ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja nu...
leger
mannen in leger outfit
* LL valt in zwijm
Jij hebt alleen _A_ en MZ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoef
is jouw achternaam geen jeremy ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebbenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aan....
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebben
nee, goedgekeurd en ingedeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar je bent afgekeurd begrijp ik
Gemechaniseerde brigadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnen
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
http://www.13mechbrig.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Gemechaniseerde brigade. Mannen die je met een vibo uitwonen?
die panty is te onhandigquote:
zo zwaar ben ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....
dan laat je die wegquote:
Ik ga gewoon naaktquote:
niet eens met bodypaintquote:
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.13mechbrig.nl/
zonder vibo, met pontonbrug dus
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?quote:
in delen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
jaa dat was ech gaaafquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?
ik heb ze iig niet meer
niemand die geloofde dat ik volledig naakt was
was goed gepaint
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo zwaar ben ik niet![]()
en ruimte om te wippen is er IN een tank niet
had alleen ingescande papercopy'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat was ech gaaaf
jammer dat je ze niet meer hebt inderdaad
die was fout gelastquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
eenforum bestaat toch al lang niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had alleen ingescande papercopy's
dat moet toch terug te vinden zijn? ze zijn volgens mij op funny gepost en sowieso op eenforum
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
eenforum bestaat toch al lang niet meer
en funny is compleet veranderd geloof ik
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ze komen zelfs als er een scooter staat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.
berucht in belgie jah?quote:
tuurlijk, iedereen weet toch dat dat de enige parenclub in de hele wereld isquote:
mja ik was ook mede eigenaar van eenforumquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaar
funny? geen idee
laatst niets meer van te vinden...
maar wat ik bedoel is: alles is terug te vinden. dus eigenlijk zou dat voor mijn pics ook moeten gelden
begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even geen zin meer in monsterboard. vermoeiend copy paste gedoe
funny of eenforum?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik was ook mede eigenaar van eenforum
was een kortstondig forum in ieder geval
nee eenforum bedoelde ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
begrijpelijk
[..]
funny of eenforum?
funny heeft namelijk nog best lang bestaan (alsmede de relatie van Nymph en haar bitch)
dan had je toch mee moeten betalen schatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eenforum bedoelde ik
eelco die vroeg of ik toen mede eigenaar wou worden
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan had je toch mee moeten betalen schat
het was namelijk van mij en syl met eelco als nerdje
eelco
gelukkig voor hem heeft hij die syl gedumpt
wat een kutwijf is dat
ik hoop voor haar dat ik haar niet tegen kom in maastricht, die gaat echt kreupel terug naar huis. En dat is geen dreigement maar een belofte
betalen of zelf opknappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaald
mja en terecht
en als je dan toch bezig bent heb ik er ook nog wel een voor je
die mag ook wel kreupel naar huis
ik sla geen meisjesquote:
Waar is de liefde in dit topic geblevenquote:
gf was boodschappen doen en de liefde van vorige avond aan het wegdweilen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
schoppen danquote:
Op de brancardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
met mijn new rocks zekerquote:
Die is stuk.quote:
voel jij niets vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn new rocks zeker
dan schop ik der scheenbeen dwars door midden
lijkt me erg pijnlijk
nee hoor, alleen de lasnaad, is al gerepareerd zelfsquote:
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer ziequote:
quote:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer zie
jij hebt syl ook niet meer gezien ofwel?
Jaaahquote:
inge op revengetourquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zien
alleen maak ik die nog even niet bekend op internet
dan is de verrassing des te groter![]()
de bitch gaat eraan, en dat wijf dat ze heeft ingepalmd en zich vriendin durfde te noemen ook
nee hoor, mooi IRL, alleen de wijven durven nu niet meer omdat ik boos benquote:
whehehe kalm aanquote:
zelfklevendequote:
nee, hou niet van harddrugsquote:
een jointje op zijn tijd is beterquote:
High neuckenquote:
Te crap in zo'n toiletquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet, in mei ben ik hier toch weg
Ik wilde vroeger het leger in
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Volgens een maat is neuken op LSD geweldig en zou hij dat graag nog eens met zijn vriendin doen, maar zij is zwaar anti drugsquote:
dus jij bent nog geen lid?quote:
Gezondheidquote:
WOKquote:
quote:
Hoe zou ik weten dat het te crap isquote:
dus het was niet te krapquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
valt me ook tegen van hemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
Je flamoes over die stuurknuppel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
je directeur is nogal een geliefd objectquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Flauw, mn baas wil niet op de directeur schieten
zo duur is een kogel niet![]()
Wel zegt ie vanavond een vodoo poppetje te maken en die naar de schietbaan mee te nemen
flauw hequote:
nee een goed verhaal (al zeg ik het zelf)quote:
tis dat ie onze lonen betaalt...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
je directeur is nogal een geliefd object
je hebt het gehoord van iemandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou ik weten dat het te crap is
dat verhaal wil ik wel eens lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus het was niet te krap
ik wil vliegen
heb nog nooit gevlogen, en mijn erotisch verhaal over sex in het vliegtuig wil ik nou wel eens uitvoeren
ik zal de mail zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt het gehoord van iemand![]()
[..]
dat verhaal wil ik wel eens lezen![]()
en zeker voordat we naar jamaica vliegen als bedrijfsvakantie
hij zal bang zijn dat die mis schietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flauw he![]()
Ik bood nog aan om de kogel te betalen.. niets...
zijn erfgenamen doen dat daarna welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ie onze lonen betaalt...
wrs niet als wij de oorzaak van zijn dood zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal bang zijn dat die mis schiet![]()
[..]
zijn erfgenamen doen dat daarna wel
die jongen heeft geen verstandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs niet als wij de oorzaak van zijn dood zijn
zn zoon vind hem wel aardig enzo
zwemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend,
eens kijken wat ik ga doen
ja weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend,
eens kijken wat ik ga doen
volgens mij sexen ze ook met de eigen partnersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die jongen heeft geen verstand![]()
dadelijk ga je me ook nog zeggen dat zijn vrouw van hem houd
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja weekend![]()
o shit ik moet werken
KSC mini-meetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zwemmen
of lekker met mij komen kletsen bij GF
juistquote:
wat een viezerikkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij sexen ze ook met de eigen partners
echtniet normaal man
quote:
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat een viezerikken![]()
[..]
![]()
dan ben ik gelukkig niet alleen![]()
![]()
issie toch ergens goed voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis dat ie onze lonen betaalt...
Is een optie jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zwemmen
of lekker met mij komen kletsen bij GF
arme DJquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleen
ik van 8 (nja moet ik officieel daar zijn) tot minimaal half 5 (zal eerder half 6 worden)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
issie toch ergens goed voor
ik moet morgen ook weer werken
van 7 tot 10 weer
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een optie ja
Alleen is dan het zwembad leeg als ik een bommetje doe
Oh tis JP morgen hequote:
dan doe je dat nou maar niet en blijf je braaf bij mij zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een optie ja
Alleen is dan het zwembad leeg als ik een bommetje doe
"Muziek terwijl u fokt" krijgt dan wel een andere betekenis.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hopen we niet, is zo lullig voor de DJ... muziek draaien voor jou alleen
ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik van 8 (nja moet ik officieel daar zijn) tot minimaal half 5 (zal eerder half 6 worden)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Muziek terwijl u fokt" krijgt dan wel een andere betekenis.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh tis JP morgen he
met zn dubbele onderbroeken![]()
beetje bescherming tegen mij aandoen
en dat is goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben er ook bang voor![]()
och dat betekent iig dat het druk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |