Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
fix nou maar eerst de OP jijquote:
heb je nou mn heidi-pakje?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
Olaquote:
Mooiquote:
heey alles goedquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
en dan ben ik nu naar JF en mn kleine toe
Jij ookquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mooi
liggen mag ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is goed
mits ik om het uur even kan gaan zitten
hoeft niet, is wel fijner
shit vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
prima het is weer weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor hier is alles goed! En met jullie?
En mijn Heidi-pakje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liggen mag ook wel![]()
![]()
[..]
shit vergeten
tweetyquote:
tot morgen LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
pinguinquote:
quote:
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima het is weer weekend
ga je nog wat leuks doen?
oew okee gezellig welke film ga je heen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.
Wel weet ik dat ik zo eens even een uur ga fitnessen met mn Wii fit.
Hey GF![]()
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee gezellig welke film ga je heen?
wii fit ja das wel lache
Laat maar, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin
[..]
maar wel een peter pakje
tot straks tweetyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
dan stuur ik het peter pakje wel naar je opquote:
een Rus is geen Musquote:
tot straksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
oow okee waddan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo maar eens ff pitten![]()
ik voel me niet echt fit
last van mijn rug en van mijn maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee waddan?
ik ga zo maar es eten koken begin trek te krijgen
oew heb je dat vaker dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
last van mijn rug en van mijn maag
mijn rug is versletenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew heb je dat vaker dan?
nou ik ben ook weer effekes weg
etenstijd
miepmiepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn schoonouders op mn eigen laptop
zoeffffffffquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
miepmiep
maar goed dat je niet zwaar bent
Ja ga eens wat doenquote:
dat is nou juist het plan ik ga lekker ff pittenquote:
beterquote:
Haiquote:
okee fijne avondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja! Dan kan ik em morgen meteen testen
En nu ga ik weer bankhangenSpreek je later
heey fhaaatjequote:
jawel lekker uitgeslapen beetje op fok gezetenquote:
getraind? waarvoor?quote:
quote:
Fhaquote:
dus Fha voelt zich helemaal toppiequote:
Marcquote:
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus Fha voelt zich helemaal toppie
zo hard gesportertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben helemaal kapot eigenlijkGF
Marc
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders kun je net zo goed niet gaan toch?
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?quote:
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weet je al wat voor iets je gaat kopen?
hoezo innemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
http://vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=2&category=0030157100000362&product=984338
Dieen dan hopen dat de schoenmaker ze in kan nemen
Omdat mijn kuiten niet zo gigantisch zijn als de kuiten van blijkbaar de gemiddelde vrouwquote:
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebbenquote:
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieverd, dat doen die huilies die denken dat ze een leven hebben
Thxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw gelukkig weet ik zeker dat ik daar niet bij hoor![]()
Eet smakelijkIk ga zo tosti maken
Oeh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ThxIk heb tonijn
Tosti is ook lekker
Niet? Wat verrassend zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook lekker![]()
Tosti is zeker lekker, maar Bolle is niet van plan op te soute geloof ik
Nou, normaal als het om eten gaat is hij eerder in de keuken dan ikquote:
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vratquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:hij heeft geen honger? Leert eindelijk zijn dieet kennen?
Dan knort hij wel heel hard ja
Ah, hij zag zijn kans dus schoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of het komt omdat ik vanmiddag niet op zat te letten en meneer toen mijn bak yoghurt leeg vrat
In de reclame ga ik hem gewoon bruut aan de kant zetten(aahw zielug
)
Tonijn met wat heb je eigenlijk? Want daar kun je ook veel mee natuurlijk.
ohw klinkt echt lekker zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw klinkt echt lekker zegRuilen voor een tosti?
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese etenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hij zag zijn kans dus schoon
Zal hij vast wel overkomen hoor
Tonijn met japanse marinade en sesam, aardappelbolletjes en tuinbonen.
Oke ik schuif volgende keer wel aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal er nu wat minder goed uitzien, moet het opkotsen voor je
Tosti met ananas
Verder kijken dan stamppot is tofquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met japanese eten![]()
Heb je dat van die ijsvogel overgekregen soms ?
Dat komt omdat pinguin een sushi liefde heeft en er een hoop zijn die dat ook lekker vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Even zeggen he, dan kan dat primaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke ik schuif volgende keer wel aan
Nee joh ik maak gewoon saaie kaas tostiIk vind ananas warm echt niet te vreten
[..]
Verder kijken dan stamppot is tof
Ik maak echt alles, dus ook dat soort dingen allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
agree, maar 't valt me gewoon op 't aantal keren dat 't hier over japans gaat is buiten proportie groot.
Waar zijn de griekse, turkse chineese, marokaanse, italiaanse e n weetikveelaanse maaltijden gebleven
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zeggen he, dan kan dat prima
Ow, altijd standaard tosti's of doe je ook wel eens een andere?
Stamppot vind ik weer minder dan
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
En de chinees hier is niet te vreten dus die komt er niet in![]()
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben heel saai standaard met mijn tosti's inderdaadAl zit ik nu al twee dagen te twijfelen of ik er een plak ham tussen zal gooien, maar dat heb ik jaren niet meer gehad omdat ik het toen vet smerig vond, dus ik ben bang dat ik dan straks weer een tosti weg kan smijten
Overigens is het lekkerste van tosti nog de stukjes kaas die er uit lopen en dan zo heerlijk knapperig worden![]()
![]()
Stamppot boerenkool![]()
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel grootquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet de chinees zelf ook niet opeten domoortje
Ja nee dan zit de smaak er al in enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ham kan je er weer uithalen als het niet lekker is toch? Er loopt wel een monster rond daar dat dat zo wegwerkt dan
Dan maar eens maken als er iemand in de buurt is die ze zo wel lustquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
Ja nee dan zit de smaak er al in enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mevrouw hier bij de Chinees wil ik wel eten hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, de kans dat die beter smaakt dan het eten wat hij maakt is anders heeeeel groot
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |