halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Juplier
mail is weer binnen laters
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Gister in de kroeg ontdekt dat één van mn vrienden geen bier kan halen![]()
![]()
.
Hebben ze Hertog Jan en Jupiler op de tap, dus als ik een pils bestel, is het rather obvious, dat dat HJ mot wezen. Komt die lamzak terug met juup. Gatver wat was dat ranzig na een avondje HJ tanken
.
Het regent grapjasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug![]()
in de tuinop balkon gaan zitten zonnen![]()
hier schijnt lekker het zonnetjequote:
Daarom ging ik er dus van uit dat het voldoende was om "Pils" te antwoorden op de vraag wat ik wilde drinken. Maar helaas, sommige mensen moeten nog veel lerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter is
dat blijktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ging ik er dus van uit dat het voldoende was om "Pils" te antwoorden op de vraag wat ik wilde drinken. Maar helaas, sommige mensen moeten nog veel leren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee dat meen je niet iedereen weet dat hertog jan beter is
suikertaartjequote:
Heeeeequote:
shop zequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeee![]()
![]()
Ik ben ook weer weg hoor, boodschappen doen![]()
Oeh oeh, en Marijke heeft haar autooooooooooooooo!![]()
![]()
dan ben je nog wel even bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste laagje van de spekkoek zit in de oven. Nog 10 te gaan
spekkoekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste laagje van de spekkoek zit in de oven. Nog 10 te gaan
Ik ben heeel erg benieuwd hoe hij gaat wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
Het is niet dat ik iets ander te doen heb
Ja, straks gewoon nog koken, maar dat doen we wel tegelijkertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |