Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
fix nou maar eerst de OP jijquote:
heb je nou mn heidi-pakje?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
Olaquote:
Mooiquote:
heey alles goedquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
en dan ben ik nu naar JF en mn kleine toe
Jij ookquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mooi
liggen mag ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is goed
mits ik om het uur even kan gaan zitten
hoeft niet, is wel fijner
shit vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix nou maar eerst de OP jij![]()
[..]
heb je nou mn heidi-pakje?
prima het is weer weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor hier is alles goed! En met jullie?
En mijn Heidi-pakje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liggen mag ook wel![]()
![]()
[..]
shit vergeten
tweetyquote:
tot morgen LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola
[..]
Mooi
pinguinquote:
quote:
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima het is weer weekend
ga je nog wat leuks doen?
oew okee gezellig welke film ga je heen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien nog met mijn zus naar de film, en verder zou ik het nog niet weten eigenlijk.
Wel weet ik dat ik zo eens even een uur ga fitnessen met mn Wii fit.
Hey GF![]()
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee gezellig welke film ga je heen?
wii fit ja das wel lache
Laat maar, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin
[..]
maar wel een peter pakje
tot straks tweetyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
dan stuur ik het peter pakje wel naar je opquote:
een Rus is geen Musquote:
tot straksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Percy and the lightning thief heet de film geloof ik. Leek me wel interessant.
Ja wii fit is vet handig joh, ik doe gewoon mn mp3 op en dan is een uur zo voorbij![]()
Tot strax maar weer![]()
oow okee waddan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo maar eens ff pitten![]()
ik voel me niet echt fit
last van mijn rug en van mijn maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee waddan?
ik ga zo maar es eten koken begin trek te krijgen
oew heb je dat vaker dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
last van mijn rug en van mijn maag
mijn rug is versletenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew heb je dat vaker dan?
nou ik ben ook weer effekes weg
etenstijd
miepmiepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn schoonouders op mn eigen laptop
zoeffffffffquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
miepmiep
maar goed dat je niet zwaar bent
Ja ga eens wat doenquote:
dat is nou juist het plan ik ga lekker ff pittenquote:
beterquote:
Haiquote:
okee fijne avondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja! Dan kan ik em morgen meteen testen
En nu ga ik weer bankhangenSpreek je later
heey fhaaatjequote:
jawel lekker uitgeslapen beetje op fok gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |