Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wel hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik voel de liefde door de TTPinguins
zonder wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef JortK het volgende:
Jol: "Zonder Suárez konden we Juventus geen pijn doen"
Juventus is een voetbalclub, zo ver kom ik nog.quote:
1 op de 3 nederlanders wilde(rs) (hihi) niet door het vorige kabinet geregeerd worden, trokken ze zich ook geen fuck van aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef JortK het volgende:
Of dit dan: 'Een op drie ambtenaren wil niet voor PVV werken'
Alsof ze straks een keus hebben
Ik had het er gisteren nog over dat ik nog nooit iemand gekozen heb om wraak te nemen op de tegenstanders van die persoon, maar ik begin zelfs te neigen om PVV te stemmen, puur om een punt te maken dat ik vind dat het op de manier waarop het nu gaat niet kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Politiek, alsof ze nog voor de kiezers zitten
Mijn mede ADO hooligans mochten er niet heenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juventus is een voetbalclub, zo ver kom ik nog.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik stem VVD zoals het er nu naar uit ziet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren nog over dat ik nog nooit iemand gekozen heb om wraak te nemen op de tegenstanders van die persoon, maar ik begin zelfs te neigen om PVV te stemmen, puur om een punt te maken dat ik vind dat het op de manier waarop het nu gaat niet kan.
Dat ik dan racist moet worden neem ik zelfs voor lief
echt, zo dom was ik nooit (stemmen uit wraak is nog dommer dan niet stemmen) maar ik ben zo gefrustreerd mbt politiek he
we gaan weer mooie verhalen verzinnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Politiek, alsof ze nog voor de kiezers zitten
checkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik stem VVD zoals het er nu naar uit ziet.
Wacht maar als het rekeningrijden komt, dan ben je zo weer de sjaakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Wilders vind ik te populair doen. Weinig onderbouwing en hamert maar op het onderbuikgevoel wat er heerst bij de wat kortzichtige mensen. Rita vind ik niets, PvdA zal ik nooit wat vinden en CDA, tja, 4 kabinetsperiodes niet eens kunnen uitzitten, 'nough said.
En ik rijd een Prius alleen voor het belastingsvoordeel, dus GL en dergelijke, nah
VVD is tegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Wacht maar als het rekeningrijden komt, dan ben je zo weer de sjaak
Die straks vinden dat Nederlanders weer terug moeten naar hun geboorteland, om zo God te dienen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Politiek? Ik stem CU voor jullie, mijn beste medelanders. Daar heb ik graag een ritje ambassade voor over binnenkort
Het is eng, het is nieuw, dus demoniseren die hap. De vorige keer was Melkert (quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef JortK het volgende:
Vanwaar die associatie PVV en racisme?
Zeiden we dat bij de LPF ook?
Bang dat de moslims bij jou wraak gaan nemen op je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is eng, het is nieuw, dus demoniseren die hap. De vorige keer was Melkert () de schuldige, nu komt het ook gewoon weer van dezelfde kant. Ik vind echter Wilders een gevaar voor Nederland, i.t.t. toen toentertijd Fortuyn.
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die straks vinden dat Nederlanders weer terug moeten naar hun geboorteland, om zo God te dienen.
Nah, God regelt het allemaal voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.
daar hebben we fles al voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.
De moslims om mij heen hebben gemiddels meer verstand in hun harses dan dat moslim-volk wat er in Nederland de sfeer verpest. Niet omdat de moslim zijn, maar vanwege hun achtergrond. Dus nee, echt bang ben ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang dat de moslims bij jou wraak gaan nemen op je?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, God regelt het allemaal voor je.
Da's mooi, dan blijf ik hier.quote:
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De moslims om mij heen hebben gemiddels meer verstand in hun harses dan dat moslim-volk wat er in Nederland de sfeer verpest. Niet omdat de moslim zijn, maar vanwege hun achtergrond.
Ja!quote:
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.
gemiddeld he. alles in gemiddelden, al discrimineert men er hier op los, ben ik van de gemiddelden uit de polder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.
omdat hij simpelweg af en toe racistisch bezig isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef JortK het volgende:
Vanwaar die associatie PVV en racisme?
Zeiden we dat bij de LPF ook?
en daar ben ik het dus ook mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Wilders vind ik te populair doen. Weinig onderbouwing en hamert maar op het onderbuikgevoel wat er heerst bij de wat kortzichtige mensen. Rita vind ik niets, PvdA zal ik nooit wat vinden en CDA, tja, 4 kabinetsperiodes niet eens kunnen uitzitten, 'nough said.
En ik rijd een Prius alleen voor het belastingsvoordeel, dus GL en dergelijke, nah
die kan je niet uitzetten dus dat scoort niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, een lichtpuntje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand over
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan je niet uitzetten dus dat scoort niet.
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat hij simpelweg af en toe racistisch bezig is
beetje alles over 1 kam idee
[..]
en daar ben ik het dus ook mee eens
Ik twijfel nog wel even
vast welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtArme vrouw, ik hoop dat Wilders haar nog wel liefde geeft
Vind je?quote:
quote:
Niet alleen in zwolle.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand over
Nee, maar van Zwolle weet ik hetquote:
in principe ja..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtArme vrouw, ik hoop dat Wilders haar nog wel liefde geeft
Nee, ze is een allochtoon, alleen een Westerse allochtoon. Zie de statistieken van het CBSquote:
Immerquote:
Klopt, hier in Indonesie ook alleen maar autochtone jeugd, daarom discrimineert men hier op geloof, ras, huidskleur en taal om onderscheid te maken tussen groepen.quote:
Gierquote:
Doe eens een before en after foto van de jaarlijkse knipbeurt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens de stad in. Even het jaarlijkse bezoek aan de kapper. En meel kopen, anders kan ik weinig brood bakken dit weekend
ja hoor ben net wakkerquote:
Lekker hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nog 1 nachtje slapen en ik heb een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik kan het nog steeds niet geloven
Lekkerquote:
Dat ben ik met je eens hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
gek he, dat in nederland ook de nederlanders herrie schoppen
ja sorrie mensen, niet dat de autochtoon dit van mij mag, maar daarvoor hebben we de rechtstaat
ik vind, en dat is echt al jaaaaaaaaaaaren mijn mening, dat als je asiel hebt aangevraagd en enorm veel voorzieningen van een land krijgt, je jezelf moet gedragen. Doe je dat niet, dan heb je imo schijt aan de gastvrijheid en toon je geen dankbaarheid. Weg ermee, sorrie, ik heb er genoeg van
uiteraard geldt dit niet voor alle gekleurde mensen (die door kortzichtige mensen allemaal buitenlanders genoemd worden) en zeker niet voor mensen die zich gedragen. welke kleur dan ook
Ja!quote:
wilders is zelf bijna allochtoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkiezingsposters in talen anders dan Nederlands is iets wat mij opviel de afgelopen weken. Gekker moet het niet worden met die multikul, en dan ook nog onder het mom van 'incident'. Incident mijn aars...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
ja sorrie mensen, niet dat de autochtoon dit van mij mag, maar daarvoor hebben we de rechtstaat
ik vind, en dat is echt al jaaaaaaaaaaaren mijn mening, dat als je asiel hebt aangevraagd en enorm veel voorzieningen van een land krijgt, je jezelf moet gedragen. Doe je dat niet, dan heb je imo schijt aan de gastvrijheid en toon je geen dankbaarheid. Weg ermee, sorrie, ik heb er genoeg van
uiteraard geldt dit niet voor alle gekleurde mensen (die door kortzichtige mensen allemaal buitenlanders genoemd worden) en zeker niet voor mensen die zich gedragen. welke kleur dan ook
Neh, dat vind ik andersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wilders is zelf bijna allochtoon
PVV-leider Geert Wilders is van Indische afkomst
aah ik werd wakker door fluitende vogels die hier op het dak staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
I'm okay.. alleen nog steeds zo moe... Werd vanochtend asociaal vroeg gewekt door kabaal buiten
Nederlands-Indie was Nederlands grondgebied, dus ben je geen allochtoon als je daar vandaan komt, of er vanaf stamt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wilders is zelf bijna allochtoon
PVV-leider Geert Wilders is van Indische afkomst
De laatste keer dat ik je zag zat er weinig haar opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens de stad in. Even het jaarlijkse bezoek aan de kapper. En meel kopen, anders kan ik weinig brood bakken dit weekend
en hoe zit dat dan met suriname en de antillen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nederlands-Indie was Nederlands grondgebied, dus ben je geen allochtoon als je daar vandaan komt, of er vanaf stamt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
same story toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hoe zit dat dan met suriname en de antillen?
Dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag zat er weinig haar op
Gedeeltelijk eens. Al vind ik de straffen van dezelfde rechtstaat erg matig. Processen lijken meer om vormfouten te gaan dan om het daadwerkelijke misdrijf. Gooi er maar een puntensysteem in three times, you're out. Dag, shukran en tot zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 074 Giertje
02. 062 goldfinger1963
03. 051 Pheno
04. 047 Ladylike
05. 032 wel.o.k
06. 031 Fha
07. 020 marcb1974
08. 019 Marijkezwolle
09. 018 indahnesia.com
10. 018 friemelaar
11. 017 Dr_Flash
12. 016 Aarti
13. 008 MPG
14. 006 DaMart
15. 005 --Tweety--
16. 002 Symphonic
17. 002 BrandX
18. 002 OA
19. 001 Pien85
De titel is van vandaag .quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie gaven gister de pinguins Koffie & Thee
[..]
HELEMAAL mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Al vind ik de straffen van dezelfde rechtstaat erg matig. Processen lijken meer om vormfouten te gaan dan om het daadwerkelijke misdrijf. Gooi er maar een puntensysteem in three times, you're out. Dag, shukran en tot zien
Voor autochtonen moeten er bij herhalingen (dus ook dmv puntensysteem) zwaardere straffen komen. Doei, ga maar wat langer brommen. En nee, je krijgt geen uitkering ondertussen. Jammer dan, slapend sparen doe je maar ergens anders
stel je je nog even snel verkiesbaar dan?quote:
Mogguh lieverdquote:
damn dasseh aardig watquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie gaven gister de pinguins Koffie & Thee
[..]
en wat zijn je speerpunten in je campagne?quote:
Vul de bukkake beker van gf maar, voor dit weekend.quote:
okee latersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik. Vrouw is klaar om weggebracht te worden naar het station.
Job well donequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
beterschapquote:
quote:
Symquote:
phenoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
heey GFquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
beterschap kerel
[..]
pheno
heey aartiquote:
oew lekker heb je mooi kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Alles goed?
Hier wel, ik had een vrije ochtend
aartiquote:
giertjequote:
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew lekker heb je mooi kunnen uitslapen
ja hoor hier is alles goed
en daar?
en nou weer aan het werkenstuderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Alles goed?
Hier wel, ik had een vrije ochtend
oef dat is best lang danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
half negen is echt wel uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
ligt eraan hoe laat je in bed ligtquote:
absoluutquote:
bij lange na nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je in bed ligt
dat is wel een paar jaar geleden ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
absoluut
maar vroeger als student kon ik echt tot 12 uur of zo slapen. dat zou ik wel weer es willen
the evil eye of LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
Flikker toch allemaal op met jullie kutbrieven.
Wat ben ik nou?
vrijdagen
echt waar, gewoon 2 banen tegelijk moeten doen (eigenlijk 3) en dan gaan ze klagen als ik iets niet binnen 1 minuut aanlever...
eerste keer dat mn baas me boos heeft gezien
en hij druipte ook meteen af
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dat maakt niet uit.
ligt eraan hoe lang de kinderen slapen.
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)quote:
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)
Hij riep: Inge?!?
Dus ik:
wat?
hij: laat maar
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersom
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...
Dan niet komen zeiken of ik een kopietje voor je wil maken, dan flip ik...
daar heb ik geen management-ass. opleiding voor gevolgd
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doen
de blik van een vrouw niks is zo dodelijk als datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...
maar ik ook.
gelukkig zag hij het aan mn blik
whehehe ik zie het helemaal voor mequote:
en wat ga je eten?quote:
Chickenburgerquote:
mwah ben er niet zo dol opquote:
lunch ze schatquote:
eet smakelijkquote:
ehm... ja. eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapen
dan nog maar een keerquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ja. eigenlijk wel![]()
dan is het kinderen aankleden en voor de tv zetten. en dan weer terug
met flink wat knoflooksaus eropquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb vanmiddag maar eens een maleduck gedaan![]()
turksepizza
ik ruik mezelf gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met flink wat knoflooksaus erop
whehehequote:
ramen open dusquote:
pardon?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zak in de stront met je gratis klantenservice nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
20 minuten wachtenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
of ik een kauwgommetje wil![]()
![]()
pepermuntje?
![]()
wil je dan misschien een....wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
aargh dat is zo frustrerendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
je bent Ge-Pheno-edquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
ik heb vandaag geen zin en tijd om de hele dag weer te gaan zitten wachten op een koerier die gister hier zou komen
zeg dat welquote:
hij heeft me gedjinzstquote:
Immer. Alleen jammer dat ik, nadat ik mijn vrouw afgezet had, de brug lopend over moest. In de regenquote:
Word je hard nat vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Alleen jammer dat ik, nadat ik mijn vrouw afgezet had, de brug lopend over moest. In de regen
Moet je nou alles verklappen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geeft niet, doet Ll ook wel eens
Mijn modeltrein is er nog steeds niet. Dat ligt al een ruime week op Schipholquote:
Oh, meestal word ik hard en de vrouw flink natquote:
oh fuck it Ph, nou geef je me een MI over sex in de regenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, meestal word ik hard en de vrouw flink nat
en daarna een longontsteking oplopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck it Ph, nou geef je me een MI over sex in de regen
Immer geil. Zo ook in het bos.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat schiet ook lekker opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn modeltrein is er nog steeds niet. Dat ligt al een ruime week op Schiphol
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pas op met mierennestenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben eindelijk info![]()
![]()
![]()
-meneer de modem komt via de post bij u![]()
u krijgt ook nog een schrijven wanneer de aansluiting het gaat doen en daar staan ook uw inloggegevens in![]()
- perfect en wanneer gaat die zooi komen?
-sorry meneer wanneer de brief en de modem wordt verstuurd weet ik niet![]()
-ik heb dinsdag alles getekend en daar werd me gezegd dat donderdag de spullen bij mij zouden zijin?
-daar kunnen wij niks aan doen meneer dat ligt aan de post![]()
wtfschuif de schuld maar naar iemand anders toe
Niet met -10 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daarna een longontsteking oplopen
quote:
Niet bepaald. <-- hier, weer een MI, ik zei 'palen'.quote:
In belgie zijn de muggen pas echt een gevaarquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bepaald. <-- hier, weer een MI, ik zei 'palen'.
hier is ook alles aanwezigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
heb je iets te doen? het regent hier, vast ook wel ergens in een bos
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In belgie zijn de muggen pas echt een gevaar
Ph, we kunnen sexen in GF zijn achtertuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is ook alles aanwezig![]()
![]()
![]()
dan moet je ze ff uitzettenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
Ja, en dan weer op die webcamkanalen terechtkomen
quote:
of zet sprinklers aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit de regen is hier weg![]()
ik sproei wel met de tuinslang
Ik leen wel een brandweerwagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit de regen is hier weg![]()
ik sproei wel met de tuinslang voor LL
mag ik dan de sirene en de lampen aandoenquote:
komt het kind in je weer naar bovenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan de sirene en de lampen aandoen
van mij wel, betaal jij de boetes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan de sirene en de lampen aandoen
Dit zeg ik al jaren tegen JF, gelukkig gelooft hij datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
Vrouwtjes met veel partners kunnen uitsterving voorkomen
dus neuken maar mannen, goed voor de soort
echt welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt het kind in je weer naar boven
welke boetesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van mij wel, betaal jij de boetes?
Ik zal GF langssturen om te dweilenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was dat blonde wijf dat die brancarddrager aan het testen isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
[..]
welke boetes![]()
ik was dat niet meneer de agent
Gelukkig is hier tapijt, dat trekt wel inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal GF langssturen om te dweilen.
whehehe vroegah wat wil je wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
[..]
welke boetes![]()
ik was dat niet meneer de agent
Jij hebt die nieuwe versie van de fok.rar nog niet gezien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ze ff uitzetten
en hoezo WEER![]()
daarom is onze zaak ook druk bezochtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
Vrouwtjes met veel partners kunnen uitsterving voorkomen
dus neuken maar mannen, goed voor de soort
hij niet alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit zeg ik al jaren tegen JF, gelukkig gelooft hij dat
samen met die pinguinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was dat blonde wijf dat die brancarddrager aan het testen is![]()
quote:[..]
Gelukkig is hier tapijt, dat trekt wel in
ik wilde geen brandweerman wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vroegah wat wil je worden
brandweerman want dan mag ik met de sirenes spelen
ben wel es benieuwd wat er van de klas terecht is gekomen
is deel 3 ook al uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt die nieuwe versie van de fok.rar nog niet gezien?
dat nooit neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde geen brandweerman worden![]()
ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat nooit nee
ben blij met wat ik nu doe
boeit niet, in mei ben ik hier toch wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
samen met die pinguin
[..]
![]()
die lucht krijg je er nooit meer uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet, in mei ben ik hier toch weg
Ik wilde vroeger het leger in
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Nja nu...quote:
maar je bent afgekeurd begrijp ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Yeah right, Ph. met een andere vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
samen met die pinguin
[..]
ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja nu...
leger
mannen in leger outfit
* LL valt in zwijm
Jij hebt alleen _A_ en MZ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoef
is jouw achternaam geen jeremy ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebbenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aan....
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebben
nee, goedgekeurd en ingedeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar je bent afgekeurd begrijp ik
Gemechaniseerde brigadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnen
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
http://www.13mechbrig.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Gemechaniseerde brigade. Mannen die je met een vibo uitwonen?
die panty is te onhandigquote:
zo zwaar ben ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....
dan laat je die wegquote:
Ik ga gewoon naaktquote:
niet eens met bodypaintquote:
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.13mechbrig.nl/
zonder vibo, met pontonbrug dus
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?quote:
in delen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
jaa dat was ech gaaafquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?
ik heb ze iig niet meer
niemand die geloofde dat ik volledig naakt was
was goed gepaint
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo zwaar ben ik niet![]()
en ruimte om te wippen is er IN een tank niet
had alleen ingescande papercopy'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat was ech gaaaf
jammer dat je ze niet meer hebt inderdaad
die was fout gelastquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
eenforum bestaat toch al lang niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had alleen ingescande papercopy's
dat moet toch terug te vinden zijn? ze zijn volgens mij op funny gepost en sowieso op eenforum
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
eenforum bestaat toch al lang niet meer
en funny is compleet veranderd geloof ik
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ze komen zelfs als er een scooter staat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.
berucht in belgie jah?quote:
tuurlijk, iedereen weet toch dat dat de enige parenclub in de hele wereld isquote:
mja ik was ook mede eigenaar van eenforumquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaar
funny? geen idee
laatst niets meer van te vinden...
maar wat ik bedoel is: alles is terug te vinden. dus eigenlijk zou dat voor mijn pics ook moeten gelden
begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even geen zin meer in monsterboard. vermoeiend copy paste gedoe
funny of eenforum?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik was ook mede eigenaar van eenforum
was een kortstondig forum in ieder geval
nee eenforum bedoelde ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
begrijpelijk
[..]
funny of eenforum?
funny heeft namelijk nog best lang bestaan (alsmede de relatie van Nymph en haar bitch)
dan had je toch mee moeten betalen schatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eenforum bedoelde ik
eelco die vroeg of ik toen mede eigenaar wou worden
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan had je toch mee moeten betalen schat
het was namelijk van mij en syl met eelco als nerdje
eelco
gelukkig voor hem heeft hij die syl gedumpt
wat een kutwijf is dat
ik hoop voor haar dat ik haar niet tegen kom in maastricht, die gaat echt kreupel terug naar huis. En dat is geen dreigement maar een belofte
betalen of zelf opknappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaald
mja en terecht
en als je dan toch bezig bent heb ik er ook nog wel een voor je
die mag ook wel kreupel naar huis
ik sla geen meisjesquote:
Waar is de liefde in dit topic geblevenquote:
gf was boodschappen doen en de liefde van vorige avond aan het wegdweilen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
schoppen danquote:
Op de brancardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
met mijn new rocks zekerquote:
Die is stuk.quote:
voel jij niets vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn new rocks zeker
dan schop ik der scheenbeen dwars door midden
lijkt me erg pijnlijk
nee hoor, alleen de lasnaad, is al gerepareerd zelfsquote:
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer ziequote:
quote:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer zie
jij hebt syl ook niet meer gezien ofwel?
Jaaahquote:
inge op revengetourquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zien
alleen maak ik die nog even niet bekend op internet
dan is de verrassing des te groter![]()
de bitch gaat eraan, en dat wijf dat ze heeft ingepalmd en zich vriendin durfde te noemen ook
nee hoor, mooi IRL, alleen de wijven durven nu niet meer omdat ik boos benquote:
whehehe kalm aanquote:
zelfklevendequote:
nee, hou niet van harddrugsquote:
een jointje op zijn tijd is beterquote:
High neuckenquote:
Te crap in zo'n toiletquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet, in mei ben ik hier toch weg
Volgens een maat is neuken op LSD geweldig en zou hij dat graag nog eens met zijn vriendin doen, maar zij is zwaar anti drugsquote:
dus jij bent nog geen lid?quote:
Gezondheidquote:
WOKquote:
quote:
Hoe zou ik weten dat het te crap isquote:
dus het was niet te krapquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
valt me ook tegen van hemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
Je flamoes over die stuurknuppel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
je directeur is nogal een geliefd objectquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
flauw hequote:
nee een goed verhaal (al zeg ik het zelf)quote:
tis dat ie onze lonen betaalt...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
je directeur is nogal een geliefd object
je hebt het gehoord van iemandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
dat verhaal wil ik wel eens lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
ik zal de mail zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt het gehoord van iemand![]()
[..]
dat verhaal wil ik wel eens lezen![]()
en zeker voordat we naar jamaica vliegen als bedrijfsvakantie
hij zal bang zijn dat die mis schietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flauw he![]()
Ik bood nog aan om de kogel te betalen.. niets...
zijn erfgenamen doen dat daarna welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ie onze lonen betaalt...
wrs niet als wij de oorzaak van zijn dood zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal bang zijn dat die mis schiet![]()
[..]
zijn erfgenamen doen dat daarna wel
die jongen heeft geen verstandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs niet als wij de oorzaak van zijn dood zijn
zn zoon vind hem wel aardig enzo
zwemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend,
eens kijken wat ik ga doen
ja weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend,
eens kijken wat ik ga doen
volgens mij sexen ze ook met de eigen partnersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die jongen heeft geen verstand![]()
dadelijk ga je me ook nog zeggen dat zijn vrouw van hem houd
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja weekend![]()
o shit ik moet werken
KSC mini-meetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zwemmen
of lekker met mij komen kletsen bij GF
juistquote:
wat een viezerikkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij sexen ze ook met de eigen partners
echtniet normaal man
quote:
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat een viezerikken![]()
[..]
![]()
dan ben ik gelukkig niet alleen![]()
![]()
issie toch ergens goed voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ie onze lonen betaalt...
Is een optie jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zwemmen
of lekker met mij komen kletsen bij GF
arme DJquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleen
ik van 8 (nja moet ik officieel daar zijn) tot minimaal half 5 (zal eerder half 6 worden)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
issie toch ergens goed voor
ik moet morgen ook weer werken
van 7 tot 10 weer
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een optie ja
Alleen is dan het zwembad leeg als ik een bommetje doe
Oh tis JP morgen hequote:
dan doe je dat nou maar niet en blijf je braaf bij mij zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een optie ja
Alleen is dan het zwembad leeg als ik een bommetje doe
"Muziek terwijl u fokt" krijgt dan wel een andere betekenis.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleen
ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik van 8 (nja moet ik officieel daar zijn) tot minimaal half 5 (zal eerder half 6 worden)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Muziek terwijl u fokt" krijgt dan wel een andere betekenis.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh tis JP morgen he
met zn dubbele onderbroeken![]()
beetje bescherming tegen mij aandoen
en dat is goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben er ook bang voor![]()
och dat betekent iig dat het druk is
dat zijn teminste fijne tijden lekker savonds en snachts werkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik van 8 (nja moet ik officieel daar zijn) tot minimaal half 5 (zal eerder half 6 worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |