nee hoor, mooi IRL, alleen de wijven durven nu niet meer omdat ik boos benquote:
whehehe kalm aanquote:
zelfklevendequote:
nee, hou niet van harddrugsquote:
een jointje op zijn tijd is beterquote:
High neuckenquote:
Te crap in zo'n toiletquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet, in mei ben ik hier toch weg
Ik wilde vroeger het leger in
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Volgens een maat is neuken op LSD geweldig en zou hij dat graag nog eens met zijn vriendin doen, maar zij is zwaar anti drugsquote:
dus jij bent nog geen lid?quote:
Gezondheidquote:
WOKquote:
quote:
Hoe zou ik weten dat het te crap isquote:
dus het was niet te krapquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
valt me ook tegen van hemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
Je flamoes over die stuurknuppel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
je directeur is nogal een geliefd objectquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
flauw hequote:
nee een goed verhaal (al zeg ik het zelf)quote:
tis dat ie onze lonen betaalt...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
je directeur is nogal een geliefd object
je hebt het gehoord van iemandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
dat verhaal wil ik wel eens lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |