getraind? waarvoor?quote:
quote:
Fhaquote:
dus Fha voelt zich helemaal toppiequote:
Marcquote:
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus Fha voelt zich helemaal toppie
zo hard gesportertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkGF
Marc
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?quote:
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?
hoezo innemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338
Dieen dan hopen dat de schoenmaker ze in kan nemen
Omdat mijn kuiten niet zo gigantisch zijn als de kuiten van blijkbaar de gemiddelde vrouwquote:
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebbenquote:
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebben
Thxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoor![]()
Eet smakelijkIk ga zo tosti maken
Oeh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ThxIk heb tonijn
Tosti is ook lekker
Niet? Wat verrassend zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook lekker![]()
Tosti is zeker lekker, maar Bolle is niet van plan op te soute geloof ik
Nou, normaal als het om eten gaat is hij eerder in de keuken dan ikquote:
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vratquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:hij heeft geen honger? Leert eindelijk zijn dieet kennen?
Dan knort hij wel heel hard ja
Ah, hij zag zijn kans dus schoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vrat
In de reclame ga ik hem gewoon bruut aan de kant zetten(aahw zielug
)
Tonijn met wat heb je eigenlijk? Want daar kun je ook veel mee natuurlijk.
ohw klinkt echt lekker zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw klinkt echt lekker zegRuilen voor een tosti?
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese etenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Oke ik schuif volgende keer wel aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor je
Tosti met ananas
Verder kijken dan stamppot is tofquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
Dat komt omdat pinguin een sushi liefde heeft en er een hoop zijn die dat ook lekker vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Even zeggen he, dan kan dat primaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke ik schuif volgende keer wel aan
Nee joh ik maak gewoon saaie kaas tostiIk vind ananas warm echt niet te vreten
[..]
Verder kijken dan stamppot is tof
Ik maak echt alles, dus ook dat soort dingen allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zeggen he, dan kan dat prima
Ow, altijd standaard tosti's of doe je ook wel eens een andere?
Stamppot vind ik weer minder dan
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
En de chinees hier is niet te vreten dus die komt er niet in![]()
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadAl zit ik nu al twee dagen te twijfelen of ik er een plak ham tussen zal gooien, maar dat heb ik jaren niet meer gehad omdat ik het toen vet smerig vond, dus ik ben bang dat ik dan straks weer een tosti weg kan smijten
Overigens is het lekkerste van tosti nog de stukjes kaas die er uit lopen en dan zo heerlijk knapperig worden![]()
![]()
Stamppot boerenkool![]()
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel grootquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Ja nee dan zit de smaak er al in enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt dan
Dan maar eens maken als er iemand in de buurt is die ze zo wel lustquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
Ja nee dan zit de smaak er al in enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |