berucht in belgie jah?quote:
tuurlijk, iedereen weet toch dat dat de enige parenclub in de hele wereld isquote:
mja ik was ook mede eigenaar van eenforumquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaar
funny? geen idee
laatst niets meer van te vinden...
maar wat ik bedoel is: alles is terug te vinden. dus eigenlijk zou dat voor mijn pics ook moeten gelden
begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even geen zin meer in monsterboard. vermoeiend copy paste gedoe
funny of eenforum?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik was ook mede eigenaar van eenforum
was een kortstondig forum in ieder geval
nee eenforum bedoelde ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
begrijpelijk
[..]
funny of eenforum?
funny heeft namelijk nog best lang bestaan (alsmede de relatie van Nymph en haar bitch)
dan had je toch mee moeten betalen schatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee eenforum bedoelde ik
eelco die vroeg of ik toen mede eigenaar wou worden
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan had je toch mee moeten betalen schat
het was namelijk van mij en syl met eelco als nerdje
eelco
gelukkig voor hem heeft hij die syl gedumpt
wat een kutwijf is dat
ik hoop voor haar dat ik haar niet tegen kom in maastricht, die gaat echt kreupel terug naar huis. En dat is geen dreigement maar een belofte
betalen of zelf opknappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee weet niet meer welk forum dat was maar ik had aan een mee betaald
mja en terecht
en als je dan toch bezig bent heb ik er ook nog wel een voor je
die mag ook wel kreupel naar huis
ik sla geen meisjesquote:
Waar is de liefde in dit topic geblevenquote:
gf was boodschappen doen en de liefde van vorige avond aan het wegdweilen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
schoppen danquote:
Op de brancardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit topic gebleven?
met mijn new rocks zekerquote:
Die is stuk.quote:
voel jij niets vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn new rocks zeker
dan schop ik der scheenbeen dwars door midden
lijkt me erg pijnlijk
nee hoor, alleen de lasnaad, is al gerepareerd zelfsquote:
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer ziequote:
quote:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je een punt in nou ja maar goed dat ik der niet meer zie
jij hebt syl ook niet meer gezien ofwel?
Jaaahquote:
inge op revengetourquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig voor haar ook niet, maar ik heb een datum in gedachte dat ik haar ga zien
alleen maak ik die nog even niet bekend op internet
dan is de verrassing des te groter![]()
de bitch gaat eraan, en dat wijf dat ze heeft ingepalmd en zich vriendin durfde te noemen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |